Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Minnaa kuvaa juuri sana iloton ja tapetti joka röhnöttää sohvan nurkassa suupielet alaspäin.Monta viikkoa muija on vielä talossa ja joka viikkoko pommitetaan Lassea kysymyksillä mitkä liittyy Minnaan ?
Minnan 80v mutsilla on suupielet alaspäin, se on perinnöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kieltämättä alkanut viime aikoina ärsyttämään, ihan uusi ilmiö mulle. Jotenkin alkaa ylimielisyys paistaa ja eilinen turvaan pääsy ei auttanut ainakaan asiaa. En enää toivo että pääsee finaaliin.
Han är inte längre Bamse. :(
Wille är ny Bamse <3
Wille on kylläkin yksi talon pahimmista läyhääjistä Jassun ja Minnan ohella.
Tajuaako äänestäjät Villen pelitaktiikan? "olen hienotunteinen kaikkia kohtaan, haukun toista ja kehun toista. kieroa peliä. Petollinen Ville, melko tapetti" monikaan ei huomaa, kun se on vaan hiljaa ja vienosti hymyilee.
Samaa voi sanoa Samista, helkkarin kova vänkyttämään, aina vaan oikeassa ja onhan se ollut monissa jutuissa mukana.
Olen vain tälläinen pikku Sami, ei minua saa haukkua, todellisuudessa pitää tuota roolia.
Katsotaan mihin se riittää.
Sinä taas yrität vääristellä.
Tässä oli kyse läyhäämisestä, jota Ville harrastaa Jassun ja Minnan kanssa.
Sami ei läyhää toisten seläntakana koska Samilla ei ole talossa ketään jonka kanssa hän voisi edes oikeasti keskustella. Sami on erittäin kova tyyppi. Paljon kovempi kuin esimerkiksi sinä. Sami jäi nyt täysin yksin kun Juhani lähti. Sami kestää yksinäisyyttä talossa jossa on kaksi ryhmää, jotka voivat sosialisoida keskenään, eli Taavin ja Lassen ryhmä, sekä Jassun, Villen ja Minnan ryhmä, johon myös Aki ja Melodi kuuluvat ulkopuolisina. Sekä Pekan ja Anssin ryhmä, johon Aki kuuluu myös ulkopuolisena hyväksikäytettävänä nukkena.
Eilen häätöäänestyksen jälkeen näki selkeästi kuinka talo on jakautunut, kun Jassu, Melodi, Minna ja Ville tupakoivat. Mukana oli Aki. Sami käveli iltakävelyään, ja kun Aki oli tupakkinsa saanut poltettua, sen sijaan että hän olisi odottanut Samia saapuvaksi kohdalle, hän lähti kävelemään samaan suuntaan, mutta niin että oli kierron vastakkaisella puolella. Se olisi koomista, ellei se olisi niin traagista koska kaikki kiusaajia vastustavat ovat talosta poistuneet ja tilalla on pelkästään narsistinen hirviö Jassu, sekä sekopäinen Pekka ja noiden molempien hännystelijät. Taavi ja Lasse taas ovat niitä kauniimpia, parempia ja menestyneempiä sekä sporttisempia ihmisiä jotka eivät halua sivistymättömien moukkien kanssa keskustella muutamaa hetkeä kauempaa.
Hyvä, jos Aki on ottanut etäisyyttä Samiin. Sami räkyttää ja ilkeilee Akille, kun on huomannut miten kiltti Aki on.
Huomannut saman Samista. Ilkeä Akille. Tippui pointsit ainakin mun silmissä. Seuraavaksi joutaakin Sami ulos.
Vierailija kirjoitti:
Lassea kun alkaa tarpeeksi ottaa Taavi päähän, niin etsii varmaan pian lohtua lusikoimalla Minnansa kanssa.
Hyi 🤮
Totisesti tuo Mellu on isoin bb talossa.
Ja totisesti syö myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kieltämättä alkanut viime aikoina ärsyttämään, ihan uusi ilmiö mulle. Jotenkin alkaa ylimielisyys paistaa ja eilinen turvaan pääsy ei auttanut ainakaan asiaa. En enää toivo että pääsee finaaliin.
Wille är ny Bamse <3
Tajuaako äänestäjät Villen pelitaktiikan? "olen hienotunteinen kaikkia kohtaan, haukun toista ja kehun toista. kieroa peliä. Petollinen Ville, melko tapetti" monikaan ei huomaa, kun se on vaan hiljaa ja vienosti hymyilee.
Samaa voi sanoa Samista, helkkarin kova vänkyttämään, aina vaan oikeassa ja onhan se ollut monissa jutuissa mukana.
Olen vain tälläinen pikku Sami, ei minua saa haukkua, todellisuudessa pitää tuota roolia.
Aki ja Jasmiina 2 parasta finaaliin.
Ei Akia finaalin kiitos. Ällö känniääliö.
Ite oot känniääliö, kaikki noi juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse alkaa ärsyttää. Koko ajan äänessä, väittelee milloin mistäkin, ja nauttii äitinsä ikäisen eukon huomiosta. Jo tuo että jos ikänaisen lähentely ja klähmintä on vastenmielistä, niin ei ole äijällä kanttia sanoa suoraan että lopeta.
No eihän se siitä mitään vastenmielistä ole ollutkaan, eikä niillä ole edes 15 vuotta ikäeroa.
Se on meistä katsojista vastenmielistä. Minna voisi olla Lassen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisivat tuon älyttömän kermapurkkien rahtaamisen joka kauppareissulla! Jotain järkevää tilalle. Eikö kukaan uskalla vastustaa?
