Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ilahtuvat, kun jääkaappi on melkein tyhjä? Minusta se on vapauttavaa

Vierailija
03.09.2021 |

Sinne voi sitten vapaasti ostaa mitä haluaa.

Olen nähnyt jääkaappeja, jotka hädin tuskin mahtuvat kiinni, kun niiden jokainen hylly on aivan täynnä ruokaa edestä perälle asti. Minusta sellainen on kuvottavaa. Sehän tarkoittaa, että ruokaa pitää vääjäämättä heittää myös roskikseen. Mitä järkeä ostaa ruokaa mätänemään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, kun on aamulla ostanut täyteen ja illalla se on tyhjä. Sitten kärvistelet yön paskahalvauksen kourissa.

Vierailija
2/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa ostaa ruokaa pskastimeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama mieltä. Mutta vain jos tilillä on katetta. Joskus kun olen ollut rahaton opiskelija niin ei paljon naurattanut. Nykyään se on ihan kiva tunne. ”Täytyy tästä lähteä kauppaan”.

Vierailija
4/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tulee hyvä mieli siitä, kun jääkaappi on täynnä. Tiedän, ettei tarvitse moneen päivään lähteä kauppaan. Harvoin tarvitsee mitään pois heittää, vaikka aina pyrin ostamaan jääkaapin täyteen, kun käyn ruokakaupassa. Tavoite olisi, että kahden viikon välein kävisin ruokaostoksilla. Silloin toki pitää esim. lihoja ostaa pakasteeseenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi