Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onks Pekka vähän kiinnostunut Katjasta?
Vierailija kirjoitti:
Onks Pekka vähän kiinnostunut Katjasta?
Vaiko sittenkin Samista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitattaa laminaatit hampaisiin niin onko niitä sitten käytettävä loppuikä vai mitenkä? Voiko ne poistattaa ja jatkaa omilla hampailla?
Ei voi. Hiominen tuhoaa hampaat.
Tekeekö tätä Suomessa "kunnialliset" hammaslääkärit vai onko tämä joku juttu jota tehdään "Tallinnan takahuoneissa"?
Ainakin yksityiset tekee ihan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen puhevikafetissi Janne Virtasella on. Viime vuonna oli puhevikainen roskakuski ja tänä vuonna puhevikainen ambulanssikuski.
Tekee ihmisestä heti persoonallisemman!
Miksi laittaa laminaatit. Almalla oli tosi hyvät hampaat. En vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitattaa laminaatit hampaisiin niin onko niitä sitten käytettävä loppuikä vai mitenkä? Voiko ne poistattaa ja jatkaa omilla hampailla?
Ei voi. Hiominen tuhoaa hampaat.
Tekeekö tätä Suomessa "kunnialliset" hammaslääkärit vai onko tämä joku juttu jota tehdään "Tallinnan takahuoneissa"?
Olen hammashoitaja kunnalla ja voin jokainen lääkäri kenen kanssa olen tehnyt töitä ei suosittele laminaatteja jos ei ole pakko laittaa. Yksityisellä yleensä raha menee moraalin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Sanni on valittu?
Koska se on maailmanmestari
Nyt on levoton meininki. Taitavat asukkaat olla vähän väsyneitä.
Mua oikeasti naurattaa noi Jasmiinan jutut. Ihan hulvaton tyyppi. Nousee Lassen seuraksi kärkikaksikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaa laminaatit. Almalla oli tosi hyvät hampaat. En vaan ymmärrä.
Epävarma ulkonäöstään, huonoitsetuntoinen.
Onko tuo Sanni kuulamörskäri ollut?
Almahan on nyt paremnan näköinen mitä yo kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti naurattaa noi Jasmiinan jutut. Ihan hulvaton tyyppi. Nousee Lassen seuraksi kärkikaksikkoon.
Lasse 👍
Jasmiina 👎
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sanni kuulamörskäri ollut?
Keihäskinkku!
Nyt jo pääsevät nukkumaan. :(
Akilta puuttuu alhaalta hammas. Miten noin nuorelta puuttuu ??
Miksei mikit taas kuulu?! Jumalauta
Miten toi Taavi näyttää nyt niin ruskealta. Onko hän laittanut rusketusainetta kasvoihin ja kroppaan.
Pisut, pesut ja nukkummaan….
Ei todellakaan! Järkyttävää seurattavaa...