Ehkä eivät puutu kerman kantamiseen, mutta Lasseakin on alkanut kiinnostaa enemmän Samin ja Samirin ruuat, joita itse tekevät ja niihin ei ilmeisesti tungeta kermaa. Asukkaat on ollut ilahtuneita muiden kuin Mellun kokkailuista kun saavat vaihtelua tomattimössön ja kerman syöntiin. Toki Mellu on ystävällinen kun jaksaa noille kokata päivät pitkät. Suurin osa nauttii kun ruokahuolto pelaa. Varmasti Mellu tekee hyvää ruojaa, mytta kotoa katsottuna kovin yksipuolisia tuhteja soosseja.
Vierailija kirjoitti:
Lasse on näköjään hivuttautunut sohvalla lähemmäksi Minnaa 😍😀❤
Viime yönähän Lasse ei meinannut pysyä nahoissaan kun pyöri Minnan ympärillä ja toisteli tämän nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille är ny Bamse <3
Sami ei läyhää toisten seläntakana koska Samilla ei ole talossa ketään jonka kanssa hän voisi edes oikeasti keskustella. Sami on erittäin kova tyyppi. Paljon kovempi kuin esimerkiksi sinä. Sami jäi nyt täysin yksin kun Juhani lähti. Sami kestää yksinäisyyttä talossa jossa on kaksi ryhmää, jotka voivat sosialisoida keskenään, eli Taavin ja Lassen ryhmä, sekä Jassun, Villen ja Minnan ryhmä, johon myös Aki ja Melodi kuuluvat ulkopuolisina. Sekä Pekan ja Anssin ryhmä, johon Aki kuuluu myös ulkopuolisena hyväksikäytettävänä nukkena.
Eilen häätöäänestyksen jälkeen näki selkeästi kuinka talo on jakautunut, kun Jassu, Melodi, Minna ja Ville tupakoivat. Mukana oli Aki. Sami käveli iltakävelyään, ja kun Aki oli tupakkinsa saanut poltettua, sen sijaan että hän olisi odottanut Samia saapuvaksi kohdalle, hän lähti kävelemään samaan suuntaan, mutta niin että oli kierron vastakkaisella puolella. Se olisi koomista, ellei se olisi niin traagista koska kaikki kiusaajia vastustavat ovat talosta poistuneet ja tilalla on pelkästään narsistinen hirviö Jassu, sekä sekopäinen Pekka ja noiden molempien hännystelijät. Taavi ja Lasse taas ovat niitä kauniimpia, parempia ja menestyneempiä sekä sporttisempia ihmisiä jotka eivät halua sivistymättömien moukkien kanssa keskustella muutamaa hetkeä kauempaa.
Hyvä, jos Aki on ottanut etäisyyttä Samiin. Sami räkyttää ja ilkeilee Akille, kun on huomannut miten kiltti Aki on.
Huomannut saman Samista. Ilkeä Akille. Tippui pointsit ainakin mun silmissä. Seuraavaksi joutaakin Sami ulos.
Hyvä, että muutkin on huomanneet Samin ilkeyden 😀
Ryhävalas ulos talosta töitä katselemaan.
Minna ei näköjään nouse enää edes tupakille, jos on saanut vallattua sohvalla paikan Lassen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Mellu tänään Juhanilta perinnön. Jonkun rasauttavan. Mellua ei vielä ole koeteltu.
Voi kun olisi joku Melodylle sopiva perintö. Mutta tuskinpa vain tuotanto uskaltaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille är ny Bamse <3
Niinpä. Aki on vieläpä aidosti hyväsydäminen ja kiltti kaikille. Inhottaa katsoakin sitä Samin ilkeää käytöstä.
Jassu ilkeys on huomattu alusta asti. Selkään puukottaja. Räyhähenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Minnaa kuvaa juuri sana iloton ja tapetti joka röhnöttää sohvan nurkassa suupielet alaspäin.Monta viikkoa muija on vielä talossa ja joka viikkoko pommitetaan Lassea kysymyksillä mitkä liittyy Minnaan ?
Minnan 80v mutsilla on suupielet alaspäin, se on perinnöllistä.
Tästä säälittävästä Lassen saalistusjutusta ja olemattomasta romanssikyhäelmästä ei hyödy kuin tuotanto. Onpahan asia jota pyöritellä livelähetyksissä, ja fanicornereissa. Älytöntä! Myötähäpeä, etteikö muka parempaa ole tarjota, kuin nämä kaksi hyypiötä toisilleen. Ainakin se on selvää, että katsojia pidetään ääliöinä.
Vierailija kirjoitti:
Totisesti tuo Mellu on isoin bb talossa.
Ja totisesti syö myös paljon.
Myös se ketä keittiössä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hajosi roskavaunu. Sohva rikki, ilmastointilaite myös. Kuivuri ei kuivaa. Muita vikoja?
Viikkoja sitten häädetty asukas makaa sohvalla.
Suklaaputous rikki ja leivänpaahdinkin piti purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lasse on alkanut käymään viimepäivinä ihan ylikierroksilla.
Jep. Ei ole yhtään se rento ja leppoisa kaveri, mitä aiemmin. En taida pitää tästä uudesta Lassesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jasmiinan koira yhtä liikalihava kuin emäntänsä?
Onko kivaa mollata toisia? nautinto se on sekin Hurraa
Useinhan ruokavaliostaan piittaamattomat ihmiset syöttävät koiransa muodottomiksi. Se on vaarallista etenkin koirien selälle.
Jassulla on vähän norsumainen perse.