Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Pekka ei voi myöntää, että itse mokasi tehtävänsä kun nukkui pommiin vaan syyttää Samia, jonka itse työnsi syrjään. Ihan naurettava pelle tuo Pekka.
Pekka ei tajuu, että ketään EI kiinnosta sen typerä tukkaleikki. Luulee olevansa joku kuningas ja uskomaton persoona noiden käytettyjen tunkkaisten ideoittensa kanssa. Luulen, että kukaan ei oikeesti halua kopioida Pekan väkisin väännettyjä tukkatyylejä🤡
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei voi myöntää, että itse mokasi tehtävänsä kun nukkui pommiin vaan syyttää Samia, jonka itse työnsi syrjään. Ihan naurettava pelle tuo Pekka.
Mulla menisi hermot tuohon äijään.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava vätys tuo Sami kun ei itse hoitanut mitään tehtävästä vaikka se oki kummallekin annettu, ei ainoastaan Pekalle.
Vierailija kirjoitti:
Huono kässäri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkavarsi murtunut? kirjoitti:
Ysiluokkalainen poika tarvii kyllä äitiään, on pahimmassa murrosiässä. Äidin paikka ei nyt ole tosiaan tuolla.
Mun mies kutsuu tuota sukupuoli syrjinnäksi. Pojalla on isäkin.
Kutsukoot. Silti ysiluokkalainen tarvii kumpaakin vanhempaansa. Tässä tietenkin puhutaan äidistä, koska äiti on huithapeloimassa talossa ja kohta ties missä. Ei siis lapsensa kanssa, nyt ei edes tavoitettavissa.
Vaikka olisi kuinka hyvä isä, äitiäänkin lapsi tarvitsee ja toisinpäin.
Ei lapsi vaan nuori ja se äiti max kaksi viikkoa pois. Toiset vanhemmat on työmatkoilla ja lomamatkoilla.
Ettei nyt mitenkään olisi kyse Minna vihasta.
Ajatella että monet vanhemmat on joka toisen viikon poissa pienenkin lapsen elämästä kun lapsi on isällään.
Koita nyt vaan kestää että Minna on talossa.
Entäs Anssin pienet lapset????
Niistäkö et ole huolissasi.
Ei tainnut kiinnostaa myöskään Juhanin lapset.Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä, että Minnan kakkoskierros talossa on moraaliton ja turha? Tuo ei ole "työmatka" vaan 24/7 voi olkapäämurtunut poika seurata äitiään ja lukea näitä palstoja...kyllä siinä mieli voi myllertää.
Minna puhuu liian paljon nyt lapsistaan. 15-v ovat tosi herkässä iässä. (Tämän shown pääohjaajalla saman ikäinen lapsi, miettisi ihan pikkusen.)
Mun mielestä tämä tekemällä tehty juonenkäänne on törkeä läheisiä kohtaan, joska juonenkäännehän tämä on.
Mistä tämä lapsen olkapäämurtumajuttu selvisi, onko siis totta.
Minna jakanut Instagramissa lapsen asioita.
Alkais nyt jo se vidun kauppatehtävä.
Hauska lukea nyt ketjun alkupäästä ensivaikutelmia asukkaista 😁 Yllättävän moni pitänyt paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vi t t t u mikä vänkääjä tuo sami.
Pekka pitää aiheesta 15 minuutin monogolin, mutta kun Sami sanoo yhdenkin sanan, se on vänkäämistä.
Onko vänkääjä ollut kenenkään kanssa mistään asiasta samaa mieltä? Onko siviilissäkin tuommoinen?
On ollut aika monestakin asiasta samaa mieltä. Tietäisit tämän, jos olisit seurannut Samin muitakin keskusteluita kuin nuo Pekan vänkyröinnit. Miksi pitäisi olla samaa mieltä, jos toinen on selkeästi omasta mielestä väärässä. Kuten esim Pekka aika usein.
Jos joku sanoo että on marraskuu, vänkääjä väittää varmasti vastaan, keksii jonkun ihme selityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kaupassa käymään kun Sami ja Pekka jankutti siitä munatehtävästä. Äsken tulin takaisin ja avasin 24/7:n ja jankutus jatkuu edelleen. Ei oo totta. 🤬
sun kauppa on liian lähellä. Mulla ottais vähintään tunnin, jos lähikauppaan lähtisin.
Sami kyllä jaksaa inttää. Tunnista toiseen. Lopulta kun väsähtää, tulee itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysiluokkalainen poika tarvii kyllä äitiään, on pahimmassa murrosiässä. Äidin paikka ei nyt ole tosiaan tuolla.
Kutsukoot. Silti ysiluokkalainen tarvii kumpaakin vanhempaansa. Tässä tietenkin puhutaan äidistä, koska äiti on huithapeloimassa talossa ja kohta ties missä. Ei siis lapsensa kanssa, nyt ei edes tavoitettavissa.
Ei lapsi vaan nuori ja se äiti max kaksi viikkoa pois. Toiset vanhemmat on työmatkoilla ja lomamatkoilla.
