Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
69421/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7 seuraaja kirjoitti:

Tämä viestiensaamisviikko on lopultakin näyttänyt jokaisesta lisää puolia.

Sama se minkä näköisiä ovat, mutta suosikkini vain ja ainoastaan tämän perusteella ovat Taavi ja Samir. Jos Sanni olisi vielä mukana, niin myös hän :)

Ihmiset, jotka pitävät kunnostaan huolta myös suljetussa tilassa ansaitsevat hatunnoston.

Ylimääräistä showta en kaipaa.

Kaksi hiljaista. En ymmärrä. Taavia kyllä ilo katsella mutta Samir on melkein mykkä eikä ole edes komea.

Kyllä Samir on komea paksuissa hiuksissaan. Hillitty mies, on ihailtava. Kauniskielenkäyttö. Pitää kropastaan huolta, harrastukset jne. ❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
69422/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minna ottaa tänään samin mukaansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69423/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samir ja Aki on kyllä turhia tuolla. Ei tuo mitään taloon. Villestä tykkään mutta turha tapetti hänkin.

Akia seuraan mielellläni tuolla talossa.

Vierailija
69424/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko jotenkin outo, kun Anssia pidän vetovoimaisena. En tiedä onko kiva tai fiksu edes. Mutta jotain siinä vaan on, hitto.

Sama homma. Musta se on aivan älyttömän seksikäs. Sellaista eläimellistä voimaa.. tms. Oijoi.

Anssissa on mielestäni maskuliinisuutta ja testoa.. ehdottomasti puoleensa vetävin talon miehistä. Eri asia sitten, haluaisinko hänen kanssaan parisuhdetta. Lassehan on ihan kiiltokuvapoika, söpö, mutta ei puoleensa vetävä siinämielessä. Taavi on komea, mutta liian kompleksinen ja sliipattu ja tarkka etuhiustensa täsmällisestä asennosta, mikä ei viehätä yhtään.

Anssilta puuttuu testo. Lapsetkin piti hommata hoidoilla.

Vierailija
69425/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dollarin kuvat kirjoitti:

Tuollahan puhutaan pihalla nimeämisistä. Selvästi sopivat pojat (APA) nimeämiset juuri nyt.

Ketä ne aikovat siis äänestää? Tai nimetä?

Vierailija
69426/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan jollain olla vaikka veriarvot niin pielessä, tai joku sairausepäily. Syitä on monia. Jos jonkun psyyke on romuna minkä omaiset ja lääkäri näkee jne..

Niin? Mihin tämä liittyy? Jos tarkoitat laukkujen pakkaamista, miksi tällaista mainostettaisiin vuorokausi etukäteen? Jos veriarvot on niin pielessä, että ei pysty olemaan talossa, kyllä siinä poistetaan talosta heti. Jos jollakulla esim hemoglobiini on alhainen, hänelle annetaan rautaa eikä tietenkään sen takia poisteta talosta. 

Vierailija
69427/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.

Pinkit toppatakit ovat liian pitkiä ja kömpelöitä. Lisäksi oikeasti vaikuttavat aika ohuilta. Jossakin kaupassa noita näin ja hintaa takilla 199 euroa. Suomessa on kunnon talvesta huolimatta vaikea löytää tarpeeksi lämmintä talvitakkia.

Suomen talvessa kannattaa ostaa canada goose tai parajumpers takki talven kylmille keleille.

Canada goose tuotteen höyhenet on kynitty eläviltä linnuilta, EI JATKOON .

Hyvä kun kerroit. Tietää kiertää kaukaa nuo tuotteet. 

untuvapeitto ja lämmin, ikinä ei ole ollut niin hyvää peittoa

Kauan niitä munia keitetään?

9 minuuttia.

Vierailija
69428/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos melloonille kerrotaan talosta lähdön jälkeen mitä mieltä hänestä ollaan, tuskin vaikuttaa, onhan hän omien sanojensa mukaan iso musta tyttö ja saanut paskaa niskaan jo aiemminkin.

eli ei näe itsessään vikaa, ainoastaan arvostelijoissa, joten r-korttia voi hyvin käyttää ja jatkaa itsensä ihailua.

