Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ruma tuo Nooran tatuointi selässä. Vaatteetkaan ei pääse oikeuksiinsa.
On se kumma kun ei Juhanin tatuointi selässä häiritse ketään.
Ei se ole noin paha läheskään.
Ruma se silti on.
Sinun mielipiteesi joka on yks hailee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo bönde tekee leikkimässä nuorten kans.menis ko kotia hoitaan lspset ja lehmät.mitä se hakee tuolta.taas puju nuorek jassulle jotain kaksmielistä
Älä puhu 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla koosteen aikaan kuullaan. Anssi päättänyt ketkä pääsee turvaan itsrnsä lisäksi.
Valitsisipa hän Pekan ja Samin. Jassu selviää turvaan helposti, kun vastassa on Ville, Samir ja Maiju.
Niin. Nyt on hauskaa nähdä, miten suuri peluri Anssi on.
Jos hän haluaa kovimmista kilpailijoistaan eroon, hän jättää häätöäänestykseen Jasmiinan, Samin ja Pekan. Mutta kun ei siitä mielestäni ole hyötyä, koska joka tapauksessa Anssi joutuisi jättämään heikommasta kolmikosta VIlle, Maiju, Samir jonkun myös häätikseen. Siinä vain Anssi vähän hölmösti paljastaisi korttinsa ja ihan turhaan - uudet tai Ville eivät kyllä pärjäisi noille kolmelle. Tai mistä sen tietää - Pekka saattaisi tipahtaa noista, jos jengi tajuaisi pommittaa esim. Villeä äänillä. Mutta tätähän Anssi ei tiedä, hän tietää vain, että Jasmiina ja Sami on suosittuja, ja että Pekka on selvinnyt monestä äänestyksestä.
Veikkaisin, että Anssi on pelastanut Samin ja Pekan. Tylsästi, mutta varmasti pelaten.
Anti tattoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ruma tuo Nooran tatuointi selässä. Vaatteetkaan ei pääse oikeuksiinsa.
.
No ei siitä saa selvää mikä se on. Mutta ihmetyttää mitä noin isot läskit tekee iholle vuosikymmenien kuluttua. Se Jassu on aivan hirvitys. Nainen oli pilannut kehonsa. Onhan ne roikkuu nahkapussit ympäriinsä kamalat vanhana Ja kyllä nuoren naisen kroppa on kauniimpi ilman läskejä
..
Siis miksi tuo noora on noin pukeutunut?
Vierailija kirjoitti:
MITÄ TUO JASSU RUIKUTTAA!! itsekin sanoi että saanut karkkia ja ärrän, eihän muut oo saanu sitäkään. Tai siis suurin osa muista. Eihän esim. Anssi oo saanut noista puhelimiin vastaamisista mitään. Jassu on kyllä itsekäs. Joka päivä vinkuu vaan noccoa ja ärrää...
Ja kovaan ääneen toitottaa talossa miten ei voi sietää toisissa ihmisissä itsekkyyttä. Kuvotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on todella ristiriitainen ihminen. Yleensä näen ihmisistä helposti, millaisia ovat, mutta Taavi hämmentää mua paljon.
Välillä vuodattaa kyyneleitä esim nimeämisten takia, välillä lohduttaa muita kun heillä paha mieli.
Mutta sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi, naureskelee ivallisesti esim Lasselle perunajutun aikana. Siinä katseessa oli jotain joka sai epämukavan olon.
Mikä Taavi oikein on??
No, onneksi ei ainakaan minun miesystävä, hyi.Samaa olen katsellut. Todella vaikea lukea. Välillä pyyhkii silmäkulmaan ja välillä on oudon kova.
Hymyilee hammashymyä kun kertoo siitä miten joku asia ärsyttää - onko hän tosissaan vai vitsaileeko. Tykkään Taavista. Mielenkiintoinen hahmo ja ennalta-arvaamattomat reaktiot.
Inhosin häntä ensihetkestä asti ja inhoan vieläkin. Ja on bb-asukkaana melkeinpä listan kärjessä: ennalta-arvaamaton, hurmaavan tosikko ja vainoharhainen tyhjäpää. Bimbo, joka kuvittelee olevansa terävä ja keksii salaliittoteorioita kuin vastaavat bimbokollegansa netissä. Priceless! sano Melody.
Ai saakeli noita nooran asuja 🥒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisellä tiimillä oli melkoista hyvesignalointia eilisyön makkarikeskusteluissa.
Jälleen puhuttiin itsekkyydestä ja siitä, kuinka punainen joukkue ei olis tehnyt vastaavanlaisia palveluksia, mitä siniset teki heille eilen.
Olivat yhtä mieltä joukkueensa hyvästä ryhmähengestä, Taavi kertoi valkanneensa itsensä näköisen joukkueen.
