Saatan menettää työni lääkityksen takia
Joo. Eli lääkitys saattaa lihottaa merkittävästi, että mitäs sitten tehdään, jos lääkityksen aiheuttaman lihomisen takia, en pystykään enää suoriutumaan työtehtävistäni tai esimerkiksi en enää mahdu työvaatteisiini.
Ja jos tuloni tästä pienenevät töiden menettämisen takia, niin en pysty maksamaan laskujani ja joudun ulosottoon.
Kommentit (11)
Mulla on paino heittänyt 60 kiloa työuran aikana. Joka kokoon on löytynyt työvaatteet.
Oletko ap joku lentoemäntä? Itse olin pyykkärinä ja siivoojana, vaatekokoni oli 52 ja ihan hyvin löytyi työvaatteet.
Käytän omahoitona monta lääkettä (ei siis lääkärin määräämiä). Menetin työni, kun olin polttanut hermoja rauhoittaakseni pikku nöpön oopiumia.
Uutta työtä hakiessa ongelmaksi tulee myöntäessäni, että käytän opiaatteja.
Heroiinia, morfiinia ja oopiumia. Eivät palkkaa.
Olisin hyvä työntekijä, toisinaan ehkä hieman unelias.
Ahdasmielistä suhtautumista lääkkeitä käyttävään ihmiseen.
Emma K. kirjoitti:
Käytän omahoitona monta lääkettä (ei siis lääkärin määräämiä). Menetin työni, kun olin polttanut hermoja rauhoittaakseni pikku nöpön oopiumia.
Ahdasmielistä suhtautumista lääkkeitä käyttävään ihmiseen.
Ehehehe. Oletpa hauska.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Ahdasmielistä suhtautumista lääkkeitä käyttävään ihmiseen.Ehehehe. Oletpa hauska.
Ja sinä olet helvetin tyhmä.
Onko sinulla hoitamattomia mielenterveysongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääkitys? Millainen työ?
ap on ilmeisesti filmi-alalla. miksi täällä on noin tiukkapipoista porukkaa esim ehehehe oletpa hauska. nyt julistan täällä ei saa enää kirjoittaa kuin vakavista asioista huumori kielletty.
Voipaketti pillerissä aamuin illoin?
Minua h**mattiin ja olen laihtunut nopeasti, kun ihmisp*ska jätti minut rauhaan. Mieliala on hyvä. En menettänyt töitä.