Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eivät onnistu vallankaappauksessa. Koko idea oli alkujaan Juhanin, ja nuo idiootit Andyn johdolla kuvittelevat, että juuri parivaljakko Juhani ja Pekka olisivat petollisia agentteja. Tuntuu enemmänkin siltä, ettei Andy halua viedä parrasvaloa itsestään.
Toivottavasti uusi hovi vapauttaa nuo vangit kahleistaan edes. Aika kohtuuton tehtävä ollut Pekalle ja Juhanille ja olisivat todellakin ansainneet olla osana vallankumousta.
Eikö hovi jo ihmettele missä lounas viipyy. Eivät ole vaatineet mitään pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mellu ja Anssi pk saamaan lisäohjeita.
Ehkä Andy ryssi jo tehtävän puhuessaan siitä Taaville. Tai ehkä se kaatuu siihen, ettei hän ole kertonut kaikille eli myös palvelijoille siitä, että vallankumous on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Klklk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu heitti ihan hyviä juttuja koulupenkillä.[/quot
Minnan häivyttyä Jassu on ollut ihan hauska.Minna oli se kiusaaja ja negatiivisen ilmapiirin luoja.Kyllä varmaan lapset on ylpeitä äidistään kun peittoakin heilutti koko kansan nähden.
Jep.
Kyllä on äidillä arvot kohdallaan. Aika harva pienten lasten äiti jättäisi lapset hoitoon, että pääsee toteuttamaan "unelmaansa" . Miettikääpä paljonko niitä lapsia mahdollisesti kiusataan jos ne ovat jo kouluikäisiä ja äiti harrastaa seksiä telkussa.
Lapset 15 v ja 19 v. Varmaan tulee kuittailua. Mä en nolais ikinä mun teinejä noin.
Vielä pahempi...pienet lapset eivät ymmärrä asiaa, mutta tuo 15- vuotias varmaan saa kuulla asiasta. 19-vuotias on jo aikuinen.
Jari kirjoitti:
Klklk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu heitti ihan hyviä juttuja koulupenkillä.[/quot
Minnan häivyttyä Jassu on ollut ihan hauska.Minna oli se kiusaaja ja negatiivisen ilmapiirin luoja.Kyllä varmaan lapset on ylpeitä äidistään kun peittoakin heilutti koko kansan nähden.
Jep.
Kyllä on äidillä arvot kohdallaan. Aika harva pienten lasten äiti jättäisi lapset hoitoon, että pääsee toteuttamaan "unelmaansa" . Miettikääpä paljonko niitä lapsia mahdollisesti kiusataan jos ne ovat jo kouluikäisiä ja äiti harrastaa seksiä telkussa.
Ohan ne noin parikymppiset lapset vielä aika pieniä...
Kaikki me ollaan jonkun lapsia.
Onko se Minna ees harrastanu seksiä Lassen kans? Minna keksiny sen päästään
Eihän ne edes harrastaneet seksiä, Minna valehteli, kortsusta ja "tahroista".
Mistä noi sai päähänsä, että Pekka on lahjottu? Miten se olisi onnistunut ilman, että Juhani tietäisi siitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐋 ??? =. 🥕🍑
Voin kuvitella Kikan laulavan nyt syöksyy porkkana ryhiksen perseeseen.
En yhtään ihmettele miksi täällä keskustelut vähenee. Se kai on tarkoituksesi.
Olisin niin mielelläni itse nyt tossa vallankumousporukassa!
Toivon mukaan uusi kuningatar/kuningas EI OLE ANSSI! Jos toinen kuhnurit olisi varmasti Pekka!
Uudelle hoville, voisi laittaa alkoholikiellon.
Taavi seuraavaksi kuningattareksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin mielelläni itse nyt tossa vallankumousporukassa!
Ootko viisivuotias?
Koska se vallankumous oikein alkaa. Tulin just langoille.
Missä on noiden ihmisten empatiakyky? He päivittelevät sitä, että hovi näyttää väsyneeltä, mutta Juhania ja Pekkaa ei kukaan tunnu ymmärtävän. Nämä kaksi ovat olleet maanantai-illasta asti jaloistaan kahlittuna toisiinsa, istuneet ja nukkuneet lattialla. Silti se, että Pekka alkaa vaikuttaa väsyneeltä ja periksi antaneelta, on Andysta vain merkki siitä, että hän on pettänyt muut.
Jos pariksi olisi valittu jotkut muut asukkaat, voi, millaisen porun he olisivat siitä pitäneet parin ensimmäisen tunnin jälkeen. Minä ainakin toivon, että Pekka ja Juhani eivät kumpikaan putoa sunnuntaina. He ovat tämän viikkotehtävän todelliset suorittajat. Ja etenkin Andyn pisteet nyt ropisivat alas ja kunnolla. Parasta ystävää ei ikinä epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Taavi on tosi ärsyttävä pätijä. Katsotaan, kauanko jaksaa komennella toisia pihalla, kun itse on ollut siellä pari tuntia.
uUlosanti hiukka hakusessa jankkaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐋 ??? =. 🥕🍑
Voin kuvitella Kikan laulavan nyt syöksyy porkkana ryhiksen perseeseen.
En yhtään ihmettele miksi täällä keskustelut vähenee. Se kai on tarkoituksesi.
Niinpä. En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Missä on noiden ihmisten empatiakyky? He päivittelevät sitä, että hovi näyttää väsyneeltä, mutta Juhania ja Pekkaa ei kukaan tunnu ymmärtävän. Nämä kaksi ovat olleet maanantai-illasta asti jaloistaan kahlittuna toisiinsa, istuneet ja nukkuneet lattialla. Silti se, että Pekka alkaa vaikuttaa väsyneeltä ja periksi antaneelta, on Andysta vain merkki siitä, että hän on pettänyt muut.
Jos pariksi olisi valittu jotkut muut asukkaat, voi, millaisen porun he olisivat siitä pitäneet parin ensimmäisen tunnin jälkeen. Minä ainakin toivon, että Pekka ja Juhani eivät kumpikaan putoa sunnuntaina. He ovat tämän viikkotehtävän todelliset suorittajat. Ja etenkin Andyn pisteet nyt ropisivat alas ja kunnolla. Parasta ystävää ei ikinä epäillä.
Ei kannata ottaa näitä tehtäviä ihan noin kuolemanvakavasti, kun se parasystäväkin on voinut saada pilvilinnasta oman salatehtävän toimia tuplaagenttina.
Se, joka varmasti saisi Katjan laulamaan muuramuurahaista, olisi Pekka, mutta eipä hänelle edes vinkata asiasta mitään, koska Andy on niin tyhmä.