Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maaseudulla asuvat ovat niin huolissaan siitä että Helsingissä asuu paljon ulkomaalaistaustaisia?

Vierailija
03.09.2021 |

Vaikka muutenkin inhoavat kantasuomalaisia helsinkiläisiä?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulu on ainakin nykyään huomattavasti viihtyisämpi kun tummia miehiä on runsaasti katukuvassa. Ei haittais vaikka olis enemmänkin

Missäpäin Oulua on runsaasti tummia miehiä katukuvassa? Ei ainakaan keskustassa.

Vierailija
22/83 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on paljon kauniita tummia naisia. Maaseudulla vain sellaisia sotkuisasti tatuoituja joilla on shokkivärjätty kananpersetukka.

Mjaa no asun maalla enkä ole yhtään kuvailemasi kaltaista naista täällä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on paljon kauniita tummia naisia. Maaseudulla vain sellaisia sotkuisasti tatuoituja joilla on shokkivärjätty kananpersetukka.

Kurdinaiset on kaikkein suloisimpia. Ja kiihkeimpiä rakastajia. ♥️

Vierailija
24/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi niitä on vain vähän suomessa

Vierailija
25/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helsinkiläiset ovat niin huolissaan maaseudun ympäristöstä, maanviljelijöiiten "suurista" tuista ja monista muistakin maaseudun asioista, vaikka tuskin koskaan siellä käyvät?

Minä olen niin täydellinen perusmaalainen kuin olla vaan voi, mutta en ole koskaan inhonnut helsinkiläisiä, en ketään heistä. Silti käyn Helsingissä yhtä vastenmielisesti kuin moni helsinkiläinen täällä kaukana maalla.

Kieltämättä siitä olen vähän huolissani, että Suomessa asuu yhä enemmän syrjäytyneitä kansalaisia, ja suuri osa heistä puhuu jotain muuta kieltä kuin suomea, ruotsia tai saamea. Siitä en erityisesti huolestu, että heistä suuri osa asuu Helsingissä.

Vierailija
26/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me siitä olla huolissaan. Parempi olla siellä, kun poliisitkin on siellä. Täällä olis kaikilla turvatonta, kun poliisin tulo kestää tunnin.

Tämä ketju on taas niin syvältä. Olen asunut yli 20 vuotta täällä pääkaupunkiseudulla. Viereisessä taloissa on satoja ulkomaalaisia. Ei yhtään häiriötä. Ei ainoatakaan. Jos täällä joku häiriköi, se on aito suomalainen juoppo. Maalaiset ovat niin katkeria, kun helsinkiläisillä on kaikkea ja täällä on mukavaa. Moukat asuvat maalla, metsässä.

Vierailija
27/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska landepaukut on juntteja ja ennakkoluuloisia rasisteja.

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on kotimaani pääkaupunki. En halua että se rapistuu. Haluan käydä siellä ilman pelkoa.

Ei se ole rapistumassa, päinvastoin. Eikä siellä ole myöskään mitään pelättävää. Jos itse pelkäät mustaa miestä niin se on tietysti hankalaa missä tahansa kaupungissa. Mutta voit itse saada tuohon ongelmaasi apua, se ratkeaa sillä. Yhtäkään helsinkiläistä en tiedä joka pelkäisi liikkua kaupungilla, mutta böndeltä tulleet nyt pelkää kaikkea - tasa-arvoisia risteyksiä, 24h ruokakauppoja, sitä että menevät vahingossa väärään dösään...

Vierailija
28/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjaa no asun maalla enkä ole yhtään kuvailemasi kaltaista naista täällä nähnyt.

Jos asuu tarpeeksi syrjässä niin eihän siellä välttämättä näe juuri ketään. Itse olen kyllä nähnyt varsin runsaasti tuon kaltaisia naisia kun olen käynyt suvun kesämökeillä. Erittäin yleinen tyyli landella.

