Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
71741/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisivät taloon videopätkän siitä kenet Minna olisi häätänyt talosta, näkisi Lassekin sen. Minna on kaikkien bb kausien inhokkini numero 1. Joku siinä muijassa tökkii.

No sanoiko se jonkun nimen päiväkirjahuoneessa? Ei? Mut inhoan myös Minnaa, ettei sillä.

Sanoi: Lasse häätöön

No voi kauheeta, kyllä mä niin mieleni pahoihin. Lassehan itse ei kauhean loukkaantuneelta vaikuttanut (olis lähtenyt Minnan kanssa kaljoille)) mutta näitä toisten puolesta loukkaantuneita näkyy riittävän tällä palstalla, se kun on nykyisin niin muotia pahastua toisten puolesta.

Vierailija
71742/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi, ettei Minnan valinta toteutunut, olisi ollut ainut mahdollisuus päästä Lassesta eroon. Nyt se saa esittää tuolla kultapoikaa loppuun saakka, vaikka kulissit jo rakoilee pahasti, ei kukaan ole huomaavinaankaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71743/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Mellun sipulien kuoriminen voi olla noin hidasta.

Vierailija
71744/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisivät taloon videopätkän siitä kenet Minna olisi häätänyt talosta, näkisi Lassekin sen. Minna on kaikkien bb kausien inhokkini numero 1. Joku siinä muijassa tökkii.

No sanoiko se jonkun nimen päiväkirjahuoneessa? Ei? Mut inhoan myös Minnaa, ettei sillä.

Eikä sanonut

Kyllä sanoi . katsokaa eilinen kooste .

Oho jos näin on niin johan ämmä tempas taas.

Vierailija
71745/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on tänä vuonna BB:n käsikirjoittajina?

Vierailija
71746/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäpä Aki on sitten tehnyt ansaitakseen samanlaisen pilkkaamisen ja silmien pyörittelyn, kuin Pekka, tänäänkin aamusta saakka? Millä tämän perustelette, jos tuolla kerran ollaan tosi reiluja "paremman porukan" toimesta ja reagoidaan vain ensin ärsytettyinä? Mitä Aki on Samia kohtaan tehnyt väärin, että Samin pitää jatkuvasti V''lla sille? 

Vierailija
71747/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kauheeta, kyllä mä niin mieleni pahoihin. Lassehan itse ei kauhean loukkaantuneelta vaikuttanut (olis lähtenyt Minnan kanssa kaljoille)) mutta näitä toisten puolesta loukkaantuneita näkyy riittävän tällä palstalla, se kun on nykyisin niin muotia pahastua toisten puolesta.

Mitenköhän Lasse olisi siitä voinut loukkaantua, kun ei ole nähnyt eilistä koostetta? Ja toiseksi, ei kai tuosta Lasse varsinaisesti loukkaantuisi, vaan lähinnä ihmettelisi ja suuttuisi, miksi hän ja mitä hän on muka tehnyt väärin. 

Vierailija
71748/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojilla oli kivaa suihkussa eilen. Anssi leikkasi kruunu kuvion suihkun alla Pekan hiuksiin. Jassu kyyläsi ikkunan läpi heitä. Mellu tuli kylppäriin kesken suihkun heidän. Pesi kasvojaan pitkään, rasvasi, pälätti. Ja Taavi ja Aki suihkuun alasti ja vieläkin Mellu siinä kyyläten ja pälättäen. Entä jos kylppärissä olisi suihkussa alasti naisia ja mies tulisi sinne ja hoitelisi naamaansa niin sehän katsottaisiin tirkistelyksi tms.

Jäi myös puunaamaan pesuallasta sinne, että voisi tirkistellä pidempään alastomia miehiä. Onkohan Mellu sellainen parisuhteessa joka sanoo möreällä äänellä: "Mä sitten panen muuten muitakin"?

Vierailija
71749/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu suorastaan liitelee kohti voittoa. :)

Vierailija
71750/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lasse saanutkaan tervehdystä ulkomaailmasta, vai onko mulla mennyt pahasti ohi?

Vierailija
71751/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sillä on uskomattoman hidasta. Hitain ruuanlaittaja mitä olen koskaan nähnyt.

Vierailija
71752/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Melody tupakalla Villen käytyä päiväkirjahuoneessa:

"Nytkään ei vissiin oo norminimeämiset..."

(Herää kysymys, miten asukkaita manipuloidaan, onko käsikirjoitettu, kuka mitenkin äänestää..)

Vierailija
71753/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Lasse saanutkaan tervehdystä ulkomaailmasta, vai onko mulla mennyt pahasti ohi?

