Paula Vesala on kuin enkeli
Super herttainen ihminen. Voi kun kaikki ihmiset olisi tuollaisia.
Kommentit (53)
Nätti on, mutta ikävä kun on ollut noin huono itsetunto kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pieni, siro ja söpö.
Esiintyi Oulun Qstocissa ja ihailtiin. Uskomaton kroppa, jota passaa näyttää. Kokonaisuus on upea ja osaa laulaa ja näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavan näköinen akka
Samaa mieltä
Joskus on vaikea ymmärtää ihmismieltä. En ole saavuttanut elämässäni mitään tärkeää, mutta itsetunto on ollut aina kohdillaan. Sitten Paula, joka on menestynyt vaikka missä voi ajatella itsestään noin negatiivisesti.
Onneksi käy siellä terapiassa. Vaikuttaa tosi mukavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kateita piisaa.
Ei nyt tarvitse kateellinen olla, jos ei jotain ihmistä enkelinä pidä. Saahan sitä telkussa itkeä tuhrustaa ja selitellä vaikka mitä keksiikin. Ihan fiksu ja älykkäänoloinenkin on, yritteliäs, ja lahjakaskin omalla alallaan.
Ja eiköhän aika usealla suomalaisella ole huonohko itsetunto, mutta kaikki vaan eivät edes pääse hoitoon tai siitä julkisesti avautumaan. Ois tämäkin voinut vaan esitellä tuotantoaan ja jättää tuon sielunsa perkaamisen pois. Tällaisena aikana monet kyllä oikeasti kadehtivatkin, jos "taiteilijat" nillittävät huonoja tulojaan, mutta samalla polskivat uima-altaallaan.
Ei tuosta nyt mitään valovoimaista ja kansainvälistä tähteä saa, äänikin hauras ja heikko. Enemmemmin mä kuitenkin tätä kuuntelen ja katselen, kuin noita ellinooria ja mitä venla-jannikoita niitä nyt onkaan. PMMP oli hyvä.
Ei enkeleillä ole noin vilkasta sukupuolielämää, vaikka kai se lusiferkin on enkeli
Ikuisessa boikotissa on se nainen.
Minusta Vesalassa on jotain epämiellyttävää. En osaa kuvata mitä, mutta hänestä ei vain saa hyviä viboja. Ulkonäkö ja lahjakkuus ok, mutta kokonaisuus herättää torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Vesalassa on jotain epämiellyttävää. En osaa kuvata mitä, mutta hänestä ei vain saa hyviä viboja. Ulkonäkö ja lahjakkuus ok, mutta kokonaisuus herättää torjuntaa.
Mulla taas tosi hyvät vibat hänestä.
Paula on. Paula on ihminen jota tekisi mieli halata. Toki hänellä on pimeä puolensa kuten meillä kaikilla, mutta silti. Paula on rakastettava ihminen, jotenkin. Minussa herää halu olla hänelle hyvä. Hän on tehnyt valtavan matkan sieltä Pihtiputaan korvesta siksi mitä hän on nyt. Upea suoritus.
Minä olen katsonut ohjelmia Vesalasta. Hän on ihan nätti ja kai suosittukin ja sen vuoksi olen yrittämällä yrittänyt minäkin tykästyä häneen, noin edes jollain tasolla. Mutta ei vaan onnistu.
Vielä PMMP aikaan oli ihan ookoo.
Sitten tapahtui jotain.
En tiedä. Vaikuttaa ylimieliseltä.
Outo rooli päällä koko ajan. Antaa epäluotettavan vaikutelman.
Hmmm....enemmän terroristin oloinen lausunnoissaan. Kehotti rikkomaan lakia verukkeella, ei poliisi kaikkialle ehdi!