Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaveri suuttui "Niin,nähdään aina kun SULLE sopii!!!"

Vierailija
09.10.2014 |

Siis mitä helvettiä, ehkä me joo nähdään sillon kun mulle sopii,siis eihän me voida nähdä jos mulle ei sovi:D mitä tälläisellä nyt ajetaan takaa,että kaverini loukkaantuu kun tapaamiset on vain muka minun aikataulujeni mukaan,että nähdään aina kun minulle sopii..jos mulla on muuta niin on muuta,mä en nyt tajua,selventäkää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveris tarkoitti sitä, että aina kun hän kysyy sulta voisitko nähdä, niin et voi. Sitten kun sä kysyt häneltä, niin kaveris pitää suostua :o koita järjestää molemmille enemmän aikaa! Mun mielestä ihminen ei oo niin kiireinen ettei vois nähä kaveriaan jostain muusta menosta huolimatta aina välillä :)

Vierailija
2/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko erityisen omistushaluinen tai mustasukkainen?

Ei hyvältä kuulosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä kaverisi on järkänny aikataulujaan silloin kun te olette nähneet, koska laittaa sinut muutamien asioiden edelle?

Vierailija
4/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kaverillesi, että "ei, näemme silloin, kun MEILLE ( eli sinulle JA kaverillesi) sopii". On kaverisi oma vika, jos hän muuttelee omia suunnitelmiaan sinun vuoksesi. Ethän sinäkään tee niin hänen vuokseen. 

Vierailija
5/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä, että kaverisi sanoi asiasta. Mitä ajattelit tehdä?

Vierailija
6/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeiden ihmisten vuoksi minä kyllä muutan suunnitelmiani, ehkä hän tosiaan ärsyttää se, että ei ole sinulle tärkeä, vaikka sinä olet hänelle.... 

Vierailija
7/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kaveri ei saa suutaan auki ja osaa ehdottaa aikaa, joka sopisi hänelle itselleen paremmin.

Vierailija
8/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:48"]Vastaa kaverillesi, että "ei, näemme silloin, kun MEILLE ( eli sinulle JA kaverillesi) sopii". On kaverisi oma vika, jos hän muuttelee omia suunnitelmiaan sinun vuoksesi. Ethän sinäkään tee niin hänen vuokseen. 
[/quote]Ehkä kyse on juuri tästä.

Vierailija
9/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku saa kerrankin suunsa auki eikä ihmettele Vauva-palstalla, että "koskaan sille ei sovi kun mä haluaisin nähdä, mutta mun pitäisi aina olla valmiina tapaamaan se, mitä teen" :-D

Asioista pitää puhua, eikä selän takana paskaa suoltaa!

Eri asia tietysti on, ettei toinen edes tajua mikä on pielessä...!

Vierailija
10/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:48"]Vastaa kaverillesi, että "ei, näemme silloin, kun MEILLE ( eli sinulle JA kaverillesi) sopii". On kaverisi oma vika, jos hän muuttelee omia suunnitelmiaan sinun vuoksesi. Ethän sinäkään tee niin hänen vuokseen.  [/quote]Ehkä kyse on juuri tästä.

[/quote]

Sano kaverillesi, että hänen ei pidä muuttaa omia suunnitelmiaan sinun vuoksesi. Tapaatte silloin, kun teille molemmille sopii. 

Vierailija
11/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kyse on siitä että jos ystävä olisi tärkeä,niin hänelle tehtäisiin sitä aikaa,eikä niin että aina kun muiden menojen jälkeen jos aikaa jää,ehdotat tapaamista.

Vierailija
12/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:28"]

ehkä kyse on siitä että jos ystävä olisi tärkeä,niin hänelle tehtäisiin sitä aikaa,eikä niin että aina kun muiden menojen jälkeen jos aikaa jää,ehdotat tapaamista.

[/quote]

On melko teinimäistä alkaa kuvitella että ihmiset muuttelee sovittuja tapaamisiaan/harrastuksiaan yms.

Minä en ainakaan tahdo että ystäväni niin tekisivät. Eihän se ole mitään ystävyyttä jos sitä pitää todistella! Jos minulla on lapsien harrastus tänään niin se on tänään. Jos sovin että perjantaina siivoan mummollani niin ei sitäkään kuulu lykätä. Mitä ihmeen kavereita te olette? Tottakai minulle sopii silloin huominen tai la/su ja sinulle sitten miten sinulle sopiikaan.

Minusta tuollainen ininä kuulostaa lähinnä lapsellisen ihmisen valitukselta jolla ei ole elämää muuten ja napistaan kun "toisella on muuta puuhaa". Miten te kehtaatte?

Vierailija
13/14 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä, tämä järjestely sopii mulle parhaten. Tänks!"

Vierailija
14/14 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.