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ebcede0a-3ac4-4f4c-b1b5-3ba3e42c7dd2

Vierailija
69429/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hanhi kirjoitti:

Puhuvat pihalla Pekka, Anssi ja Aki.

Läyhäävät sanottais jos naiset noin tekisivät.

Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.

En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".

Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.

Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.

Vierailija
69430/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset. 

Vierailija
69431/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dollarin kuvat kirjoitti:

Tuollahan puhutaan pihalla nimeämisistä. Selvästi sopivat pojat (APA) nimeämiset juuri nyt.

Puhuivat ihan asiaa Mellun komenteluista ja erään ihmisen valituksista, joka on toisia  herkästi arvostelemassa. Hyvä, että talossa huomaavat tuon vihdoin.

Vierailija
69432/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syketehtävä loppunut kun ei tule mitään tehtävää? Eilen oli hauska tehtävä päivällä ja nyt ei enää mitään.

Vierailija
69433/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset. 

Ja Samihan ei ole itse ollut mitenkään hanakas samaan touhuun.

Vierailija
69434/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kenenkään laukkujen pakkaamisesta puhuttaisiin koosteessa, jos on kysymys siitä että joku asukkaista aikoo luovuttaa. Eihän kukaan voi olla varma että kuitenkaan 24h tunnin jälkeen päättäisi silti lähteä. Laukkujen pakkaaminen viittaisi muutenkin siihen että pakataan laukut mutta kukaan ei todellisuudessa ole lähössä mihinkään.

Niin, jos se onkin vain tuo sykkeennostetehtävä. 

Vierailija
69435/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Ihan asiaahan noi puhuu. Ihan niinkuin minun ajatuksia noilla. Toivottavasti Mellun laittaisivat häätöön.

Puutuin pihakeskustelussa lauseeseen "mä vaan oon tämmönen", tarkoitan, että sekä Anssi että Pekka pakenevat tuon lauseen taakse, heille kummallekaan talokokemus ei ole ollut kasvun paikka ja itsensä tutkiskelu.

Elämä on kasvamista! Kaikille heille ja meille!

Vierailija
69436/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hanhi kirjoitti:

Tässä taustalla kuuntelen kyseistä keskustelua. Kyllä Jassun, Minnan ja Villen juorurinki on ollut ihan eri sfääreissä ja ihmetyttää, ettei BB ole puuttunut noihin läyhäämisiin. Nyt Villekin yllättäen yrittää keskustella miesporukassa. Itse asiassa Ville on ollut "turhakkein" kaikista asukkaista. Mitä on tuottanut? Laiskottelua, tupakointia, ylimielistä kommentointia, juoruilua Jassun Ja Minnan kanssa. MInna, Jassu ja Ville samalla ovenavauksella ulos!

Vierailija
69437/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Samikin osaa olla ilkeä. Ei näytetä koosteissa koskaan sitä. On saanut pyhimyksen renkaan päälleen.

Vierailija
69438/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville näyttää pudonneen pois Anssi, Pekka ja Aki -luottamuspiiristä. Siinä nähtiin taas, millainen peluri Ville oli. Hän huomasi, että Anssi, Pekka ja Aki olivat ulkona kolmisin, ja hänelle tuli kiire kuulemaan, mistä nämä puhuivat. Mutta aihe vaihtuikin heti, kun hän liittyi seuraan.

Vierailija
69439/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.

Mitä epäreilua ja syyttämistä siinä on? En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos joku pelaa tai joku sanoo pelaajaksi. Kaikki sitä tuolla tekee enemmän tai vähemmän. Ja Pekka on kyllä ansainnut pilkan omista törttöilyistään. Jos oppisi vähän ajattelemaan muitakin. Miksi pitäisi taputtaa päähän, jos joku kerta toisensa jälkeen suolaa toisten tekemisiä. 

Vierailija
69440/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Taisit olla Pekan pelikirjaa kirjoittamassa ;) ???

Ketju on lukittu.