Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Laura L Sanni Katja Sami Pekka
Kenet Taavi on vaihtanut pois, ja kuka noista on siis Taavin nimeämä?
Anssihan se yhtä lailla jemmaili säilykkeitä, ei vaan ehtinyt syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan Taavi vaihtanut itsensä Katjaan?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti Sanni on tylsin ja vois lähtee.
Itse asiassa on nostanut osakkeitaan ja kiinnostaisi nähdä vielä Sannia miten avautuu/kasvaa/kehittyy talossa. Kuten Sainio sanoi Laura R on tylsin, vaikka ei äänestyksessä.
Hyvä Pekka kun antoi 2 pistettä Lauralle.
Miksi noita nimeämisiä ei näytetä kokonaan?
Ottiko Taavi Jasminen pois ja laittoiko Samin tilalle.
Jännä ettei Anssi tai Jasmiina ole häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan mallikkaasti tuo Juhani asiaa hoitanut. Parempi olisi ollut kaksin käyty rauhallinen keskustelu aiheesta. Siten olisi ainakin antanut mahdollisuuden käyttäytyä toisin ja ehkä jopa avartanut jassun näkemystä itsestään. Suomalaisissa on se huono puoli että joka toinen on tapavalittaja eikä ymmärrä kuinka kuluttavaa se on kanssaeläjille. Itse ymmärrän 100% Juhania ja olen hänen puolta mutta vähän harmittaa että lähti puhumaan selän takana ja vielä tiukasti kielsi muita kertomasta Jassulle. Tuolla tavalla muhittaa vain pahan riidan
Mä kyl ymmärsin hyvin hänen pointin. Ei kai kukaan halua ensimmäisten ärsytysten jälkeen olla toiselle paasaamassa, mikä toisessa mättää. Eiköhän ota puheeksi, jos/ja/kun meininki jatkuu samanlaisena.
Tiedostaa myös, mikä paskamyrsky siitä voi nousta. Mainitsi porukan kohdelleen Samia huonosti ensimmäisen viikon riidan aikana, ei halua vastaavanlaista tilannetta taloon, siks varmaan pyrkii patomaan mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita nimeämisiä ei näytetä kokonaan?
Ettei paljastu vielä kenet Taavi pelasti.
Siis tuo Laura on hirveä. Koskettelee ja tuijottelee Lasse. Aika h*ro. Eiköhän me päästä siitä huomenna eroon. Sitten voi taas katsella rauhassa.
Kyllä se vois olla miehen vuoro lähteä, vaikka Lauran temput ärsyttääkin.
Huh. Onneksi Jassu Taavi Lasse ei äänestyksessä.
Pelastiko Taavi itsensä ja laittoiko Pekan.
Vierailija kirjoitti:
Juhanilla alkaa pinna kiristyä Jassua kuunnellessa.
Ulkona lisäks Aki, Melody, Sanni ja Ville."Kaikki on perseestä, kaikki on vi*tu paskaa".
Juhani; "en mä, mä otin sitä jo 2,5 vko huumorin kannalta.
Tekis mieli kysyä, mikä sille on se juttu ilman alkoholia, mikä ois kivaa. Viime viikolla kaikki oli perseestä, oltiin ulkona - se oli perseestä, tehtiin tehtäviä sisällä - se oli ihan perseestä".
Sanni kuuntelee myhäillen vieressä.
Yhteydenottoa odotellessa, Juhanilla riittää siihen kantti.
Mikä kantti.
Juhanilla on paha päivä, kun katkera ettei ole talon ainoa sotilas. Piti purkaa kiukku sitten viattomaan jassuun.
Toki bassun valitus voi ärsyttääkin, mutta ei toi nyt jassun seurassa ole koskaan, pitää omia monologejaan toisaalla, joten ei se nyt oikeesti voi olla huonon päivän syy.
Lassen kanssa käytyjen rauhanturvakeskustelujen jälkeen on naama ollut nurinpäon, pikku inttijuhanilla. 🤭
Mites se kun Juhani halaili Jassua ja kiitteli tämän jaksamista ulkotehtävän aikana? Eiköhän näillä kahdella olisi sen verran hyvät välit että voisivat keskustella rehellisesti riitelemättä. Rohkeutta vaan molemmille. Ovat mun lemppareita Akin lisäksi ja luulen että löytäisivät vahvasti saman soinnun jos vaan yrittäisivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Taavi 2 pistettä Katjalle, veikkaisin että pelasti itsensä ja nimesi Katjan.
Mitä Melody ja Ville puhuvat tuolla Juhanista. Minä en ymmärrä, mihin tuo liittyy?
Juhani sanoi hyvin tuossa keskustelun lopussa;
Täällä saa kaikista eniten ne, jotka valittaa eniten. Niitä ei huomata/huomioida ollenkaan, jotka hiljaa sopeutuu.
Ja tottahan se on.
Näytti maaniselta.