Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Koskahan se episodi sitten on tapahtunut, jossa Sami saa siipeensä?
Ei tää päivätehtävä mikään mielenkiintoa herättävä ole, kliinistä suorittamista jokaiselta.
Aiemmilla Virtasen kausilla tehtävissä häiritsi enemmän se, kuinka bb varta vasten yritti saada asukkaat onnistumaan vko tehtävissä, vaikka suoritus ajoittain ontui pahastikin. Tiukalla budjetilla kärvistely kuuluu osaks tätä formaattia, miks pitää antaa liikaa siimaa.
Toivottavasti katsojat pääsee vaikuttamaan tehtävien sisältöön, aiemmin se vaikuttaminen on ollu hyvin näennäistä.
Vierailija kirjoitti:
Tais olla klo 12 aikaan. Lyhyt klippi julkastu siitä ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Noin kello 12 - 13. Ne on keittiössä. Tarkemmin se Jasmiinan ja Minnan levittämä riita alkaa 12,18, mutta katso ne perustelut sitä ennen koska se avaa sen jutun.
Vierailija kirjoitti:
12 jälkeen, pahin tykitys ehkä 12:30-13:00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä palstat on tänä syksynä näin hiljaiset? Täällä oli aikaisemmin yhden viestin kirjoittamisen aikana tullut useampi viesti. Mutta nyt täällä vaikuttaa olevan pelkästään pari kommentoijaa minun lisäkseni.
Onko tosiaan nyt niin että BB tuotanto alkaa menettää otteensa tuotannosta ja katsojista, eikä osaa vetää oikeista naruista saadakseen ohjelmasta kiinnostavaa. Toisinsanoen, eikö enää ketään kiinnosta?
Tämä kausi vaikuttaa jo nyt niin tylsältä että itsekään en edes jaksa katsoa 24/7. Käyn vain vilkaisemassa silloin tällöin ja aina tekevät samaa tylsää tehtävää tai väittelevät politiikasta. Ei jaksa edes palstailla enää kun ei ole mitään puhuttavaa.
Nämä puuduttavan tylsät tehtävät ovat pahinta. Melkein itkettää kun ajattelee miten mahtavia viikkotehtäviä oli alkuvuosien Big Brothereissa. Asukkaatkin tuntuvat olevan tosikkoja jotka eivät edes osaa heittäytyä mihinkään tehtävään yrittääkseen edes saada jotain hauskaa aikaan.
Nyt on menossa vasta eka viikko. Mistä tiedät, millaisia tehtäviä on tulossa? Muistatko vielä, mitä viikkotehtäviä oli alkuvuosien ensimäisellä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ftness-Laura on kyllä jotenkin miehen näköinen varsinkin nuo silmälasit päässä.
No ei kyllä varmaan oo. Laura on tosi nätti nainen ja rillit sopii sille ihanasti.
Rillit sopii, mutta ei poista kasvojen piirteiden miehisyyttä... Lisäksi nuo täyteen tuupatut makkarahuulet ovat ihan samanlaiset kuin Ellalla... Heissä on aika paljon samaa näköä.
Joo ja Juhani ja Anssi näyttää ihan Artulta ja Melody ja ja Jassu Sasalta ja Pekka Jopelta ja kaikista löytyy yhteisiä piirteitä kaikkiin ja tämä kaikki ok hei todella kiinnostava puheenaihe keksitäänkö lisää vammaisia yhtäläisyyksiä? Olen innoissani!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl toi Melody paljastui eilen minäminä-tyypiksi, ikävä kyllä. Jankkasi moneenkin otteeseen että "MINÄ en ymmärrä miksei (naisten vessaan voi tulla miehiä), MULLE se on ihan sama, MINÄMINÄMINÄ MULLE MULLE MULLE.."
"Ja miksi aina aletaan puhua pedareista ja tollasista, siis MÄ en ymmärrä, miksi, MITÄ VTTUA SE LIITTYY ..MIKSI NE SINNE VESSAAN TULISIVAT."
Ilmeisesti Melodyn maailmassa ei ole pedareita ja pervoja, kaikki miehet ovat kullannuppusia, koska häntä ei ole ahdisteltu ilmeisesti koskaan, on kokoa ja ääntä senverran ettei ole kukaan uskaltanut.
Miksihän ne pervot ja pedarit koskaan menisivät sinne neutraaliin vessaan tai naisten vessaan luvalla, niin, mietipä Melody nyt jos yhtään kykenet.
sinnehän ne menisivär ensimmäiseksi tietenkin. Ei se mitään fiktiota ja pelottelua ole vaan faktaa.
On se kumma ettei tällainen Melody halua antaa tytöille ja naisille edes vessarauhaa. Kun eihän nyt herran jestas kukaan niitä häiriköisi, ei varsinkaan transuilijat, nehän on niin normaaleja ja sulosia hyviksiä kaikki.ETTÄ PÄNNII MOINEN HYVÄUSKOISUUS JA TODELLINEN TYPERYYS. Ja Anssi hännysteli Malodyä ja oli samoilla linjoilla, siinä kans mies jota ei ole mies koskaan ahdistellut tai räsikälöinyt, on helppo viedä naisilta oikeudet omaan wc-rauhaan.
Anssi ja Melody, ULOS.
Oletko sinä parempi ihminen jos ajattelet että MINÄ en halua tänne miehiä koska MINÄ olen oikeutettu olemaan turvassa naisten seurassa ja MINÄ uskon että tuolla on pedareita ja MINÄ epäilen sinua ja sinua ja sinua. Miten vitttusssa hänen oikein pitäisi puhua jos ei omasta puolestaan saa puhua kun mielipiteitä kysellään. Urpo.
Siten vitussa, että ajattelee asiaa naisten ja tyttöjen kannalta, eikä jonkun pienen pervomarginaalin kannalta, jota ihailee sokeasti.
Minä en missään puhuisi tollalailla mitä kuvailit, koska olen vanhempi ja viisaampi kuin Melody, en naiivi ja sinisilmäinen hyvesignaloija joka ei tunnu ymmärtävän realiteetteja ollenkaan.
Melody ihailee siis pervomarginaaliryhmiä? No nyt ymmärräb pointtisi, onhan tuo Melody sitten aina kamala. Kiitos vanha ja viisas kun avasit silmäni. <3
Kyllä. Naisten ja tyttöjen oikeuksilla voi pyyhkiä pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä palstat on tänä syksynä näin hiljaiset? Täällä oli aikaisemmin yhden viestin kirjoittamisen aikana tullut useampi viesti. Mutta nyt täällä vaikuttaa olevan pelkästään pari kommentoijaa minun lisäkseni.
Onko tosiaan nyt niin että BB tuotanto alkaa menettää otteensa tuotannosta ja katsojista, eikä osaa vetää oikeista naruista saadakseen ohjelmasta kiinnostavaa. Toisinsanoen, eikö enää ketään kiinnosta?
Odotahan iltaan... Silloin alkaa pöhinä.
Mutta kun iltaisinkin on aika hiljaista.
Minnakin aina istuu ylimielisesti huulet törröllään... Varmaan jokin selfieitä varten opeteltu ilme 😂
Lauran & Pekan roolileikki 😂😂
Laitetaan peukutuksella mielipiteet asukkaista? Luettelen kaikkien nimet, jos tykkäät asukkaasta niin nuoli ylös ja jos et tykkää niin nuoli alas.
Sami näyttää ihan salkkareiden Talelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi vaikuttaa jo nyt niin tylsältä että itsekään en edes jaksa katsoa 24/7. Käyn vain vilkaisemassa silloin tällöin ja aina tekevät samaa tylsää tehtävää tai väittelevät politiikasta. Ei jaksa edes palstailla enää kun ei ole mitään puhuttavaa.
Nämä puuduttavan tylsät tehtävät ovat pahinta. Melkein itkettää kun ajattelee miten mahtavia viikkotehtäviä oli alkuvuosien Big Brothereissa. Asukkaatkin tuntuvat olevan tosikkoja jotka eivät edes osaa heittäytyä mihinkään tehtävään yrittääkseen edes saada jotain hauskaa aikaan.
Asukkaat olisi aivan mahtavia, mutta nimenomaan nuo tehtävät ovat aivan pelkkää roskaa. Sen lisäksi talo on huono. Yksi iso sali ja pari nurkkaa. Aikasemmilla kausilla sai muutaman ryhmän aikaiseksi, koska asukkaat pystyivät välttelemään ja "juonimaan". Nyt sitä ei pysty tekemään, koska kaikkien täytyy vain väsyä ja tylsistyä kerralla niin ettei tapahdu mitään.
Aikaisemmat viikkotehtävät oli ehdottoman parasta antia, mutta nyt Virtanen haluaa luoda televisiota ja kaikki langat pitää pitää käsissään. Eli mitään ei tapahdu, eikä saa tapahtua, ennenkuin Virtanen haluaa luoda seuraavan illan koosteeseen sisältöä. Toisinsanoen, kaikki asukkaat vain odottelee, tylsistyneinä, väsyneinä ja tosikkoina kunnes taas tehdään hetki televisiota.
Mitä tuolla tekee sanni tai Aki, ei edes muista että ne on olemassa