Vierailija
29/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vuosittain yli tuhat euroa veroa siitä, että katson katukuvassa tumma ihoisia miehiä. Mieluummin katsoisin naisia, mutta valtio on päättänyt suuntautumiseni puolestani.

30/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maaseudun asukkaiden omista verorahoista maksetaan asuminen niille, jotka asuvat Kelan piikkiin Suomen kalleimmassa kaupungissa.

Etko ap itse näe siinä mitään ongelmaa, että pienipalkkaisella ihmisellä ei ole varaa asua pk-seudulla, mutta pitkäaikaistyöttömillä, joiden asumisen maksaa Kela, on varaa asua siellä.

Vierailija
31/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä ne sikiää ajan kanssa tänne maaseudulle. Kohta mökkinaapurinakin on veitsenterottaja.

Tai eläkkeellä oleva sharia"byöveli" joka ei vielä täällä pysty harjoittamaan ammattiaan. vaihda b:n tilalle p.

Vierailija
32/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Koska maaseudun asukkaiden omista verorahoista maksetaan asuminen niille, jotka asuvat Kelan piikkiin Suomen kalleimmassa kaupungissa.

Etko ap itse näe siinä mitään ongelmaa, että pienipalkkaisella ihmisellä ei ole varaa asua pk-seudulla, mutta pitkäaikaistyöttömillä, joiden asumisen maksaa Kela, on varaa asua siellä.

Höpsis. Taitaa mennä kun niin, että pääkaupunkiseudun rahoilla maksetaan kaikkien muiden kuntien kulut, pienempien paikkakuntien elintasosurffaajat, maataloustuet viljelijöille jotka pyörittävät kannattamatonta yritystoimintaa...

Vierailija
33/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki tulisi räjäyttää irti mantereesta ja upottaa asukkaineen johonkin Itämeren syvänteeseen.[/quote]

No jopa on!

Terveisin helsinkiläinen veronmaksaja

Vierailija
34/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me siitä olla huolissaan. Parempi olla siellä, kun poliisitkin on siellä. Täällä olis kaikilla turvatonta, kun poliisin tulo kestää tunnin.

Tämä ketju on taas niin syvältä. Olen asunut yli 20 vuotta täällä pääkaupunkiseudulla. Viereisessä taloissa on satoja ulkomaalaisia. Ei yhtään häiriötä. Ei ainoatakaan. Jos täällä joku häiriköi, se on aito suomalainen juoppo. Maalaiset ovat niin katkeria, kun helsinkiläisillä on kaikkea ja täällä on mukavaa. Moukat asuvat maalla, metsässä.

Kahdessakymmenessä vuodessa on jokaisessa kerrostalossa häiriöitä.

Vierailija
35/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Höpsis. Taitaa mennä kun niin, että pääkaupunkiseudun rahoilla maksetaan kaikkien muiden kuntien kulut, pienempien paikkakuntien elintasosurffaajat, maataloustuet viljelijöille jotka pyörittävät kannattamatonta yritystoimintaa...

Maatalous on kannattamatonta vain verotuksen korkeuden takia. Maataloustukia parempi vaihtoehto olisi laskea veroja, mutta tämäkin toimii jotenkin.

Vierailija
36/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sielt valuu maaseudulle kun kaupunki käy elinkelvotomaksi

Vierailija
37/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kokemuksesi kuvaavat sinun kokemuksiasi. Tilastoista saa totuudenmukaisemman kuvan asiasta ja se on valitettavasti aivan toisenlainen kuin mutuilit. Ei kannata öyhöttää sokeana ja haukkua kaikkia, jos ei tiedäkään jotakin, vaan voi ensin sivistää itseään. :)

Vierailija
38/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan kertonut tuon kur.d.i.naisten isille ja velipojille?

Vierailija
39/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska persut asuvat maaseudulla.

Eikös persut saaneet melkoisen kannatuksen Helsingissä ?

Vierailija
40/83 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maalla joudutaan maksamaan heidän elätys pienistä tuloistamme verojen muodossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme