Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
48441/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joka vuosi on asukkaita joilta puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Esim. suu auki syöminen mässtyksineen, nenän kaivaminen sormilla jonka jälkeen räkä heitetään lattialle tai tuoliin jne.

Minä en pystyisi syömään tuollaisessa mässytyksessä enkä kävelisi ilman kenkiä talossa.

Vierailija
48442/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on Nooran päivä. Pääosassa on timanttinen Noora, ihanaa tai silleen.

Kysyttiin, onko moni käyttänyt järjestelmäkameraa. Noora tottakai vastasi "mä olen ottanut myös kuvia". On se etevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48443/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir ei kuitenkaan tykännyt mistä Melody puhui. 

Niinpä. Ei ole Melodyn asia mennä määrittelemään, onko jokin asia toiselle ok vai ei. Juuri tämän takia bb:ssä asiaan on selkeä sääntö eikä siihen kenellekään tarvitse myöntää erivapauksia. Itsestään puhukoot mitä sylki suuhun tuo, mutta toiseen ei tuollaista saa kohdistaa, vaikka olisi miten "hauska" läppä. 

Tuossa tilanteessa ei ollut edes pahinta se, mitä sanoi, vaan se, miten reagoi Samirin ja Bb:n huomautuksiin. Samir selkeästi vihjasi, että asia ei ollut ok eikä itsekään käytä tuollaista sanaa. Ja tämä käkättää sitä käheää noitanauruaan. 

Olisi saattanut olla oikeasti Melodylle miettimisen paikka, jos hänet poistettaisiin rzismin takia: tuo heitto Samirille ja antiwhite -paita päällä. Vähemmästäkin olisi tavis valkonaama pellolle lentänyt.

Tosin en usko, että Melodylle menee enää mikään kalloon, hän pistäisi kaiken r-kortille. Selittäähän tuo tuolla kaiken väärinperin, jankkaa ja jankkaa, kunnes toiset luovuttavat.

Vierailija
48444/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva kuulla Taavin lapsuusmuistoja Neuvostoliitosta. Jos 12-vuotiaana muuttanut Virosta Suomeen (mikä kävis järkeen, ollut ton ikänen Neuvostoliiton kaatumisen aikaan, eikä sieltä sitä ennen oo noin vaan muualle muutettukaan), niin on jo paljon muistoja. Ei vaan taida olla luvassa, jotenkin jääny sellanen mielikuva että Taavi jostain syystä häpeilee taustaansa.

Kyllä ja juuri siksi on tuollainen itsensä ja varallisuutensa esittelijä, Niinhän se usein menee, pitää pröystäillä, että häpeä köyhyydestä häviäisi.

Niin kuin Jassulla Tukkilaisen isän tyttönä. Onko kivaa....

Eli Jassu on Tukkilaisen sisko! Saatan tuntea, mikä on etunimi?

Vierailija
48445/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höppänå nooraa. Mellu sanoo et ota sä kuva. Noora puolialasti piipittää mut voinhan mä ottaa kuvan et on kamera kädessä.

Vierailija
48446/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oi miksi Melody puhuu englantia kesken lauseiden? You know.

It is what it is, man✌️(Joo, todella raskasta kuunneltavaa.)

Vierailija
48447/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hauskaa kun uusi tehtävä tuli, ja Taavi ja Jassu kapteeneina. Melodia rupesi heti komentelemaan kumpaakin joukkuetta. Anssi olisi varmaan vahvempi kuin Jassu sanomaan vastaan tarvittaessa.

Vierailija
48448/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan missä koulussa Ville ja Pekka ovat käyneet yläasteen?

Vierailija
48449/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on Nooran päivä. Pääosassa on timanttinen Noora, ihanaa tai silleen.

Kysyttiin, onko moni käyttänyt järjestelmäkameraa. Noora tottakai vastasi "mä olen ottanut myös kuvia". On se etevä. 

Alun ärsytyksen jälkeen oon alkanut tälläsena Nooran äidin ikäisenä naisena ja äitinä, jonka vanhin lapsi on myös samanikäinen, sympatiseeraan tätä tyttöä ja ymmärrän Juhanin isällisen suhtautumisen myös. Nooralle tsemppiä. Toivottavasti pärjää elämässä yleisestikin.

Vierailija
48450/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhania selkeästi häiritsee "muutaman" ihmisen ( ei varmaan kellekään ole epäselvää, et viittaa Anssiin ja Pekkaan) itsekkyys, kun on siitä useaan otteeseen pienryhmissä puhunut.

Miks ei vaan ota asiakseen sanoa, kun se selkeesti noin paljon häiritsee..

Mellukin yritti neuvoa Juhania ottamaan asia puheeksi, henkilöt eivät välttämättä itse tiedosta piirrettä (tai sen voimakkuutta) itsessään.

Juhani ei oo pääosassa, alku aikoina kuului Juhanin paasaus 247, pohojanmaalle, liian vanha tuonne, totinen torven soittaja

Ei ole Juhani liian vanha tuonne, eikä väärässä paikassa. Just hyvä. Sais olla enemmänkin eri ikäisiä ihmisiä. Paljon vanhempiakin. 

38v,liian vanha?

ei iältään vanha ole tuonne mutta Juhanissa ei oo leikkimielisyyttä, totinen torvensoittaja

Taavi on vahempi ja tosikompi.Tosikot on hauskoja seurata. Toinen marmattaa selän takana ja pyytää oikein, että elkää nyt menkö sille Jassulle vaan kertomaan. Ja toinen keksii nätissä, tyhmässä päässään ihmeellisiä salaliittoja. 

Lisäksi tosikot ovat herkkuja bb-taloon, koska ovat arvaamattomia. Yht'äkkiä voivat kilahtaa jostakin. Toivottavasti kilahtelevat vielä kunolla. Mutta ei tietenkään niin, että poistettaisiin talosta. Sanallisesti, ei fyysisesti.

Vierailija
48451/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maiju lähtee huomenna! Onkin niin räväkkää ollu meno että pitää rauhottuu!

Ei vielä. Mieluummin molluskat. En siedä simissäni. 🐽🐽

Vierailija
48452/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody ei älynnyt lopettaa. Toki Melodyn juuret Afrikassa

Melodyn isä on amerikkalainen, ei Afrikasta.

No mistä kuvittelet niiden mustien amerikkalaisten juurien tulevan? Ja vastaukseksi ei kelpaa geneerinen 'olemma kuulemma kaekki ahriikasta'. Nyt puhutaan parin sadan vuoden ajasta, ei miljoonien vuosien.

Vierailija
48453/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joka vuosi on asukkaita joilta puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Esim. suu auki syöminen mässtyksineen, nenän kaivaminen sormilla jonka jälkeen räkä heitetään lattialle tai tuoliin jne.

Minä en pystyisi syömään tuollaisessa mässytyksessä enkä kävelisi ilman kenkiä talossa.

Virittelepä mikrofoni leukasi alle ja sitten nauhotat omaa ruokailuasi, voi olla että hämmästyt sitä omaa mässytystäsi.

Vierailija
48454/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä kuvittelet niiden mustien amerikkalaisten juurien tulevan? Ja vastaukseksi ei kelpaa geneerinen 'olemma kuulemma kaekki ahriikasta'. Nyt puhutaan parin sadan vuoden ajasta, ei miljoonien vuosien.

Miksi ketään kiinnostaisi joku parin sadan vuoden takainen esi-isä sen enempää kuin miljoonienkaan vuosien takainen? 

Vierailija
48455/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisten joukkueessa paljon parempi yhteishenki kun sinisten joukkueessa.

Vierailija
48456/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alun ärsytyksen jälkeen oon alkanut tälläsena Nooran äidin ikäisenä naisena ja äitinä, jonka vanhin lapsi on myös samanikäinen, sympatiseeraan tätä tyttöä ja ymmärrän Juhanin isällisen suhtautumisen myös. Nooralle tsemppiä. Toivottavasti pärjää elämässä yleisestikin.

Sama täällä, Noora on aika lapsellinen, mutta kyllähän se on kovin nuorikin. Ei ole mulle voittajasuosikki, mutta tulee välillä olo, että sitä pitäisi vähän suojella. En tajua miksi Nooraa pitäisi inhota.

Vierailija
48457/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsipäs melody taas nauramaan Nooralle, kun tämä leikkasi leipää väärällä veitsellä. 

Vierailija
48458/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody komentaa Nooraa ihan kuin pikkulasta. Juhani yrittää sanoa jotain, mutta aina joku puhuu päälle. Jos tunnelmasta pitäisi antaa pisteitä, sinisten ankeusvänkäysjoukkoe ei sitä ansaitsisi.

Vierailija
48459/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora sai idean, otetaan kuva rapujuhlista kun ravuthan on aina ammeessa....

Vierailija
48460/105262 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet suomalaisten tulevan? Täällä ei parisataa vuotta sitten asunut kuin saamelaisia ja pari tilallista

Ketju on lukittu.