Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onko nuo fitness eukot kaikki vähän..
sofiakin on vähän...
Ne luulee olevansa muiden yläpuolella kun ovat tehneet kovasti duunia kroppansa eteen..
Vierailija kirjoitti:
Nuo toppatakit maksavat ainakin Intersportissa 199 euroa. Kovin paksuilta ja lämpimiltä eivät edes vaikuttaneet.
Olen katsonut noita vaaleanpunaisia takkeja noitten päällä. Aluksi ihastuin, mutta sitten havahduin että olen 142 kilo en että näyttäisin syöttösialta. Hoikilla käy.
Anssi on aikamoinen Hilbert Hidalgo. Kyllä nyt tällä kaudella naisia hemmotellaan mieskomeudella. Valitettavasti miehille on vain karseita mörssäreitä tarjolla kumibimbon lisäksi. Ei nouse lippu salkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun muut asukit kommentoi miten Taavi ei näytä 4-kymppiseltä. Totta.
Taavi vaan on niin symppis... ❤️
Taavi ja Juhani ovat talon Miehet 💪
Juhani kyllä.
Kyllä ne on oikeesti Juhani ja Meloni💪 Muut jossain määrin naisekkaita ja näiden tossujen alla luikkivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo toppatakit maksavat ainakin Intersportissa 199 euroa. Kovin paksuilta ja lämpimiltä eivät edes vaikuttaneet.
Olen katsonut noita vaaleanpunaisia takkeja noitten päällä. Aluksi ihastuin, mutta sitten havahduin että olen 142 kilo en että näyttäisin syöttösialta. Hoikilla käy.
Niin kuin se Justiina, jolla onkin valmiiksi sellainen pinkki panta jossa on siankorvat. Röh röh, nelin kontin eteen päin...
Ihme että Anssi valitsi LauraL johonkin juttuun..
Kerkes vastaamaan punaiseen luhelimeen ja piti luetella muutama asukas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin että BB plazan inhokki on Jasmiina 41 %.. Sitä saa mitä tilaa. 🤭
Ihanko totta. Sehän vaikuttaa yleisön äänestyskäyttäytymiseen. Olipa hyvä tieto💪
Kyllä Jassu on BB plazan inhokki 41 %. Varmaan vaikuttaa sekin miten ilkeästi fanit muita hakkuu, niin sinne heidän laariin sataa sitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miks Lasse hiippailee koko päivän aamutakissa?
Eiks sua väsyttäis jos Isoveli olis järjestäny tanssikilpailun ja sä oot tanssinu puoli viiteen asti aamulla eli yli 11 tuntia putkeen ja sen jälkeen annettu nukkua vaan noin 5 tuntia?
Sitä paitsi puol kaks ei oo koko päivä.
Siis Laurako haukkui Jassun Sannille muutama päivä sitten ja nyt on kuitenkin hipelöimässä Jassun reittä. Tuollainen on kyllä iljettävää kaksinaamaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ohut liuhake tuo Taavin otsatukka. Mahtaa olla näky, kun alkaa kohta kaljuuntua. Onhan se on viisikymppinen.
Aika tuhti tuo Jope, mahtaa olla näky jos lihoo lisää. Onhan tuo jo 42v.
Kuka on Jope?
Nuo Lauran mälliripset on aivan kamalat. Käyttää vanhoja ripsiä joissa roikkuu valkoisena vanhat liimat. Yöks
Näyttää paremmalta ilman niitä. Ei itse tajua tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin se Justiina, jolla onkin valmiiksi sellainen pinkki panta jossa on siankorvat. Röh röh, nelin kontin eteen päin...
Kiitos kuvauksestasi, huutonaurua 🐖🐖🐖🐖. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Siis mitä tuo Laura L selittää?
Ne joilla hiuspidennykset niin voitteko kertoa miksi hiuksia pitää sutia koko ajan ? Laura tekee sitä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ohut liuhake tuo Taavin otsatukka. Mahtaa olla näky, kun alkaa kohta kaljuuntua. Onhan se on viisikymppinen.
Aika tuhti tuo Jope, mahtaa olla näky jos lihoo lisää. Onhan tuo jo 42v.
Kuka on Jope?
Mieti sitä koko päivä... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Miksi Fasupalat on Juhanin? Mennyt vähän ohi, onko voittanut jotain?
Lisäksi; miksi Taavi ois saanu tietää häätöäänestyksen tyypit jo heti tanssin loputtua? Ei kai koskaan kellekään oo paljastettu häätötilannetta paljon ennen muita. Veikkaan että joutuu vasta myöhemmin pelastushommiin. Jos olis jo tehnyt ratkaisunsa, olis nyt paljon vaisumpi.
Juhani oli kaupassa kävijä Laura R:n kanssa. Otti herkkuja sylillisen mutta sai tietää pk huoneessa että herkkuhoukutustuotteet onkin henkilökohtaisia. Juhani olisi halunnut jakaa ne kaikille, kävi kysymässäkin. Ja nokosta ei tykkää, halusi ne muille.
Ärsyttävimmät äänet TOP 3:
1. Laura L
2. Juhani
3. Laura R
Nyt ois hyvä hetki näyttää kaikille fitnesslauran läyhäilyt Jassusta kun hieroo Jassun jalkaa just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin että BB plazan inhokki on Jasmiina 41 %.. Sitä saa mitä tilaa. 🤭
Ihanko totta. Sehän vaikuttaa yleisön äänestyskäyttäytymiseen. Olipa hyvä tieto💪
Kyllä Jassu on BB plazan inhokki 41 %. Varmaan vaikuttaa sekin miten ilkeästi fanit muita hakkuu, niin sinne heidän laariin sataa sitä enemmän.
Niiii muutes... Huvittavaa, hyvinkin huvittavaa. Näin se voi mennä... Hmmmm..
Tiäkkö on kyllä kirjaimellisesti blondi🙉ei ihme että värjännyt hiukset.