Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä äitiysvaatteisiin?

Vierailija
09.10.2014 |

Apua, maha kasvaa ja äitiysvaatteille en ole vielä ehtinyt uhrata ajatustakaan! Yllättävän nopeastikin vaatteet nyt tuntuu jäävän pieniksi, ja pelottaa se aamu, kun mitkään omista housuista ei mahdu. :0 Joudun varmaan sitten laittamaan miehen college-housut ja henkselit. :)

Tietenkin aion pitää kaikkia sellaisia omia vaatteita, jotka päälle mahtuvat, mutta mitkä olisivat aivan must-hankintoja? Ainakin haluaisin vähintään yhdet hyvät ja istuvat äitiysfarkut, joita voisi pitää ihmisten ilmoilla ja töissä yläosia ja kenkiä vaihtelemalla... Onko vinkkejä esim. merkeistä, malleista tai ostopaikoista? En ole yhtään hameihminen.

Talvitakin joutuisin muutenkin ostamaan tulevalle talvelle uuden, mutta mahtuukohan tavallinen talvitakki kiinni? Minkälaisia talvitakkeja olette raskaana ollessa käyttäneet? Entäs toppahousut ulkoiluun? Kauhea olisi jäädä neljän seinän sisälle jos ei ole sopivia lämpimiä ulkoiluvaatteita. :/

Entä alushousut ja ah niin tärkeät välihousut? Niitäkin varmaan löytyy äitiysmalleja? Vai oletteko ostaneet vain isompia kokoja? Miehen kalsarit varmasti menis mulle loppuun saakka, jos vain leikkaisin lahkeista about metrin pois, heh.

Jos olisi paljon rahaa käytettävissä, ei olisi mitään ongelmaa. Ostaisin kaapin täyteen ihania äitiysvaatteita joka tilanteeseen. :) Ja on minulla myös sukulaisia ja ystäviä, joilta kysellä, kun sattuu olemaan tämä aukko sivistyksessä, mutta tämä asia vaivaa nyt ihan akuutisti mieltäni. :)

Joten vastailkaahan, kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyshousut oon hankkinut H&M:ltä. 

Paidat on käyneet loppuun asti, oon ostanut vain yhden äitiyspaidan (2 raskautta).

Talvitakiksi ostin  ison villakangastakin kirpparilta, VK-takiksi äitiystakin lastentarvikekirpparilta.

Välihousut mulla on Ruskovillan silkkivillaa, mahtuivat kyllä (korkea vyötärö).

Toppahousut mulla oli isän vanhat lasketteluhousut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän