Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minkä kokoinen se meisseli oli?
Oli ihan reilun kokoinen.
Massiivinen.
Lopettakaa nyt tuo liioittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi kerää taas ääniä tiukalla homppulipaidallaan.
Onkos sillä paita päällä, aamuisin kekkuloi ilman paitaa.
Oi kumpa kekkuloisi makkuuhoneessani ilman paitaa. 💛💛💛💛💛
Tai mun sängyssäni ilman paitaa (tai mitään muutakaan)....
Eli homo?
Nainen olen, Taavin ikäinen.
Mulla menis hermo Melodyyn.
Unelmatilanne olisi jos Pekka ja Katja olisi huomenna häädettävänä. Katjahan siitä lähtisi kotimatkalle mutta Pekka saisi myös näpäytyksen että ei hän ole mikään yleisön suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä antaisin voiton Akille tai Sannille koska molemmat vaikuttaa heittäytymiskykyisiltä (viime viikkotehtävän perusteella) ja mukavilta persoonilta. Mietin myös Samia mutta haluan nähdä hänen vielä heittäytyvän enemmän viikkotehtäviin eikä pelkästään ''kiusatun'' asemassa olo riitä voittoon.
Ei mitään käsitystä siitä millainen ihminen Sanni on. En osaisi sanoa hänestä muuta kuin nostelee ja kurtistelee kulmiaan. Niin ja unohtuu tuijottamaan. Siinäpä se. Ei lainkaan voittaja-ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Unelmatilanne olisi jos Pekka ja Katja olisi huomenna häädettävänä. Katjahan siitä lähtisi kotimatkalle mutta Pekka saisi myös näpäytyksen että ei hän ole mikään yleisön suosikki.
Jaan kanssasi täsmälleen saman unelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä antaisin voiton Akille tai Sannille koska molemmat vaikuttaa heittäytymiskykyisiltä (viime viikkotehtävän perusteella) ja mukavilta persoonilta. Mietin myös Samia mutta haluan nähdä hänen vielä heittäytyvän enemmän viikkotehtäviin eikä pelkästään ''kiusatun'' asemassa olo riitä voittoon.
Ei mitään käsitystä siitä millainen ihminen Sanni on. En osaisi sanoa hänestä muuta kuin nostelee ja kurtistelee kulmiaan. Niin ja unohtuu tuijottamaan. Siinäpä se. Ei lainkaan voittaja-ainesta.
Petra Olli voitti juuri muutama kuukausi sitten julkkisten BB kauden kurtistelemalla kulmiaan. Eikä se Joppekaan mikään maailman suurin suupaltti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi kerää taas ääniä tiukalla homppulipaidallaan.
Onkos sillä paita päällä, aamuisin kekkuloi ilman paitaa.
Oi kumpa kekkuloisi makkuuhoneessani ilman paitaa. 💛💛💛💛💛
Tai mun sängyssäni ilman paitaa (tai mitään muutakaan)....
Eli homo?
Hetero 100°/° tunnen
Melodyllä ei oo varmaan tarkoitus kuulostaa vi***levalta mut välillä se kuulostaa siltä kun sen äänensävy on tietynlainen. Pekalla on kans välillä sama tyyli. Paitsi Pekka nyt tuolla kiusaa muutenkin ihan avoimesti etenkin Samia. Big brotha vois nyt ilmoittaa jo et kaikki on äänestyksessä niin sais nähdä muuttuuko joidenkin ihmisten käytös kun tietää
et on pää pölkyllä
Onpa raskaan näköiset silmälasit Sainiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä BB:n voittajaksi pitäisi leipoa Lasse. Lasse on kaikille aina ystävällinen, suorittaa tehtävät kunnolla ja valittamatta ja ymmärtää Samia.
Tää on kyllä jännä oletus, että ollakseen hyvä asukas tai koko kisan voittaja, pitää ymmärtää yhtä tiettyä asukasta, eli Samia. Miksi vain Samilla on oikeus tulla ymmärretyksi? Paljonko Sami on osoittanut ymmärtävänsä muiden sanomisia? Entäpä jos joku ei vain pidä Samista, mutta yrittää kuitenkin tulla toimeen tämän kanssa vaikkei kaikkia herran aivoituksia ymmärräkään, niin onko tämä ihminen silti paha, huono tai arvoton voittamaan?
Lasse ei ymmärrä Samia sen enempää kuin kukaan muukaan talossa, mutta omaa sen verran käytöstapoja ja haluaa pysytellä "kaikkien kaverina" voitonkiilto silmissään.
Tutkimusten mukaan rakennetussa ympäristössä (kaupunkiympäristö) kasvaneet lapset arvostavat keskinäisessä arvoasteikossaan sellaisia lapsia jotka ovat fyysisesti voimakkaita. Sen sijaan luonnollisessa ympäristössä (metsäympäristössä, maalla jne.) kasvaneet lapset arvostavat sellaiset lapset korkealle joilla on älyä, jotka osaavat keksiä ja soveltaa.
Jos et ymmärrä tätä viittausta, niin se kertoo hyvin paljon sinusta ja mielipiteistäsi.
Kiitos kun osallistuit tähänkin keskusteluun ja jaoit armoitettuja ajatuksiasi BB-talon tapahtumista ja asukkaista :) On aina mukava lukea hyvin perusteltuja ja monipuolisia mielipiteitä aiheesta, etenkin kun kirjoittaja pysyy itse asiassa yhtä säntillisesti kuin sinä. Onnittelut myöskin asiatyylistäsi mikä erottaa sinut niistä kamalista "rollaajista" vai mitä lie, jotka argumenttien puutteessa ja omaa erinomaisuutta korostaakseen turvautuvat kanssakeskustelijoiden haukkumisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin jos ois Sami, Katja ja Pekka häädössä ja Pekka lähtis pois. Pekan ilme sen jälkeen..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi Taavi mennä taas suihkuun, niin olis taas jotain kiinnostavaa katsomista. 🍆
Uuuuh....h
Ajattele 29,5 senttiä. Saattaa kohdunpohjassa tuntua 😬
Pyh. Pystyy painamaan asennosta toiseen ilman ulos luiskahtamista. Nysien kanssa ei paljoa piehtaroida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on ollut radiotoimittaja. Vaikea kuvitella.
Ei yhtään vaikea kuvitella, Sannilla on kaunis ääni ja puhe sujuvaa kun vaan saa puhua niin ettei aina joku puhu päälle.
Jep kaikki noi päällepuhujat vois äänestää ulos kun just esim Aki, Sanni ja Sami ei saa sanoa asiaansa loppuun ennenku toinen jo huutaa päälle
Vierailija kirjoitti:
Taas puhuu Kim asiaa.
"Kokoajan tapahtuu jotain".
Joo, ainakin hengittävät ja makaavat 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas puhuu Kim asiaa.
"Kokoajan tapahtuu jotain".
Joo, ainakin hengittävät ja makaavat 😂
Joo melkoiset juhlatkin kun ei ollut edes karaokea tai jotain muuta aktiviteettia.
Eikös tuolla Sainiolla ollut joku MS tai vastaava? Kun olen miettinyt että pönöttää aina sohvalla niin paikoillaan että liikkuuko jo pyörätuolilla? Ja nostetaan tuohon muiden toimesta? Nyt tänään oli kädetkin ihan liimattuna ristiin vatsan päälle. En ole aikaisemmin niin käsiä kytännyt liikkuvatko.
Minun toiveeni: Late (en tykkää yhtään, tylsä), Ville (ihana tyyppi, tuon kanssa voisin olla oikeassa elämässä ja niin mulla onkin hänen tapainen mieskaveri, mutta talossa Ville on tylsä), Sanna (olen odottanut hänen nousuaan, mutta ei, tapettia), Melody (ei jaksa hänen päsmäröintiään ja asemaa keittiöturvapaikanhakijana).