Onko kellään tvinsin Perfector fusion styler -kiharrinta?
Mä luulen, että mun tukka tulisi tuollaisella todella kuohkeaksi, kun mulla on liru ja ohut hiuslaatu. Onko se jotenkin "hoitava" laite niin kuin se mainos väittää vai onko se kohotusefekti ihan vaan lämpöön perustuva ja siis huono tukalle?
Kommentit (11)
Heh, minä taidan olla tämän ketjun ap. Menin ja ostin tuon kihartimen. Mulla on sen verran lyhyet hiukset, että mainoksen kaltaisi kiharoita ei niihin saa, mutta kuitenkin pidemmät mitä saman mainoksen lyhyttukkaisella harmaapäällä on.
Ja joo, kyllä se kohottaa. Ja jos vertaan laitetta aiemmin omistamiini lämpökihartimiin, hius ei kuumene lainkaan niin paljon. Ja kyllä sillä silti saa volyymiä ja sileyttä. Tärkeää on osata riisua odotuksista pois se tavallinen tv-shop -kerroin ja ymmärtää, ettei ihmeitä ole. Veikkaan myös, että laite toimii ohuille hiuksille paljon paremmin kuin karkeille.
Kannattaa satsata lämpösuojan sisältävään muotoislutuotteeseen. Mulla ei raudan alle tulevat aineet oikein toimineet mutta sitten löysin L'anzan healing style suihkutettavan märkälakan/geelin. Laitan sitä pesun jälkeen melkein kuiviin hiuksiin, kampaan, anna kuivua, kampaan läpi uudestaan ja kiharran.
Ja jos jäi epäselväksi, niin jos tietäisin sen mitä tiedän nyt, tilaisin tuon kihartimen.
Heippa!
Minulla ei ole ko. laitteesta kokemusta, mutta kampaajan silmällä se näyttää tavalliselta pyörivältä ilmakihartimelta. Ilmakihartimesta tulee kuumaa ilmaa, jonka avulla hiusta pystyy muotoilemaan. Sopii hyvin hentoihin, lyhyehköihin hiuksiin. Hoitava tuo laite ei ole mitenkään.
esim. http://www.gigantti.fi/product/terveys-ja-hyvinvointi/kihartimet/AS550E/babyliss-ilmakiharrin-as550e
ps. Giganttiin saa palauttaa myös avatut ja kokeillut tuotteet, itse olen ostanut sieltä joskus kihartimen ja palautin sen kun en tykännyt...
Se ei ole ilmakiharrin, ja se pyörii vain jos sitä pyörittää itse. Johto kyllä pyörii vapaasti kihartimen päässä.
3
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:22"]
Se ei ole ilmakiharrin, ja se pyörii vain jos sitä pyörittää itse. Johto kyllä pyörii vapaasti kihartimen päässä.
3
[/quote]
Miten tuo käytännössä sitten eroaa normaalista, pyörimättömästä ilmakihartimesta? Eihän ilmakiharrinkaan kuumene itsessään juurikaan...
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:22"]
3
[/quote]
Miten tuo käytännössä sitten eroaa normaalista, pyörimättömästä ilmakihartimesta? Eihän ilmakiharrinkaan kuumene itsessään juurikaan...
[/quote]
Vai onko tämä ns. kiharruspuikko jossa on vaan piikit? Eli koko kiharrin piikkien alta kuumenee?
Kannattaa ostaa! Ei kuivata hiuksia, ei polta päänahkaa. Johto ei kippuroi. Kuivat hiukset hetkessä saa haluamaksi ja hiukset kiiltäviksi. En käytä mitään tuotteita hiusmuotoilun aikana, lopussa vain lakkaa ja alle 5 min. kampaus valmis. Ohje kertoo miten kiharrin pidetään puhtaana. Paras kiharrin tähän asti!
Nosto