Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei ole tainnut paljon isänpäiviä vietellä kun sen mielestä isänpäivä voi olla minä viikon päivänä tahansa.
Ovathan isän- ja äidinpäivät nykypäivänä minusta lähinnä kaupallisia päiviä. Miksei sitä voisi joka päivä osoittaa kiintymystään isälleen ja äidilleen.
Ysiluokkalainen poika tarvii kyllä äitiään, on pahimmassa murrosiässä. Äidin paikka ei nyt ole tosiaan tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Mää kans mietin että olettaakohan Lasse että hänen ja Minnan romanssia oikein toivotaan. Että Minnakin on jonkin äänestyksen takia takaisin talossa, ja odotetaan innolla että heidän välillään jotain tapahtuu. Tuotantokin tähän painostaa oikein urakalla.
Typerähän Lasse on, jos tuohon lähtee mukaan. Toivottavasti ei! Mun mielestä ihan ok, että ovat kaverustuneet ja voivat vaikka istua samalla säkkituolilla ilman, että siinä on mitään sen kummempaa juttua.
Mutta onhan tuo vähä tulella leikkimistä, ku Lasseki tietää että mitä se Minna haluaa. Ei Minna halua vaan viattomasti hengailla yhdessä kavereina. Esim. seuraavia bileitä odotellessa...
Mä kanssa mietin tota samaa. Tuo on selvää manipulointia, painostusta ja harhaanjohtamista auktoriteetin toimesta. Miten likaiseksi ja vastuuttomaksi onkaan BB mennyt. Hävetkää tuotanto, toivottavasti joudutte vastuuseen. En enää pysty katsomaan, oksettaa koko juttu.
Onkohan Minna joku sankari Jasmiinalle? Minna on on antanut eskolle ja pyörii muutenkin tyrkkynä Sofian, Stefun yms elämässä, joista Jassu vaan lukee kirjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalla oli ilmeisesti ripuli. Eihän se mikään ihme ole, jos kerran kärsii laktoosi-intoleranssista ja veti silti hirveästi maitosuklaata.
Katjallakin oli ruokavalion syy eettinen, Laura L: lle maistui mätöt sviitissä ahmien, Pekallekkin. Ei heillä oikeita allergioita ole kunhan vaan esIttävät.
Itse kärsin ilmeisesti ainakin laktoosi-intoleranssista, ehkä jopa keliakiasta ja ibs:kin varmaan löytyy. Useita ruoka-aineita joudun välttelemään erilaisten suolistovaivojen takia. Tavallista maitosuklaata en todellakaan voi syödä. Tuon aiheuttavat suo,isyovaivat ovat hirveitä. Vasta noin vuosi sitten tajusin tämän ja sitä ennen pari kertaa ehdin epäillä noita oireita jo koronaksikin.
Minulla taas on ollut niska jumissa. Välillä alaselkääkin särkee. Sen lisäksi minulla taitaa olla kuivat silmät, koska vuotavat niin helposti.
Olkavarsi murtunut? kirjoitti:
Ysiluokkalainen poika tarvii kyllä äitiään, on pahimmassa murrosiässä. Äidin paikka ei nyt ole tosiaan tuolla.
Jospa se asuisi isällään vakkaristi, ettei silleen sitten tarvis - ainakaan tuota äitiä.
BB tarkoituksella ja avoimesti suolaa Lassen pelin. Ketään muuta tuotanto ei painosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö toi Sami jaksaa jankuttaa tuosta....
Ihan hyvä että jankuttaa, kun jotkut eivät näköjään ymmärrä, miten salatehtävien logiikka menee.
Ihmisillä on omat näkemyksensä. Niin saa ollakin. Sellaista se on. Ei se jankkaamalla miksikään muutu. Luulisi, että aikuinen ihminen tuon verran ymmärtää.
Ei salatehtävän tehtävänanto ole mikään mielipidekysymys. On tietty tapa, jolla ne onnistuvat. Jankkaaminen nimenomaan on tarpeellista silloin kun tämä tapa on jollekulle epäselvä eikä ymmärrä tehtävän logiikkaa.
Jatkuvastihan sitä arjessakin törmää ihmisiin, jotka eivät ymmärrä tai ymmärtävät eri tavoin. Aivan turhaa jankkaamista.
Eli jos esimerkiksi töissä joku työkaveri ymmärtää väärin annetun tehtävän, sinusta on ihan turhaa jankkaamista, kun yrittää selittää hänelle, miten homma oikeasti kuuluu tehdä. Ovathan nuo aiemminkin talossa puhuneet, miten salatehtäviä ei kannata liikaa spekuloida, koska siten ne varmasti epäonnistuvat. Mutta kai nuo sitten haluavat tehtävien epäonnistuvan jatkossakin, kunhan vain pääsevät sanomaan "mitäs minä sanoin".