Sai. Miksei olisi saanut?

Vierailija
71754/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt Lassesta ensimmäisestä viikosta alkaen. Se nolo sönköttely ja selittely, kun he laittoivat keltaisen ryhmän häätöön muka siksi, että siihen kuuluvat ihmiset kestäisivät sen henkisesti paremmin kuin punaisessa olevat, ei ole minulta unohtunut. Kaikki tiesivät, että kyse oli silkasta peliliikkeestä. Olisivat edes olleet rehellisiä ja sanoneet sen syyksi.

Mutta ei, eihän sitä kukaan muu nyt ollut tullut taloon pelaamaan kuin Pekka ja Anssi, vaan luomaan uusia ystävyyssuhteita. Jos vihreän tiimin jäsenet eivät olleet tulleet pelaamaan, mikseivät he vain arponeet, mikä kolmesta tiimistä joutuu häätöön. Ei sitä kai suoranaisesti ollut kielletty, ja vaikka se olisikin ollut kielletty, he olisivat voineet kiertää kiellon helposti.

Minusta Minna kuittaili hyvin lähtiessään aiheeseen liittyen. Hänhän sanoi perusteluiksi sille, että valitsee häädettäväksi Lassen sen, että Lasse on ihminen, joka kestäisi tilanteen hyvin ja osaisi suhtautua asiaan järkevästi ja päänsä kylmänä pitäen.  

Vierailija
71755/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyliöstä sai videoterveyhdyksen, mukana äiti, veli ja kaksi lapsuudenystävää.

Vierailija
71756/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talossa tapahtuu jotain. Samir jäi päiväkirjahuoneeseen ja muut joutui ulos. Verhot kiinni.

Vierailija
71757/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lassekin sai terveisiä ulkomaailmasta, katso BB:n sivuilta:

Lisää viestejä ulkomaailmasta – Lasse ja Ville s... | Big Brother

Vierailija
71758/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pekasta on nyt turha tehdä mitään uhria. Jos on koko alkukauden systemaattisesti pyrkinyt ärsyttämään porukkaa ja pääsemään etenkin Samin ja Lassen ihon alle, niin nyt tässä Pekka on se uhri kun sille tästä asiasta sanotaan.

Pekka on itse Anssin kans jutellut että miten tykkää ku alkaa pelikirjat rakoilla ja esim. "Lassen hyvän jätkän rooli" kariutua.

Mun mielestä Pekka on hyvä BB asukas, eikä varsinaisesti ole väärin kaivaa vastustajista niitä negatiivisia puolia esiin ja vähän sörkkiä muurahaispesää. Mutta se ei sitte ole mikään syy uhritutua, jos toiset tämän keinon kyseenalaistavat.

Esim. eilinen retriittihän ei ollut alunperin millään tapaa Pekkaa vastaan hyökkäämistä, mutta kun Pekka itse lähti tuohon leikkiin mukaan niin retriittipojat heitti vähän bensaa liekkeihi. Sama oli aikaisemmin kun epäilivät porukalla Lassea ja Nooraa salatehtävästä.

Pekkahan sen psykologisen sodan käynnin on aloittanut, ja sanonut sen ihan suoraan. Taavi nyt on oikeastikin Pekan imperium-psykppseissa, mut Lassea tuntuu lähinnä huvittavan Pekan psykologiset sodat ja muut vastustajan murtamiskeinot.

Mä en eilistä Pekan ja Samin keskustelua enää kuullut, mutta en varsinaisesti ihmettele jos Sami on saanut voimia ja taustatukea puolustaa itseään Pekkaa vastaan. Kaikki muistaa alkukauden syytökset Samia kohtaan Pekan toimesta. Mutta jos siellä on toisen puhevikaa tms. käyty haukkumaan , niin sitä en toki missään nimessä hyväksy. Toisten henkilökohtaiset ominaispiirteet ei tähän peliin kuulu, vaan ne täytyy osata jättää ulkopuolelle. Oliko tässäkin niin ,että Pekka uskalsi käyä Samia vastaan väittelemään vasta siinä vaiheessa kun muut retriittipojat oli mennyt nukkumaan?

Vierailija
71759/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi aina rauhallinen ja asiallinen. 

Vierailija
71760/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sillä on uskomattoman hidasta. Hitain ruuanlaittaja mitä olen koskaan nähnyt.

Ei ihme, että Taavi sanoo, että hänellä menee lounaalla kolme tuntia, jos kerta käy Mellun mestassa syömässä!

Ketju on lukittu.