Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella lasse tulee lääppimään minnaa???! ihme p.i.lluhaukka. Hyi!!1 bb herätys, miksi hyväksytte ahdistelua!!!
Lasse on äidin poika. Minna toimii äidin korvikkeena.
Vierailija kirjoitti:
Juhani on kyllä parikin kertaa sanonut asioista Mellulle.Juhani oli talon fiksuimmista tyypeistä.Siinä isä joka avoimesti kertoi ,että on ikävä lapsia.Minnalla ei pahemmin ole ollut ja nytkin piti lähtee uudestaan taloon.
No siinäpä vasta MIES! Kun ihan kaksi kertaa on uskaltanut piipittää Melodylle vastaan. Kyllä sen nyt pitäisi saada joku urosmitali! Kyllä pohjaalaasen miehet on HURJIA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella lasse tulee lääppimään minnaa???! ihme p.i.lluhaukka. Hyi!!1 bb herätys, miksi hyväksytte ahdistelua!!!
Lasse on äidin poika. Minna toimii äidin korvikkeena.
Pälä, pälä, pälä...
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, ahdistunut kirjoitti:
Minna on sanonut tuolla, että hänen lapsillaan on ollut tosi helpot murrosiät jne.
Ja että nyt ne nuorempi pojista on olkapää hajalla kotona.
Suojelisi nyt sitten niitä läheisiään eikä edes puhuisi niistä, kuten suurin osa (jopa Jassu) osaa tehdä.Nuoret ovat tosi herkässä iässä, on kiusaamista kouluissa ja tuon tyyppinen bb-tähteys ei ole hyväksi ja mainostettava asia, paha läheisten mielentervydelle.
Jännä juttu, kun Jasmiinan suvun poliittisista kytköksistä puhutaan täällä, palsta on määkimässä ettei kilpailijan läheiset kuulu millään lailla ohjelmaa ja niistä ei saa puhua. Mutta kuinkas ollakaan, on ihan ok riepotella Minnan pojan terveysasiota. Ettekö sidukkalyylit huomaa kaksinaamaisuuttanne?
Minä en ole puhunut Minnan lapsista täällä,m utta onhan noilla se ero, että Minna ihan itse tuossa puhui lapsiensa sairauksista. Jassu ei ole puhunut äitinsä poliittisista touhuista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on sanonut tuolla, että hänen lapsillaan on ollut tosi helpot murrosiät jne.
Suojelisi nyt sitten niitä läheisiään eikä edes puhuisi niistä, kuten suurin osa (jopa Jassu) osaa tehdä.Nuoret ovat tosi herkässä iässä, on kiusaamista kouluissa ja tuon tyyppinen bb-tähteys ei ole hyväksi ja mainostettava asia, paha läheisten mielentervydelle.
Jännä juttu, kun Jasmiinan suvun poliittisista kytköksistä puhutaan täällä, palsta on määkimässä ettei kilpailijan läheiset kuulu millään lailla ohjelmaa ja niistä ei saa puhua. Mutta kuinkas ollakaan, on ihan ok riepotella Minnan pojan terveysasiota. Ettekö sidukkalyylit huomaa kaksinaamaisuuttanne?
Minä en ole puhunut Minnan lapsista täällä,m utta onhan noilla se ero, että Minna ihan itse tuossa puhui lapsiensa sairauksista. Jassu ei ole puhunut äitinsä poliittisista touhuista yhtään mitään.
Niin Melodykin puhui äitinsä alkoholismista ja se on "hyshys".
Onko Taavi harmaantunut, vai onko toi hiusväriä sen päässä?
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Jassu taas raivarit tästä tehtävästä. 😂
Haastavaa Jassulle vallankin, kun on kysymys kauppatehtävästä.
Mellun lempparitehtävä tää kermajuttu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taavi vois ottaa lasselta suihin
Tää ketju yllättää mut aina vaan laadukkuudellaan. 😁
Älä nyt. Paljon mielekkäämpi ehdotus kuin tuotannon masinoimat Minnan ja Lassen petipuuhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, että jos Lasse ja Minna taas alkaa jatkamaan touhujaan, niin tekeekö joku innokas Lasse-fani rikosilmoituksen? 😂
Minä teen.
Mielenkiinnosta, mikä meinaat olisi rikosnimike?
Jassulla musta turkkilaisperheen tukka. Juuresta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Melodykin puhui äitinsä alkoholismista ja se on "hyshys".
Riippuu varmaan vähän siitäkin, mitä siitä puhutaan. Haukkuminen on aina hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Minna on aika kiva. 🙂
Tolloriepu.
Vierailija kirjoitti:
Onko Taavi harmaantunut, vai onko toi hiusväriä sen päässä?
Siitä tulee hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kello
Saman verran kuin eilen tähän aikaan. (Ja tähän perään Samin ärsyttävää naurua.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, että jos Lasse ja Minna taas alkaa jatkamaan touhujaan, niin tekeekö joku innokas Lasse-fani rikosilmoituksen? 😂
Minä teen.
Mielenkiinnosta, mikä meinaat olisi rikosnimike?
Se voi olla ihan mitä ikinä haluat. Minulle käy kaikki.
En oikein usko, että Mellu pystyy pilaamaan kuin oman maineen tuolla.