Työntekijöillä on vastuu omista tekemisistä. Toki asiasta voi mainita, mutta jankkaaminen ei ole se tapa, jolla nuo asiat ratkaistaan.
Mitä sinä ehdotat tilanteessa, jossa toinen ei edes kuuntele, mitä sanot, edes sitä ensimmäistä kertaa? Tuo tehtävä annettiin Samille JA Pekalle, joten silloin Pekka on yhdessä vastuussa Samin kanssa ja seurauksetkin kärsivät yhdessä.
Taas kerran kävi niin, että Sami oli ainoa, joka yritti tehdä oikein ja joku muu saa hänen tekemisistään palkinnon. Samoin kävi palapelin kanssa ja myös numerotehtävässä, jossa laski muiden asukkaiden puolesta arkun koodin ja Pippa vei palkinnon. Pekka sössii ihan kaiken ja tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun ei saanut sössimisestään huolimatta palkintoa.
Ärsyttäviä etenkin nämä maanantait.
Mitään ei tapahdu ennen kuin vasta n. klo 14:30. Ja silloinkaan ei käytännössä vielä tapahdu yhtään mitään koska tällöin vasta saadaan postia. Varsinainen viikkotehtävä alkaa sitten muutaman tunnin kuluessa kun on ensin luettu lisäinfot, saatu varusteita varastohuoneesta, odoteltu vielä vähän aikaa ja ehkä syöty siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassessa yhdistyy hienosti maalaisuus ja kaupunkilaisuus. Molemmista saanut paljon irti.
Maalaiselämä maatalossa opetti ahkeraksi eikä vierasta työntekoa. Kaupunki tarjosi ammatin kun sai opiskella AMK-tutkinnon ja sai samalla uusia ystäviä.
Jatkossa mahdollisesti muuttamassa Helsinkiin tai Turkuun työn perässä, kuten moni muukin maalainen on joutunut tekemään.
Itse ainakin ymmärrän näitä Lassen valintoja. Ihmettelen sitä, kun täällä on välillä väitetty, että Lasse häpeäisi maalaistaustaansa. Eihän se niin ole. Paljon hän kertonut tarinoita Köyliöstä, josta kotoisin. Jos häpeäisi niin tuskin niitä puhuisi.
Lassella on myös säilynyt sellanen yhteys luontoon ja eläimiin, mikä usein kaupungissa varttuneilta puuttuu. Sen huomas esim. siinä kun ruokki sitä lintua, ja kommunikoi linnun kanssa. Samoin Lasse usein fiilistelee ilmaa, kuutamoa tms. Mun mielestä esim. Taavilta puuttuu samanlainen luonnonläheisyys, vaikka eläimistä pitääkin.
Kommunikoi linnun kanssa? Ei saakeli. Jotain rajaa nyt. :D
Elä nyt - antaa ihqu bamse-lassen-fanit maalata vaaleanpunaista pikku maailmaansa jossa tämä ehana limanuljask...nappisilmä opppaa-ilee.
Onhan se tintti puhunut Lasselle ja sanonut nimekseen Topi. Siisniinqu tosi söpöö ja niin luannnonläheistä tiäkzä. Toivottavasti Lassesta ei sentään kehkeydy hengenheimolaisensa Ason kaltaista voittajaa - Asohan repi eläviltä kärpäsiltä siipiä ja lopetti vasta kun Isoveikka puuttui asiaan.
Minä olen se joka aiemmin kirjoitin Bamse viestejä. :) Syystäkin ovat loppuneet. Olihan tuo linnun kanssa kommunikointi jo ihan älytöntä. :D
Mikä siinä on älytöntä? Tutkitusti tekee mielelle hyvää kun juttelee eläimille. Oli se eläin sitte villakoira tai talitintti. Ja eläimet ymmärtää ja aistii paaljon enemmän kuin me ihmiset edes tiedämme. Nykyään suurinosa ihmisistä on niin vieraantuneita luonnosta ja eläimistä, että ei voi tätä ymmärtää. Joko eläimet on tuholaisia tai sitten meitä ihmisiä varten kasvatettuja lemmikkejä. Sellanen aito rinnakkaiselo luonnon kanssa on katoavaa.
Se ei tarkoita sitä että välttämättä tietäisi mitään nippelitietoa luonnosta ja eläimistä, mutta sellanen yhteys vain toisilla on ja toisilla ei. Eikä se ole mikään ulkoaopittu asia, vaan siihen luontoon juurtuu jo lapsena jos siihen on mahdollisuus.
