Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
88141/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Anssin syy jos Aki möläyttää kenen kanssa haluaa vinaaliin. Tiedä miten raskauttavaa on kun kamppaillaan BB voitosta. Toki suon Akille voiton, sais uudet hampaat. Säästää niin saa omillaankin. 

Joo, ei ole Anssin vika Akin möläytykset, mutta se on Anssin moka, että valehteli törkeästi taas ja heitti Akin bussin alle. Mukamas vastasi Akille "elä kehtoo" tai "mulle ihan sama".

Vierailija
88142/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta Jassu kipittää työkkäriin duunia etsimään. Työtodistuksen liitteksi näyte BB elämästä.

Pikkasen haastavaa, kun on BB-talossa laverrellut "työpaikoistaan" ehkä liiankin avoimesti. Jos jutut pitävät paikkansa paha, jos taas ei vielä pahempi. Jos ihan läpällä, sekään ei hyvä uran kannalta.

Mistä te olette päätelleet, että Jassulle ei löytyisi työpaikkaa, kun talosta pääsee? Tämä minua ihmetyttää, kun täällä jauhetaan asiaa, joka minun mielestäni on ihan itsestäänselvä. Onko teillä itsellänne työllistymisessä jotenkin suuria vaikeuksia, vai mistä tulee oletus, että monenlaista työkokemusta omaavalle henkilölle ei löytyisi töitä Jyväskylän kokoisessa kaupungissa. 

No kyllä varmasti löytyy töitä, JOS suostuu menemään lähihoitsuksi mummojen takapuolia pyyhkimään. Noissa hommissahan on huutava pula työntekijöistä, joten täytyisi olla ihmisessä jotain todella pahasti vialla, jos on ammatiltaan lähihoitaja, mutta ei saisi alan hommia.

Sehän oli hoitajan hommissa, mutta vaihtoi kaljan kaatamiseen baarissa. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88143/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samir on tylsä ja muuta virkaa hänellä ei näy olevan kuin esittää taitojaan tuolla. Olisi hakenut talenttiin tai muuhun sellaiseen ohjelmaan, bb ei ole oikea paikka tollaselle tempputaiturille. 

Masentava örmynaama. TYLSÄ.

Toivon että Samir tippuu perjantaina. Viimeisellä viikolla vain viisi niin tärkeätä olisi että ei ole hiljaista joukossa.

Viitsitkö vilkaista sohvalle, ketkä tuottaa viihdettä. Aki istuu tylsistyneenä, Anssi näprää rubikin kuutiota. Jee säpinää on.

kelaa taaksepäin, on ollut huikeeta menoa

Vierailija
88144/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on hyväsydäminen tyyppi, kuten Villekin sanoi. Ketjussa Jassua haukkuu ihmiset, jotka ei häntä tunne. Jassu on mun entinen opiskelukaveri ja ei ole mitään ikävää sanottavaa hänestä. Tulee juttuun kaiken ikäisten kanssa, toisin kuin monet muut nuoret. Muhun vetoaa aitous. Jassu on ollut talossa just tasan sama tyyppi kun oli koulussakin.

Hyväsydäminen ihminen ei mollaa toisia selän takana, kuin pahinkin koulukiusaaja. Muut asukkaathan eivät ole kuulleet, miten härskisti tyyppi haukkuu pkhuonessa niitä, joita ei voi sietää.

Siri vaan, mutta nimenomaan niin hyvät ihmiset tekevät, ilkeät koulukiusaajat mollaavat ihmisiä PÄIN NAAMAA.

nORMAALEILLA IHMISILLÄ ON KÄYTÖSTAVAT, EIVÄTKÄ LOUKKAA IHMISIÄ TAHALLAAN. jOS JOSTAIN EI PIDÄ, ASIA PURETAAN NIMENOMAAN SELÄN TAKANA NIIN ETTEI ASIANOSAINEN KÄRSI.

Mistä ihmeestä tulee se käsitys että ihmisiä pitäisi loukata päin naamaa, varsinkin bb-fanit toistelevat tätä kuin papukaijat, kaikki pitäisi sanoa päin naamaa, tai on "läyhääjä" ym paskaa. 

On ihan normaalia ettei kukaan tykkää kaikista ihmisistä, ei edes hyväsydämiset ihmiset tykkää kaikista, siinä ei ole mitään ihmeellistä tai pahaa. 

Ilkeät ihmiset ovat niitä jotka mollaavat muita niin, että nämä varmasti sen kuulevat itse.

