Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Nyt joku hyvä ylläri ulos? Vaikka Lasse?
No, edes Melody..
Eipä uskallettu näyttää Akin rapupaneskelua
Vierailija kirjoitti:
Noniin, siinä on teille nyt se loppuillan kännikooste, kuten sanoin. Kovasti täällä intettiin että aina näytetään vuorokaudet kokonaisina eikä pätkitä klo 24 jälkeen eri jaksoon.
Kyllä, minä olin se inttäjä. Juuri aioin tulla kirjoittamaan, että nyt tosiaan olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Lasselle ja Taaville ääniä😍
Juu, mutta kaikki muut voitais potkaista mäkeen tuolta jo.
Mun puolesta Ville sais jäädä ja joku muu tippua
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne? En nää mistään!? Apuva
Rauhoitu, hengitä ja avaa silmät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jassulle ääniä!
Eipäs kun potku sen juopolle läskipersukselle ja ulos talosta.
Nyt lihavalle homoseksuaalille ääniä että köksä lähtee!
Nyt Jassu turvaan jo sen takia kun lupasi polttaa kaikki järvet missä se hapansilakka uiskentelee! 😀
Vierailija kirjoitti:
Noniin, siinä on teille nyt se loppuillan kännikooste, kuten sanoin. Kovasti täällä intettiin että aina näytetään vuorokaudet kokonaisina eikä pätkitä klo 24 jälkeen eri jaksoon.
Eipä tullut niitä parhaita paloja ollenkaan. Juhlat jatkui vielä pitkään, mutta loppuyö oli sensuroitu. Tämä oli arvattavissa.
Miksei Jassun örvellystä ei näytetty? Onko tuotanto taas säästänyt häntä. Nolo tyyppi Jassu on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka viitsii enää äänestää. Ville on selkeä tippuja.
erot on pienet, vielä voi tapahtua mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta Ville sais jäädä ja joku muu tippua
Kattelisin Villeä paljon mieluummin kuin Mellua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jassu turvaan jo sen takia kun lupasi polttaa kaikki järvet missä se hapansilakka uiskentelee! 😀
Ja jonkun mielestä tämä lähentelee luovaa neroutta. Joo joo. Joku taiteilija-apuraha näille Jassun moderneille tilataideteoksille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt jatkuu rapujuhlien kooste keskiyön jälkeen. Saapa nähdä näkyykö Jassun örvellys. Tulispa ainakin pullonpyöritys.
Mitä pskaa. Eipä tullut pullonpyöritystä ollenkaan, sitä pelattiin monta kierrosta. Eikä Jassun yöllisiä sekoiluja. Voi vttu, BB! Kuka idiootti nuo koosteet tekee, kun oleelliset jätetään pois??
No eikös ole vaan hyvä, ettei sen juopon läskiperseen sekoiluja näytetä.
Lassella on ihan nuppi turvoksissa.
Aina vähän pelottaa, kun Lasse avaa suunsa. Ei tiedä mitä yli-innostuneesti milloinkin selittää.
Kuka viitsii enää äänestää. Ville on selkeä tippuja.