Näinhän se on. Eläimet on kivoja ja niistä saa paljon iloa.
Mutta nuo kommentoijat taitavat tarkoittaa nyt vähän eri juttua tuolla vähänrajaa-kommentoinnilla: Lassen selvää esittämistä, sellaista laskelmoivaa käytöstä ja puhetta. Mikä vain, minkä tietää, että tää hei vetoo katsojaan. Ja eikä siinä - joihinkin vetoaa, joihinkin ei. Itseeni vetoaisi, jos siinä olisi edes pikkuriikkisen sydäntä mukana aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan tämän reissun kohokohta on ku pääsi Lassen kans vähä tutkiin munia. Olkoonkin sit vaan suklaamunia, mut ompahan jotai munia ainaki saanu hiplata.
Lasse kyllä eilen selvästi flirttaili jollain tasolla Minnalle, vaikka leikkiä olikin, joten se siitä seksuaalisesta häirinnästä, sillä kukaan muu ei näköjään sitä häirintänä ole ottanut kuin hysteeriset Lasse-fanit.
Katsoin yöllä kun Lasse oli koko ajan Minnassa kiinni, eli ei näytä häiritsevän yhtään Minnan seura, esim. se yöllinenkin heitto Minnalle, että Minna, mennäänkä ulos vähän tutkimaan munaa ja Lassen hihittely siihen päälle ei kyllä anna semmoista kuvaa, että Lassea jotenkin Minna ahdistaisi. Lasse myös koko ajan toisteli Minnan nimeä kun touhusivat tuolla, koko ajan hoki Minna, Minna, Minna, Minna, äläpäs sitä noin tee ja Minna, Minna, Minna taas sitä jä tätä. Kyllä se Lasse lässyttämällä Minnalle puhui. Myös se sohvalla istuminen lähekkäin oli Lassen idea, että ollaan näin että jos Pekka tulee niin laittaa sen meidän lähtetyneiden välien piikkiin.
Jos Lassea kovasti ahdistaisi tuo tilanne, niin kyllähän hän nyt toisella tavalla tuon kommunikoinnin Minnan kanssa voisi hoitaa.Mun analyysini tapahtumista: Eilisen Kottosen tenttaamisen jälkeen Lasse kuvittelee, et tätä katsojat haluaa nähdä. Että siks hänet äänestettiin taloon jäämään, että halutaan nähdä sutinaa Minnan kanssa. Lasse ei oikeesti halua tätä, mut luulee et sitä nyt toivotaan. Mikä taas todistaa, et Lasse on tahdoton sätkyukko.
Näinhän siinä kävi. Lasse on niin hömelö, että kuvittelee nyt Minnan ja hänen olevan suloinen pari, jota katsojat haluavat nähdä lisää.
Yöllä oli niin innoissaan Minnan seurassa.
Niinpä. Voi hyvinkin olla, että kohta Minna nukkuu Lassen kainalossa.
Ei lainkaan mahdoton ajatus, kun katsoi viime yön tapahtumia. Lasse pörräsi Minnan ympärillä ja hoki koko ajan Minnan nimeä. Pyysi vielä sohvallekin lähelleen istumaan.
Lasse kohta tippuu säkkituolilta, ku koittaa pysyä riittävän etäällä Minnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse harrastaa jatkuvasti seksuaalista häirintään. Kulkee pitkin päivää kylpytakkiin pukeutuneena ja vilauttelee takin alta kulkusiaan. Puhuttelu oli enemmän kuin paikallaan.
Yrittää matkia Helmeriä.
Onneksi ellottava Helmeri tippui Selviytyjissä pois. Ihme punanaama.
Ohi: oisko Karibian auringolla ja suomalaisella vaaleudella osuutta asiaan? Eli kasvot palaneet?
Olkavarsi murtunut? kirjoitti:
Mun mies kutsuu tuota sukupuoli syrjinnäksi. Pojalla on isäkin.
Pekka selittää Melodylle, miksi hänen on mahdotonta olla siisti. On adhd eikä pysty oppimaan siivousrutiineja, koska niiden oppimiseen menee 66 päivää. Aikuisen ihmisen elämässä ei luulisi olevan kovin pitkä aika. Totesi myös Melodylle, että talossa on jäljellä enää niin vähän päiviä, ettei kannata edes opetella enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse harrastaa jatkuvasti seksuaalista häirintään. Kulkee pitkin päivää kylpytakkiin pukeutuneena ja vilauttelee takin alta kulkusiaan. Puhuttelu oli enemmän kuin paikallaan.
