Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just töistä ja avasin 24/7. Voisiko joku kiltti kertoa, miksi osa asukkaista istuu sohvalla osa pakkaa laukkuja? Kiitos!
Varmaan on jo kerrottu mutta sanon vielä kuitenkin.: Minna kutsuttiin pk-huoneeseen jossa sai kirjeen että hänet tullaan poistamaan lopullisesti BB-talosta. Sen lisäksi Minnan tulee päättää kuka häädetään talosta tänään. Minna ja asukkaat eivät kuitenkaan tiedä että ketään ei oikeasti häädetä vaan Minna on ainut joka poistuu talosta. Asukkaat pakkaavat siksi laukkunsa että joutuvat jännittämään kuka lähtee. Tämä on kuitenkin vaan Isoveljen testi asukkaille siitä mitä heidän sykkeillensä tapahtuu jännittävän tilanteen aikana
Kiitos sulle:)
Kiitos täältakin
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Minna ei saa häätää ketään.Tuotanto teki kyllä ison mokan kun päästi Minnan taloon ja ruvettiin jauhaa romanssi juttuja.Nyt vaan toivotaan ,että kaikki su äänestyksessä jotta katsojat päästään vihdoinkin ääänestää kunnolla.
Nyt kyllä toivoisi ihan normaaleja nimeämisiä. Hieman liikaa jo ollut "twistiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ei ole yhtä kuin rikas, mutta Villen tapauksessa ilmeisesti melko hyvätuloinen suku, kun on savusaunat varattu jouluksi.
Professori/kunniaprofessorilla varmaan ihan ok tulot kuitenkin.
Ei siitä palkkaa makseta. Se on kunnianosoitus.
Edessä on varmasti huikaisevan jännittävä ja tunteikas ilta. Joku joutuu pettymään rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan koostetta odotellen, SELVITYSTÄ siitä, miksi tuo tuotiin taloon uudelleen??!! Kukaan ei sitä vieläkään tiedä. Velvollista olisi se kertoa niin muille asukkaille kuin katsojillekin/äänestäjille!!
Eikö se nyt ole jo kaikille päivänselvää. Tämä oli tuotannon nolo yritys saada taloon sutinaa ja tähän häätöjen väliin tarvittiin tällainen hämmenys.
Ei todellakaan ole. Pelkkää palstalaisen spekulaatiota tuo. Mielipide, arvio, omaa pähkäilyä. Totuus pitää kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus: Minna valitsee häädettäväksi Samirin, koska on uusi.
Pekka olis hirvee valinta, miettikää sitä trapazioonee huutoa kun taas palaa. Kenen kanssa Minna ei tullut toimeen?
Ei ketään häädetä.
Onko missään mainittu, että tietääkö Minna itse, että kyseessä on valehäätö, vai luuleeko hän valitsevan jonkun oikeasti häädetyksi ?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa vihdoinkin pääsee nukkumaan ajoissa eikö tarvii kytätä munahaukan pyörimistä sängyssä silmät auki vahtien Lassea, huokaillen.
Ei tarvi stressata enää et Lasse sortus tai et Minna ottas sen väkisin. Voi nukkua hyvin yönsä.
stop the music kirjoitti:
Mellu vois paniikissaan laulaa vähän vähemmän. Tota ei nyt oikein jaksa kuunnella.
Miksi hän saa rikkoa sääntöjä jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. En ole katsonut ohjelmaa pitkään aikaan, olen vain ns kuunnellut teitä tällä palstalla. Nyt kun avasin telkun ja aloin katsella, niin kaikki naureskelee, on hyvä rento tunnelma. Palsta on hirveän paljon negatiivisempi ja synkempi kuin itse talo ja sen asukkaat. Ikään kuin tuolla ei olisi valoa ollenkaan ja nyt siellä oikeasti onkin lämmin tunnelma.
Näin tää on ollut koko ajan. Ihan kuin kattelisi jotain eri ohjelmaa, kun vertaa tämän palstan kirjoitteluun.
Itse oikeasti ihmettelen, miten hyvin nuo ovat tulleetkin tuolla talossa toimeen. Onhan se tavallaan tylsääkin, mutta silti on riittävästi draamaa ihan jossain mököttämisessäkin, että jaksaa katsella.
Tää palsta on mennyt vuosivuodelta typerämmäksi. Muutama avopotilas jankkaa samaa pa..aa aamusta iltaan. Onneksi sentään löytyy vielä fiksujakin kirjoittajia jotka pelastaa tän palstan että yleensä viitsii käydä lukemassa täällä, kiitos nìlle.
Vierailija kirjoitti:
Onko Melody ainoa jonka läheiseltä ei ole tullut mitään.
Anssi ja Pekka ovat vielä saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Melody se turpa kiinni!! Turhaa, ärsyttävää mölyämistä.
Melody on hauska!
Ei ole millään tavalla hauska. Ei ole ollut missään vaiheessa.
Voi kun olisi vielä joku palstat räjäyttävä twisti tulossa illalla, aika pliisuksi jää jos tässä on kaikki.
Näin kaupassa kivan näköisen tyypin ja se vilkaisi mua ja mä en uskaltanut enää katsoa.
Se asuu varmaan yksin, koska osti pikkupakkauksia.
Jos näen saman tyypin ens viikolla samaan aikaan kaupassa, niin mä aion uskaltaa hymyillä.
Ps. Ajattelin piristää teitä! Nämä kauppahymyilyt vaan on vaikeita! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan koostetta odotellen, SELVITYSTÄ siitä, miksi tuo tuotiin taloon uudelleen??!! Kukaan ei sitä vieläkään tiedä. Velvollista olisi se kertoa niin muille asukkaille kuin katsojillekin/äänestäjille!!
Eikö se nyt ole jo kaikille päivänselvää. Tämä oli tuotannon nolo yritys saada taloon sutinaa ja tähän häätöjen väliin tarvittiin tällainen hämmenys.
Ei todellakaan ole. Pelkkää palstalaisen spekulaatiota tuo. Mielipide, arvio, omaa pähkäilyä. Totuus pitää kuulla.
Miten niin? Tarkoitatko, että Alman vouhkaaminen ja Elinan hiillostukset ovat vain olleet palstalaisten spekulaatiota ja omaa pähkäilyä?
Vierailija kirjoitti:
Onko missään mainittu, että tietääkö Minna itse, että kyseessä on valehäätö, vai luuleeko hän valitsevan jonkun oikeasti häädetyksi ?
sen kerran, kun asiasta on kerrottu ajoissa ja kattavasti bb:n nettisivuilla, miksi asiaa pitää kysyä täällä tuhansia kertoja.
Ei, Minna ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Melody se turpa kiinni!! Turhaa, ärsyttävää mölyämistä.
Melody on hauska!
Eiköhän koosteessa nähdä taas hauskat Melodyt ja Jassut, eikä lainkaan sitä irvimistä poikien aterian laitolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh eipähän tarvitse enää jatkaa ruutu plussaa.
Itse aloin taas katsomaan kun Minna lähti. Jee!
Nyt on Ruutu +taas käytössä kun sipsuttaja lähti.
Tönkkö töpöttelijä.
"Siel kaikuu kun huutaa haloo."