Klamydia todettu. Lääkkeet ei auta.
Poika tuli itse kertomaan. Olenhan mäkin kyllä huomannut, että joku on pielessä. Kuulema kolme päivää syönyt antibiootteja, mutta ei helpota. Mulla ei ole ikinä tuollaisia ongelmia ole ollut, joten en ole ihan varma, mutta eikö sen lääkkeen pitäisi jo alkaa vaikuttamaan? Toivottavasti ei nyt isompia tuhoja ole ehtinyt tulla.. nuori poika kuitenkin kyseessä.
Kommentit (27)
Onko klamydia siis testattu? Ja onkohan jotain muutakin mitä poikasi ei kerro. Klamydia tosiaan hoidetaan kertalääkkeellä. Onkohan kyseessä virtsatieinfektio? Jos sellaisia oireita, viekää pissinäyte labraan.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla lähti vasta kolmannella kuurilla klamydia, se nyt saa muutenkin joka akalta klamydian.
Imatralaisia 20-30v naisia kannattaa varoa, ovat aika tautisia ämmiä.
Ennemmin varoisin tätä sun työkaveria kun niitä imatralaisia naisia.
Kai näitä on antibioottiresistenttejä kantoja mutta eihän ne lääkkeet hetkessä auta.
Mä luulen että pojalla on klamydian lisäksi virtsis jota hoidetaan antibiooteilla ja poika on huolissaan kun ne oireet ei lopu. Voisko ap olla näin?
Vierailija kirjoitti:
Hei, Klamydia on bändi miten siihen muka lääkkeet auttaisi??? Kysyn vaan.....
Ainakin bändin kitaristia auttoi hoito, propral?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla lähti vasta kolmannella kuurilla klamydia, se nyt saa muutenkin joka akalta klamydian.
Imatralaisia 20-30v naisia kannattaa varoa, ovat aika tautisia ämmiä.
Olen muistanut varoa. Lähin heti karkuun kun halusi kovaa kyytiä.
Eikösse aito klamydiakuuri syödä kerralla? Pari viikkoa menee että alkaa helpottamaan.