Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Illan koostetta odotellen, SELVITYSTÄ siitä, miksi tuo tuotiin taloon uudelleen??!! Kukaan ei sitä vieläkään tiedä. Velvollista olisi se kertoa niin muille asukkaille kuin katsojillekin/äänestäjille!!
Vierailija kirjoitti:
Lassen voisi laittaa luiskaan.
Meinasin yläpeukuttaa kun luin ensin et Lassen vois ottaa lusikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh eipähän tarvitse enää jatkaa ruutu plussaa.
Itse aloin taas katsomaan kun Minna lähti. Jee!
Nyt on Ruutu +taas käytössä kun sipsuttaja lähti.
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just töistä ja avasin 24/7. Voisiko joku kiltti kertoa, miksi osa asukkaista istuu sohvalla osa pakkaa laukkuja? Kiitos!
Varmaan on jo kerrottu mutta sanon vielä kuitenkin.: Minna kutsuttiin pk-huoneeseen jossa sai kirjeen että hänet tullaan poistamaan lopullisesti BB-talosta. Sen lisäksi Minnan tulee päättää kuka häädetään talosta tänään. Minna ja asukkaat eivät kuitenkaan tiedä että ketään ei oikeasti häädetä vaan Minna on ainut joka poistuu talosta. Asukkaat pakkaavat siksi laukkunsa että joutuvat jännittämään kuka lähtee. Tämä on kuitenkin vaan Isoveljen testi asukkaille siitä mitä heidän sykkeillensä tapahtuu jännittävän tilanteen aikana
Kiitos sulle:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Minnan taloon takaisin meno oli jo käsittämätöntä (kerralla katsojien euro-äänillä ulos äänestetty) ja nyt vielä Minnä saa häätää yhden talon asukkaista. Aikamoinen tarina taas Virtaselta.
Lähteekö Virtanen Minnan kanssa?
Koko BB touhulla ei ole mitään juonta touhuissa. Katsojien aliarvioimista. Luottamus murenee.
Ei Minna saa ketään häätää, se tieto oli valhe, tarkoitus saada aikaan sykkeen nousu asukkaissa.
Mut voi tulla twistiä vielä.
Onko Melody ainoa jonka läheiseltä ei ole tullut mitään.
Lasse joutui kyllä aikamoisen aivopesun kohteeksi tuotannon toimesta. Onneksi pystyi pysymään kuitenkin hyvissä väleissä Minnaan, mutta ei silti antanut periksi.
Taavi ja Taavin mietinnät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Melody se turpa kiinni!! Turhaa, ärsyttävää mölyämistä.
Melody on hauska!
Vierailija kirjoitti:
Illan koostetta odotellen, SELVITYSTÄ siitä, miksi tuo tuotiin taloon uudelleen??!! Kukaan ei sitä vieläkään tiedä. Velvollista olisi se kertoa niin muille asukkaille kuin katsojillekin/äänestäjille!!
Eikö se nyt ole jo kaikille päivänselvää. Tämä oli tuotannon nolo yritys saada taloon sutinaa ja tähän häätöjen väliin tarvittiin tällainen hämmenys.
Mä olen kohta kuin Taavi ja uskon Möledyn imperiumiin.
Onhan tuo nyt outoa että se saa tehdä mitä vaan eikä kukaan edes nimeä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse kyllästyttää, nyt jauhaa Minnasta, kun se poistunut. Sanoi suhaavansa Levillä sen knssa. Vois lähtee jo tänään suhaamaan ikänaisen kanssa. Kyllä minua äitinä sieppais jos oma poikani hakeutuisi noin vanhan naisen syliin.
Haluaa viimeiseen asti esittää lemmenparia, kun luulee katsojien sitä haluavat. Kumma miellyttäjä koko Lasse.
No, kyllä me saadaan seiskasta lukea, miten kävi levillä.
Mellu vois paniikissaan laulaa vähän vähemmän. Tota ei nyt oikein jaksa kuunnella.
Ihanaa vihdoinkin pääsee nukkumaan ajoissa eikö tarvii kytätä munahaukan pyörimistä sängyssä silmät auki vahtien Lassea, huokaillen.
Jasmiinan naamasta näkee että tietää häädöstä enemmän kuin muut. Voi olla päässyt vaikuttamaan asiaan kun kävi pk -huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Melody ainoa jonka läheiseltä ei ole tullut mitään.
Pekka ja Anssi.
Minä itse asiassa alan jo toivoa, että tänään oikeasti olisikin häätö. Olen liian syvällä noiden tunnelmissa :D
Onneksi Minna ei saa häätää ketään.Tuotanto teki kyllä ison mokan kun päästi Minnan taloon ja ruvettiin jauhaa romanssi juttuja.Nyt vaan toivotaan ,että kaikki su äänestyksessä jotta katsojat päästään vihdoinkin ääänestää kunnolla.
Pekka omahyväisenä: "Eiköhän se ole tehty Minnalle aika helpoksi se päätöksenteko. Siis tarkoitan itseäni." Nyt voisi Pekka kertoa näkemyksensä, miten se pelikirja tässä tilanteessa toimii ja mitä hänen pelaamisensa auttaa tässä tilanteessa. Mikä se hyöty nyt sitten onkaan?