Juuri näin. Usein tuntuu että BB-fanit eivät osaa ajatella itse, siis 90& niistä. Toistelevat vain toistensa sanoja kuin mantraa. 

Milloin on esimerkiksi tullut muotiin sellainen asia, että kaikki loukkaukset pitäisi pystyä sanomaan päin naamaa? Kuka tekee niin? No anssi varmasti, sehän piti huolen että Noora varmasti tietää olevansa daiju, vielä talosta poistuessakin, se on perusbb-fanin mielestä sitä asiallista ja suoraselkäistä käytöstä, haukkua ja loukata ihmisiä. Käytöstavat romukoppaan, ne ovat läyhäämistä ja selkäänpuukotusta, joooooo.

Harmi että bb:llä on enemmistökatsojista tyhmiä kuin saappaat.

Tyhmillä ei myöskään ole huumorintajua, oletteko huomanneet, raskaita ihmisiä.

Tosi ilkeää oli sanoa päin naamaa toiselle että oot daiju ja muita oli vielä paikan päällä . Ilkikurinen virne naamalla haukkui toista . 

Vierailija
88145/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä tosikkomaista porukkaa. Joillakin on kai vaikea ymmärtää, että pitkään yhdessä asuneet ihmiset naljailevat ja heittävät huumoria toisilleen. Täällä heti leimataan vitsailut kiusaamiseksi. Onneksi en ole teidän kämppis.

Samaa ihmettelen. Olen kyllä huomannut että bb-katsojissa on hyvin tyhmää porukkaa suurimmaksi osaksi, ja tyhmillä ei ole huumorintajua.

Niiden silmiin hauska naljailukin kai näyttäytyy "kiusaamisena" ja "läyhäämisenä".

Nyt ehkä ymmärrän miksi jassuakin huudetaan "kiusaajaksi", tyhmät ei vaan tajua huumorinheittoa yhtään. Kaikki sarkasmikin on heille juuri niin miten sanoissa sanotaan, kun oikeasti sarkasmissa käännetään asia toisinpäin.

Huhhuh, ei tyhmilläkään kovin hauskaa ole, olen kuvitellut että tyhmänä olisi elämä helpompaa.

Vierailija
88146/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta kukaan ihminen mun katsomisiin. Alan kohta Kyttäämään 24/7. Mielenkiintoista nähdä Ella illalla. Kerran tuli Espoon metrosta, pitkä nainen ja vaaleet hiukset poninhännällä.

Joku kertoi viime vuonna myös nähneensä sen metrossa. Eetu oli kuulemma mulkoillut todella ilkeän näköisesti.

Noh nyt täytyy vähän Eetu/Ellaa puolustaa. Hänenlaisensa saa Suomessa aivan hirvittävästi pilkkaa osakseen, kyllä siinä menee jatkuvasti puolustuskannalle ulkona ollessa

Oravanpyörähän se on. BB:ssä oikein korosti "bitch"-puoltaan. Jos käyttäytyisi ystävällisesti ihmisiä kohtaan , ihmisten asenne sitä kohtaan muuttuisi. Sitä saa mitä tilaa, kuka suhtautuu ystävällisesti sellaista ihmistä kohtaan, joka on ilkeä koko ajan?

Vierailija
88147/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa noista "potilaista" käy vattuilemassa Akille, Akin vastaanotolla. Varsinkin Jassu ja Taavi. Ihan kun se ois Akin vika tuo tehtävä. Tuskin Akikaan nauttii tuosta tehtävästään.

Kyllä oikeenki psykologin täytyy olla valmis ottamaan vastaan hankalia asiakkaita! Eihän sinne yleensä mennäkään ku ihan kivaa on.

liian hankala meneej o Psykiatrille

voi olla ettei riitä enää psykologi silloin seuraavalle

Vierailija
88148/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta Jassu kipittää työkkäriin duunia etsimään. Työtodistuksen liitteksi näyte BB elämästä.

Pikkasen haastavaa, kun on BB-talossa laverrellut "työpaikoistaan" ehkä liiankin avoimesti. Jos jutut pitävät paikkansa paha, jos taas ei vielä pahempi. Jos ihan läpällä, sekään ei hyvä uran kannalta.

Mistä te olette päätelleet, että Jassulle ei löytyisi työpaikkaa, kun talosta pääsee? Tämä minua ihmetyttää, kun täällä jauhetaan asiaa, joka minun mielestäni on ihan itsestäänselvä. Onko teillä itsellänne työllistymisessä jotenkin suuria vaikeuksia, vai mistä tulee oletus, että monenlaista työkokemusta omaavalle henkilölle ei löytyisi töitä Jyväskylän kokoisessa kaupungissa. 