Yrittää matkia Helmeriä.
Onneksi ellottava Helmeri tippui Selviytyjissä pois. Ihme punanaama.
Ohi: oisko Karibian auringolla ja suomalaisella vaaleudella osuutta asiaan? Eli kasvot palaneet?
Paistaako Suomen BB-talossakin Karibian aurinko?
Vierailija kirjoitti:
BB tarkoituksella ja avoimesti suolaa Lassen pelin. Ketään muuta tuotanto ei painosta.
Se on ollut jo pitkään selvää että BB haluaa Jassun voittavan tällä kaudella. Nyt kun on nainen talossa jolla on edes jonkinlaista voittomahdollisuudet niin hänen tietään yritetään silotella mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassessa yhdistyy hienosti maalaisuus ja kaupunkilaisuus. Molemmista saanut paljon irti.
Maalaiselämä maatalossa opetti ahkeraksi eikä vierasta työntekoa. Kaupunki tarjosi ammatin kun sai opiskella AMK-tutkinnon ja sai samalla uusia ystäviä.
Jatkossa mahdollisesti muuttamassa Helsinkiin tai Turkuun työn perässä, kuten moni muukin maalainen on joutunut tekemään.
Itse ainakin ymmärrän näitä Lassen valintoja. Ihmettelen sitä, kun täällä on välillä väitetty, että Lasse häpeäisi maalaistaustaansa. Eihän se niin ole. Paljon hän kertonut tarinoita Köyliöstä, josta kotoisin. Jos häpeäisi niin tuskin niitä puhuisi.
Lassella on myös säilynyt sellanen yhteys luontoon ja eläimiin, mikä usein kaupungissa varttuneilta puuttuu. Sen huomas esim. siinä kun ruokki sitä lintua, ja kommunikoi linnun kanssa. Samoin Lasse usein fiilistelee ilmaa, kuutamoa tms. Mun mielestä esim. Taavilta puuttuu samanlainen luonnonläheisyys, vaikka eläimistä pitääkin.
Kommunikoi linnun kanssa? Ei saakeli. Jotain rajaa nyt. :D
Elä nyt - antaa ihqu bamse-lassen-fanit maalata vaaleanpunaista pikku maailmaansa jossa tämä ehana limanuljask...nappisilmä opppaa-ilee.
Onhan se tintti puhunut Lasselle ja sanonut nimekseen Topi. Siisniinqu tosi söpöö ja niin luannnonläheistä tiäkzä. Toivottavasti Lassesta ei sentään kehkeydy hengenheimolaisensa Ason kaltaista voittajaa - Asohan repi eläviltä kärpäsiltä siipiä ja lopetti vasta kun Isoveikka puuttui asiaan.
Minä olen se joka aiemmin kirjoitin Bamse viestejä. :) Syystäkin ovat loppuneet. Olihan tuo linnun kanssa kommunikointi jo ihan älytöntä. :D
Mikä siinä on älytöntä? Tutkitusti tekee mielelle hyvää kun juttelee eläimille. Oli se eläin sitte villakoira tai talitintti. Ja eläimet ymmärtää ja aistii paaljon enemmän kuin me ihmiset edes tiedämme. Nykyään suurinosa ihmisistä on niin vieraantuneita luonnosta ja eläimistä, että ei voi tätä ymmärtää. Joko eläimet on tuholaisia tai sitten meitä ihmisiä varten kasvatettuja lemmikkejä. Sellanen aito rinnakkaiselo luonnon kanssa on katoavaa.
Se ei tarkoita sitä että välttämättä tietäisi mitään nippelitietoa luonnosta ja eläimistä, mutta sellanen yhteys vain toisilla on ja toisilla ei. Eikä se ole mikään ulkoaopittu asia, vaan siihen luontoon juurtuu jo lapsena jos siihen on mahdollisuus.Ei linnuille tai muille eläimille juttelemisessa ole mitään älytöntä, itsekin teen sitä päivittäin. Älytöntä on se, että joku väittää Lassen kommunikoineen linnun kanssa.
No siis tämä Jokuhan on Lasse itse. Toissayönä ainakin siitä puhui. 'Toi tintti puhui mulle ja sanoi, että sen nimi on Topi'. Johon yksitotinen Taavi sanoi jotain että huhhuh pientä rajaa nyt.
Sellaista Lassen esittämistähän tuo on.
Tekikö tuotanto mokan eilen vai mitä tapahtui ? Täältä lähti valtavasti eilen viestejä mitkä liittyi eiliseen Lassen haasteluun.
Vetäkää rikosilmoitukset takaisin 😁