Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Moottoriturvat anssi ja melody pilaavat muilta saunan.
Kukaan ei pysty tossa papatuksessa nauttimaan ja rentoutumaan. 😠
Ei voi kuin ihmetellä teitä, jotka jaksatte keksiä pahaa sanoa asukkaista jatkuvasti. Olette varmasti onnellisia ja menestyneitä ihmisiä.
Minna puhuu itse itsestään munahaukkana js puumana.
Mahtaa olla teieillä kivaa koulussa kun äiti on noin tampio.
Joku vielä väittää että Lasse haluaa Taavin ulos. Nuohan on niinku paita ja p*rse :'D
Vierailija kirjoitti:
Oksettava junttien ohjelma,,koko ajan seksiä seksiä ja seksiä, täälläkin vaan koko ajan seksiä seksiä seksiä,ei riitä älykkyysosamäärä mihinkään muuhun kuin siihen kuka saa ja milloin ja miten paljon 🤢
Olet vissiin katsonut ihan eri ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että minusta nyt on koossa mielenkiintoinen porukka. Pekkakin on luopunut roolistaan ja on nyt tosi hyvä keskustelija. Kuuntelen miesten sukelluskeskustelua.
Hyvä, että otettiin energisiä ja puheliaita asukkaita eri aloilta.
Täysin samaa mieltä! Tämä ihmiskattaus on juuri minun makuuni ja olen mielenkiinnolla kuunnellut eri ryhmien keskusteluja minua kiinnostavista aiheista. Ei varmasti jokaisen makuun, mutta mulle toimii. On myös harvinaisen harmoonista (vielä) tämä meno; makeita hahmoja, hyvä yhteishenki, tiukkojakin keskusteluaiheita, vähän sutinaa ja pientä poreilua pinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Se joka näkee jotain romanssia Minnan ja Lassen välillä, niin kertokaa jo montako kertaa Lasse on tunkenut Minnan läheisyyteen päiväsaikaan?
On aivan päivänselvää että Lasse on joko aseksuaali, tai sitten top homoseksuaali.
Onko Lasse ihan tossu jos ei osaa öisin hakea omaa tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet keskenään saunassa, paljussa muutama nainen, tupakilla oma porukka. Miksi Jasmiina ja Pippa ei paljuile ja sauno.
Koska ne kaksi ymmärsivät jo torstaina, että he ovat ulkona remmistä sen aiheuttamansa riitansa vuoksi. Ei ketään kiinnosta olla heidän kanssaan, koska kaikki tajusivat että he kiusasivat toista asukasta ja siitä katsojat rankaisevat aina, ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka näkee jotain romanssia Minnan ja Lassen välillä, niin kertokaa jo montako kertaa Lasse on tunkenut Minnan läheisyyteen päiväsaikaan?
On aivan päivänselvää että Lasse on joko aseksuaali, tai sitten top homoseksuaali.
Onko Lasse ihan tossu jos ei osaa öisin hakea omaa tilaa?
Luulen että hän pelkää että menee vaivautuneeksi jos kieltää kosketukset Minnalta. Lassehan on todella kohtelias tyyppi. Kaapissa oleva ottaa tuollaiset kosketukset kohteliaasti vastaan, eikä halua tehdä siitä hirveää numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet keskenään saunassa, paljussa muutama nainen, tupakilla oma porukka. Miksi Jasmiina ja Pippa ei paljuile ja sauno.
Miksi Minna ei sauno ja paljuile?
Miettii varmaan että jos menee veteen ja saunaan, niin tavara on liian löysänä koko yön eikö Lasse tuntisi enää mitään. Parempi pitää siis kuivana ja rapeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että minusta nyt on koossa mielenkiintoinen porukka. Pekkakin on luopunut roolistaan ja on nyt tosi hyvä keskustelija. Kuuntelen miesten sukelluskeskustelua.
Täysin samaa mieltä! Tämä ihmiskattaus on juuri minun makuuni ja olen mielenkiinnolla kuunnellut eri ryhmien keskusteluja minua kiinnostavista aiheista. Ei varmasti jokaisen makuun, mutta mulle toimii. On myös harvinaisen harmoonista (vielä) tämä meno; makeita hahmoja, hyvä yhteishenki, tiukkojakin keskusteluaiheita, vähän sutinaa ja pientä poreilua pinnan alla.
Jep. Pari kiintiöpullukkanaista kun vielä olisi hyvännäköisiä pimuja, niin talon jännitteet paukuttaisi kattoa. Sen verran viriilejä miekkosia on talossa nyt useampia.
Mutta hyvä kattaus näinkin.
Talon komistukset kaipaavat selvästi jo naista 👙 Lasse ja Taavi😌 Katjaakin kiinnostaa, mutta on sen verran häveliäs, ettei kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Lasse on kiinnostunut Laurasta eikä Minnasta. Mikä olisi enemmän kuin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Sattuiko kukaan muu kuulemaan sitä, kun Lasse selitti jotain, ettei voi nukkua enää Minnan vieressä ettei tule liikaa kiusausta. Kuului vaimeana pääkeskustelun taustalla. Puhuttiin silloin seksuaalisesta turhautumisesta. Ei halua tehdä mitään tyhmyyksiä talossa. Istuivat sohvalla, puhuivat seksuaalisesta turhautumisesta talossa. Lasse on ilmeisesti aktiivinen eikä voi olla ajattelematta asiaa.
Menis vetään handuu. Minna ei paljuile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Pari kiintiöpullukkanaista kun vielä olisi hyvännäköisiä pimuja, niin talon jännitteet paukuttaisi kattoa. Sen verran viriilejä miekkosia on talossa nyt useampia.
Mutta hyvä kattaus näinkin.
Nimenomaan. Talo olisi tarvinnut pari nuorta viehättävää naista (sinkkua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Lasse on kiinnostunut Laurasta eikä Minnasta. Mikä olisi enemmän kuin ymmärrettävää.
Lauralla Valto.
Mun tekis mieli Lasselle antaa nenänakin. Ihan vaan sen nenänmuodon takia.
BB;tä seuratessa näkee miten ilkeitä ihmiset ovat. Erilaisuutta ei hyväksytä ja pitäisi miellyttää kaikkia. Tämän takia en todellakaan halua oleskella ihmisten parissa, ovat ilkeitä ja kaikesta tuomitaan.