Ajatella että monet vanhemmat on joka toisen viikon poissa pienenkin lapsen elämästä kun lapsi on isällään.
Ei tainnut kiinnostaa myöskään Juhanin lapset.Lapsen sydän voi lopullisesti särkyä, kun katselee sairaana omassa sängyssään kuinka äiti kyttää että pääsisi jonku Lassen kassa lusikkaan. Toivottavasti lapsi näitä eri alustoja lue.
Luulen, että ikävä kyllä saattaa lukea. Ja henk. koht. jopa tunnen aikaisemmilta kausilta erään asukkaan, jonka läheinen ei juuri pystynyt edes arkisiin askareihin, vaan oli toimintakyvyttömänä kaudella ja hyvin kauan kyseisen kauden jälkeen. Ei tosiaan mikään naurun asia. Siksikin toivon että Minna pääsisi pian tuolta pois.
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei tajuu, että ketään EI kiinnosta sen typerä tukkaleikki. Luulee olevansa joku kuningas ja uskomaton persoona noiden käytettyjen tunkkaisten ideoittensa kanssa. Luulen, että kukaan ei oikeesti halua kopioida Pekan väkisin väännettyjä tukkatyylejä🤡
Kaikki, mitä hän tekee, ei välttämättä ole edes tarkoitettu viihdyttämään muita kuin häntä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettava vätys tuo Sami kun ei itse hoitanut mitään tehtävästä vaikka se oki kummallekin annettu, ei ainoastaan Pekalle.
Vähän vaikeaa se on hoitaa kun toinen heti kättelyssä sanoo, että sä et kuitenkaan osaa noita munia piilottaa ja että mä hoidan asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mäkin haluun viikoksi leville! tonttulaan ja lasketteleen ja valjakkoajelulle muihinkin aktiviteetteihin mihin vain jassu tahtoo, yks hankaluus on se ettei mulla ole rahhoo, mutta hei pikavipit ja sillei, eiks nii jassu?
Jassu voittaa tämän kauden.
Ei voita. Tämän voitta mies, jonka nimeä en mainitse, muutoin haukutte koko päivän ja huomisenkin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee jo kun katson liveä, sen sentään saa kiinni kun alkaa liikaa ärsyttämään. En pystyisi olemaan Pekan kanssa samassa tilassa kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kässäri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut kiinnostaa myöskään Juhanin lapset.Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä, että Minnan kakkoskierros talossa on moraaliton ja turha? Tuo ei ole "työmatka" vaan 24/7 voi olkapäämurtunut poika seurata äitiään ja lukea näitä palstoja...kyllä siinä mieli voi myllertää.
Minna puhuu liian paljon nyt lapsistaan. 15-v ovat tosi herkässä iässä. (Tämän shown pääohjaajalla saman ikäinen lapsi, miettisi ihan pikkusen.)
Mun mielestä tämä tekemällä tehty juonenkäänne on törkeä läheisiä kohtaan, joska juonenkäännehän tämä on.
Mistä tämä lapsen olkapäämurtumajuttu selvisi, onko siis totta.
Minna jakanut Instagramissa lapsen asioita.
Ja tänään tuolla ulkona istuessaan kertoi että poika ei nyt pääse juuri minnekään, olkapäämurtuman takia. On kiltti poika joka ei tee mitään hurjia juttuja, johon "pojat", että ootko varma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vi t t t u mikä vänkääjä tuo sami.
Pekka pitää aiheesta 15 minuutin monogolin, mutta kun Sami sanoo yhdenkin sanan, se on vänkäämistä.
Onko vänkääjä ollut kenenkään kanssa mistään asiasta samaa mieltä? Onko siviilissäkin tuommoinen?
On ollut aika monestakin asiasta samaa mieltä. Tietäisit tämän, jos olisit seurannut Samin muitakin keskusteluita kuin nuo Pekan vänkyröinnit. Miksi pitäisi olla samaa mieltä, jos toinen on selkeästi omasta mielestä väärässä. Kuten esim Pekka aika usein.
Jos joku sanoo että on marraskuu, vänkääjä väittää varmasti vastaan, keksii jonkun ihme selityksen?
Tottakai väittää, jos oikeasti on lokakuu, kuten Pekka voisi tehdä. Sinäkö vain sanoisit, että okei, juu olet oikeassa, ettei kukaan vain sanoisi, että olet vänkääjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kumpi on rasittavampi, Pekka vai Sami. Todella raskaita ihmisiä molemmat.
Miten Aki pärjää, kun isu lähti?
Eikö olisi voitu, kun kerran molemmat osapuolet epäonnistuivat tehtävässään osittain, viedä pois kaikki herkut kaikilta? Ällöttää, miten noista mässyistä tehdään noin iso numero tuotannonkin toimesta. Tuo suklaalevyjen ja karkkipussien hamstaaraaminen olisi alkujaankin pitänyt kieltää. Aikuiset ihmiset kisaavat siitä, kuka saa syödä karkkia ja kuka ei...