No kyllä varmasti löytyy töitä, JOS suostuu menemään lähihoitsuksi mummojen takapuolia pyyhkimään. Noissa hommissahan on huutava pula työntekijöistä, joten täytyisi olla ihmisessä jotain todella pahasti vialla, jos on ammatiltaan lähihoitaja, mutta ei saisi alan hommia.

Haluaako katsella elämän ehtoo puolen kurjistumista vai nuorten juhlimista  , ehkä siksi vaihtoi että on elämisen parissa töissä .

Vierailija
88149/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit kun odotan tän illan lähetystä. Mukana nimittäin ihana BB_ella!  Niin kaunis ja viihdyttävä julkisuuden henkilö. Aito. 

https://www.instagram.com/p/CPdm1M8h6yk/ 

Miksi hän on noin laiha? Anoreksia!

Vierailija
88150/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko su kaikki häädössä? Ei mitään nimeämisiä. 

Ei ole. Nimeämiset on.

Mutta eiks asukkaita ole enää 6 siinä vaiheessa? Kun siel on noi leirit, niin aika tasan voi pisteet taas jakautua monen ihmisen kesken. Vai tuleekohan kauden ainut äänestys mihin laitetaan vaan 2 eniten ääniä saanutta...

3-4 on varmaan ainakin äänestyksessä.

Uskon että ainakin Aki ja Anssi on nyt su häädössä.

Kyllä varmasti jotain juonivat kenelle pisteet antavat.

Ihan puhumalla paljon jostain tyypistä. Olkoot pieni vinkki kaverille.

Vierailija
88151/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samir on tylsä ja muuta virkaa hänellä ei näy olevan kuin esittää taitojaan tuolla. Olisi hakenut talenttiin tai muuhun sellaiseen ohjelmaan, bb ei ole oikea paikka tollaselle tempputaiturille. 

Masentava örmynaama. TYLSÄ.

Toivon että Samir tippuu perjantaina. Viimeisellä viikolla vain viisi niin tärkeätä olisi että ei ole hiljaista joukossa.

Viitsitkö vilkaista sohvalle, ketkä tuottaa viihdettä. Aki istuu tylsistyneenä, Anssi näprää rubikin kuutiota. Jee säpinää on.

Juu, sillä sohvalla ei kukaan muu ole istunutkaan kuin Aki, jotkut kyllä maanneet. Juuri olivat harjoittelemassa tehtäviä ja hauskaakin oli.

Jotkut vain haluavat kaikessa nähdä jotain negatiivista vinguttavaa.

Vierailija
88152/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on hyväsydäminen tyyppi, kuten Villekin sanoi. Ketjussa Jassua haukkuu ihmiset, jotka ei häntä tunne. Jassu on mun entinen opiskelukaveri ja ei ole mitään ikävää sanottavaa hänestä. Tulee juttuun kaiken ikäisten kanssa, toisin kuin monet muut nuoret. Muhun vetoaa aitous. Jassu on ollut talossa just tasan sama tyyppi kun oli koulussakin.

Hyväsydäminen ihminen ei mollaa toisia selän takana, kuin pahinkin koulukiusaaja. Muut asukkaathan eivät ole kuulleet, miten härskisti tyyppi haukkuu pkhuonessa niitä, joita ei voi sietää.

Siri vaan, mutta nimenomaan niin hyvät ihmiset tekevät, ilkeät koulukiusaajat mollaavat ihmisiä PÄIN NAAMAA.

nORMAALEILLA IHMISILLÄ ON KÄYTÖSTAVAT, EIVÄTKÄ LOUKKAA IHMISIÄ TAHALLAAN. jOS JOSTAIN EI PIDÄ, ASIA PURETAAN NIMENOMAAN SELÄN TAKANA NIIN ETTEI ASIANOSAINEN KÄRSI.

Mistä ihmeestä tulee se käsitys että ihmisiä pitäisi loukata päin naamaa, varsinkin bb-fanit toistelevat tätä kuin papukaijat, kaikki pitäisi sanoa päin naamaa, tai on "läyhääjä" ym paskaa. 

On ihan normaalia ettei kukaan tykkää kaikista ihmisistä, ei edes hyväsydämiset ihmiset tykkää kaikista, siinä ei ole mitään ihmeellistä tai pahaa. 

Ilkeät ihmiset ovat niitä jotka mollaavat muita niin, että nämä varmasti sen kuulevat itse.

