Veronica Verhon juontotaidot
Taitaa olla aika kova likka viihteen tekemisessä, kun tällä hetkellä juontaa turhanpäiväistä ohjelmaa Espanjassa. Koska tämä yksinään ei riitä, hänet on nyt lennätetty Suomeen asti tekemään toista turhanpäiväistä viihdeohjelmaa.
Ehkä olen sitten vain kateellinen hanhinaama enkä näe Veronika maagista vetovoimaa ja karismaa, mutta ei Suomi minun mielestäni NIIN pieni maa ole, että yhtä viihdehömpän tekijää pitää lennättää maasta toiseen joka viikko. Onko meillä oikeasti muka niin vähän tekijöitä tässä maassa, ettei kukaan muu nainen voisi hoitaa joko Possea tai jotain Love Islandia tjsp? Vai onko Veronica yksinkertaisesti maailman paras viihteen tekijä, josta kohta kilpailee Hollywood-tuotannotkin?
Kommentit (22)
Noh..... Ihan ok. En itsekään nää hänen karismaansa, mutta kyllä se minusta on Possessa parempi kuin esim. aivan ylipirteä Viivi.
Ei pyöri viihdepisnis ilman Veronicaa
Hienosti veti käärmeen kanssa, ois jääny iteltä tekemättä 😳🙈
Vierailija kirjoitti:
Hienosti veti käärmeen kanssa, ois jääny iteltä tekemättä 😳🙈
Juu, kyllä ahisti kattoo, mutta hyvin veti!
Aku Hirviniemikin on päässyt kuin koira veräjästä.
Veronica on kyllä petrannut esiintymistään viime vuosina, jotenkin puhjennut kukkaan. Upea suoritus käärmeen kanssa, äijistä ei olis tainnut olla tohon! Hyvä Veronica, pisteet kotiin!
Veronica on ihan jees juontajana, sujuva, kaunis, timmi vartalo, kiva katsella ja kuunnella, paitsi nuo karmeat tatuoinnit. Eikä äitinsäkään ole hullumpi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen salusiini pitäisi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku Hirviniemikin on päässyt kuin koira veräjästä.
Tuomittu huumerikollinen Jukka Hilden ja lapsien persettä silittelevä Hirviniemi ne vaan vetää koko perheen ohjelmassa, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pojat on poikia!
Hilden ei ole tässä ohjelmassa ja Akun hommat on käsitelty ja mitä lapsia? Jos 17-vuotias voi mennä armeijaan ja naimisiinkin, niin hä?
Pojat on poikia
ai jaa. Musta Veronica on hyvä ja symppis tyyppi. Ihan hirveää mollaamista täällä aina.
Kai hän vielä tekee radiotakin noiden päälle?
Kun on kerran Suomessa päässyt telkkariin😊 20 v kuluttua tämä juontaa Tanssii tähtien kanssa
Niin se edellinenkin love islandin juontaja oli viikon poissa ohjelmassa. Ei ne vaan pidä juontajaa siellä koko kolmea viikkoa.
Veronica on tunnettu tubettaja, seuraajakunta tottakai nuoria. Tottakai juontaja valinnalla kalastellaan kohderyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran Suomessa päässyt telkkariin😊 20 v kuluttua tämä juontaa Tanssii tähtien kanssa
Parantaisi ohjelman laatua välittömästi. Ei voi Vappua huonommin juontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica on tunnettu tubettaja, seuraajakunta tottakai nuoria. Tottakai juontaja valinnalla kalastellaan kohderyhmiä.
Omituinen konsepti. Jos ohjelma on matalaotsaisille setämiehille ja muille pohjalaisille, niin ei sitä nuoret seuraa.
Ai. Mä oon pitäny love Islandin kohderyhmää hieman erilaisena.
Verho on ihan jees. Tykkään sen räväkästä persoonasta.
Ihan hyvä juontaja on, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää ottaa kaks isoo ohjelmaa päällekkäin. En siis ymmärrä sitä edes takas lentelyä Suomeen ja Espanjaan. Varmasti olis ollu muitakin nuoria kiinnostavia henkilöitä, jotka olis pystynyt tekemään ton keikan kahdella lennolla. Ehkä ahneus tehdä vähän kaikkea ja tienata aina enemmän vaan rahaa. Mutta ilmastonmuutos tai itse aiheutetut päästöt ei selvästikään paina vaakakupissa ollenkaan. Sillä lentämisen karsiminen taisi olla niitä helpoimpia tapoja vähentää omia päästöjä mitä yksittäinen ihminen pystyy helposti tekemään.
Maailman paras juontaja.