Miks täytyy kehua itseään toisia alistamalla?
Ei punasilla oo ollu tarvetta jauhaa paskaa sinisistä, niillä oikeesti on ollu hyvä ryhmähenki, vaikka Jassu vs. A&P sekä Pekalla ja Jassulla on ollu aiemmin kiistaa Samin kanssa.Joo Juhani varsinkin mestari arvoineen tuossa itsensä kohottamisessa toisten yläpuolelle. Nyt ollut päivittäin tuota samaa horinaa tarkoin valitulle kuulijakunnalle. Tarkoituksena saada manipuloitua tuleviin nimeämisiin haluamansa ihmiset.
Lisää tällaista! Ei mitään kumbayaata leirinuotiolla vain Lapinlahden Lintujen munkkien iltahartausta laulaen: 'sen vain halusin tie-eetäää, kuka helvetti joi kaikki ehtoooooollisviiiiiinaat', 'minä luulen että ehtoooooollisviiiinaaat, meni veli Ambrosiuksen suiiiihiiiiin'.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ei laita parasta kaveriaan häätöön. Pekka on hänelle kuin toinen pikkuveli. Hän ja Pekka pitävät toisensa talossa kuin vain voivat. ❤️
Anssihan pitää änkyttävää Pekkaa itseään alempana ja siksi hengaa sen kanssa. Turvallista seuraa. Nähtiinhän Anssin hätä silloin kun Samir tuli taloon, kun on lihaksikkaampi ja miehekkäämpi kuin anssi.
Hsluan nähdä tuon valtavan kaikkitietävän amatsonin naaman kun se tippuu...puuttuu joka asiaan j luulee keittiön olevan hänen.sir kehtas sanoo ett luuli tulleensa lomalle ja on tehny enemmän ruokaa...yms no rihän kukaan uskalla uhmata jättiä.
Vierailija kirjoitti:
Melody avautuu äidistään.
Mitä kertoi?
No nyt Noora on vissiin happy.Olut mitä tosin ei saa avata.
Vierailija kirjoitti:
BB-Katja puhuu suunsa puhtaaksi suhteestaan Pekkaan – kumoaa jyrkästi yhden villin huhun https://www.is.fi/viihde/art-2000008335272.html
Juu, seliseli. Putosit jo. Ketä kiinnostaa.
Joo ei muuta kuin hiirenharmaa jakkupuku päälle ja takaisin virastoon pyörittelemään papereita!
Mitä tuo bb nyt säätää? Porukka yrittää ottaa kuvia, niin koko ajan joku pyydetään pk-huoneeseen. Taavikin hädin tuskin sai kuvan otettua, kun kutsuttiin Jassun kanssa. Miten tuon tehtävän pitäisi edetä, jos bb ei päästä noita tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on todella ristiriitainen ihminen. Yleensä näen ihmisistä helposti, millaisia ovat, mutta Taavi hämmentää mua paljon.
Välillä vuodattaa kyyneleitä esim nimeämisten takia, välillä lohduttaa muita kun heillä paha mieli.
Mutta sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi, naureskelee ivallisesti esim Lasselle perunajutun aikana. Siinä katseessa oli jotain joka sai epämukavan olon.
Mikä Taavi oikein on??
No, onneksi ei ainakaan minun miesystävä, hyi.Samaa olen katsellut. Todella vaikea lukea. Välillä pyyhkii silmäkulmaan ja välillä on oudon kova.
Hymyilee hammashymyä kun kertoo siitä miten joku asia ärsyttää - onko hän tosissaan vai vitsaileeko. Tykkään Taavista. Mielenkiintoinen hahmo ja ennalta-arvaamattomat reaktiot.Inhosin häntä ensihetkestä asti ja inhoan vieläkin. Ja on bb-asukkaana melkeinpä listan kärjessä: ennalta-arvaamaton, hurmaavan tosikko ja vainoharhainen tyhjäpää. Bimbo, joka kuvittelee olevansa terävä ja keksii salaliittoteorioita kuin vastaavat bimbokollegansa netissä. Priceless! sano Melody.
Minua huvittaa nuo Taavin salaliittoteoriat 🤣. Itse hän uskoo täysin, että Pekka (+Anssi) on äänestänyt häntä joka äänestyksessä eikä kukaan muu...
Kyllä, tämä on Nooran päivä. Pääosassa on timanttinen Noora, ihanaa tai silleen.
Jaa Jassu aikoo muutaman vuoden päästä yksin hedelmöityshoitoon. Eikös siihen tarvita rahaakin?
Maiju lähtee huomenna! Onkin niin räväkkää ollu meno että pitää rauhottuu!
Mitä tuo bönde tekee leikkimässä nuorten kans.menis ko kotia hoitaan lspset ja lehmät.mitä se hakee tuolta.taas puju nuorek jassulle jotain kaksmielistä