Juuri näin. Usein tuntuu että BB-fanit eivät osaa ajatella itse, siis 90& niistä. Toistelevat vain toistensa sanoja kuin mantraa. 

Milloin on esimerkiksi tullut muotiin sellainen asia, että kaikki loukkaukset pitäisi pystyä sanomaan päin naamaa? Kuka tekee niin? No anssi varmasti, sehän piti huolen että Noora varmasti tietää olevansa daiju, vielä talosta poistuessakin, se on perusbb-fanin mielestä sitä asiallista ja suoraselkäistä käytöstä, haukkua ja loukata ihmisiä. Käytöstavat romukoppaan, ne ovat läyhäämistä ja selkäänpuukotusta, joooooo.

Harmi että bb:llä on enemmistökatsojista tyhmiä kuin saappaat.

Tyhmillä ei myöskään ole huumorintajua, oletteko huomanneet, raskaita ihmisiä.

Tosi ilkeää oli sanoa päin naamaa toiselle että oot daiju ja muita oli vielä paikan päällä . Ilkikurinen virne naamalla haukkui toista . 

Niinpä, mutta tyhmien bb-fanien mielestä kaikkien pitäisi tehdä näin, koska ihmisistä ei saa puhua selän takana, vaan kaikki mitä toisesta ajattelee, pitää sanoa päin pläsiä.

Maailma olisi aika kamala paikka, jos ihmiset sanoisivat kaiken toisilleen päin naamaa mitä ajattelevat. Minä haluan pysyä maailmassa, jossa on käytöstavat ja tietyt asiat kuuluukin puhua siellä "selän takana". 

Vierailija
88153/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta kukaan ihminen mun katsomisiin. Alan kohta Kyttäämään 24/7. Mielenkiintoista nähdä Ella illalla. Kerran tuli Espoon metrosta, pitkä nainen ja vaaleet hiukset poninhännällä.

Joku kertoi viime vuonna myös nähneensä sen metrossa. Eetu oli kuulemma mulkoillut todella ilkeän näköisesti.

Noh nyt täytyy vähän Eetu/Ellaa puolustaa. Hänenlaisensa saa Suomessa aivan hirvittävästi pilkkaa osakseen, kyllä siinä menee jatkuvasti puolustuskannalle ulkona ollessa

en voisi sanoa pahasti Ellalle vaikken niin tykännyt BB ssa

Vierailija
88154/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa taas se äänestys, jossa annetaan sekä plussaääniä, että miinusääniä. Se oli paras äänestystyyli. 

Vierailija
88155/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Jyväskylästä. Tänään on ihan pakottava tarve mennä tiettyyn ravintolaan porukoitten kanssa. Ei mulla muuta. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Viekää meiltä palstamammoilta terkkui ja hyvää jatkoa ravintolalle. 😄

Vierailija
88156/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Jyväskylästä. Tänään on ihan pakottava tarve mennä tiettyyn ravintolaan porukoitten kanssa. Ei mulla muuta. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Oletko 16-vuotias vai mitä ihmettä selität...

Vierailija
88157/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremman palkan.

Hoitajilla on surkeimmat palkat tässä maassa, jopa kaljaa kaatamalla jää käteen enemmän. 

Vierailija
88158/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän su nimetään, Taavi, Anssi, Pekka, Lasse, Aki, Jaccu, Samir taitaa tippua pe. 

Vierailija
88159/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän vuotisessa bb-talossa saa tehdä ja puhua aika paljon kaikenlaista ilman rangaistusta . Juonittelua jne . ja epärehellistä pelaamista pallojen kahmimisella ja antamisella toiselle . Kaikkien pitäisi olla äänestyksessä ja  äänestäjän pitäisi ratkaista voittaja eikä että valitaan vain muutama sopiva äänestykseen . Vaikuttaa selviytyjäkisalta , koskemattomuus joillakin .

Toisaalta näiden kisojen ansiosta on sattumanvaraista, kuka joutuu äänestykseen. Esim. Anssin, Pekan ja Akin "liitto" ei todellakaan välttämättä toteudu. Voihan tapahtua niinkin, että vain nämä kolme joutuvat äänestykseen. Eivät voi tehdä niin, että "suojelevat" toisiaan äänestyksiltä.

Vierailija
88160/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ihminen on vaihtanut pois hoitajan hommista, henkisesti ja fyysisesti raskasta alipalkattua työtä joka ei kovin monelle edes sovi.

Ketju on lukittu.