Olen kyllästynyt tähän sieluttomaan valkoiseen kotiin
Olin jossain vaiheessa aivan ihastunut lähes koko valkoiseen sisustukseen. Nyt silmäni ovat avautuneet ja huomaan kotini olevan hieman kolkko ja kylmä, ei yhtään kutsuva tai lämmin. Budjettini on pieni, joten millä saan sielun takaisin kotiini? Vinkkejä kaivataan! Että meninkin sitten sopulina muiden perässä tämän "kaikki on pakko olla valkoista" sisustuksen kanssa, harmittaa!
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:37"]
Vai oikein seinälipuilla kodikkuutta :D nyt ehkä ymmärränkin paremmin näitä valkoisten "tyylittömien" kotien arvostelijoita...
[/quote]
Ehkä kyseessä on joku teini.
[/quote]
Teinihän minä. Kyseessä siis opiskelukämppä johon muutin 18-vuotiaana muutama vuosi sitten.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:37"] Vai oikein seinälipuilla kodikkuutta :D nyt ehkä ymmärränkin paremmin näitä valkoisten "tyylittömien" kotien arvostelijoita... [/quote] Ehkä kyseessä on joku teini. [/quote] Teinihän minä. Kyseessä siis opiskelukämppä johon muutin 18-vuotiaana muutama vuosi sitten.
[/quote]
Teini-iän synnit saa anteeksi. :) Älä kuitenkaan tule tähän ketjuun jakelemaan kypsymättömän mielesi tuottamia sisustusneuvoja.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:37"] Vai oikein seinälipuilla kodikkuutta :D nyt ehkä ymmärränkin paremmin näitä valkoisten "tyylittömien" kotien arvostelijoita... [/quote] Ehkä kyseessä on joku teini. [/quote] Teinihän minä. Kyseessä siis opiskelukämppä johon muutin 18-vuotiaana muutama vuosi sitten.
[/quote]
Teini-iän synnit saa anteeksi. :) Älä kuitenkaan tule tähän ketjuun jakelemaan kypsymättömän mielesi tuottamia sisustusneuvoja.
[/quote]
Pätee "Stiina" 22v kypsä aikuinen..
Keltaiset verhot keittiössä piristävät kummasti kaamosajan aamuja (ja toki muulloinkin). Seiniä voi maalata esim. hennon vaaleanvihreiksi, seinä kerrallaan (ei ole pakko maalata kaikkia huoneen seiniä samalla värillä). Kankainen sohvanpäällys ja/tai huopa, tyynyihin irtopäällykset (niitä voi ommella itse, hankkia kirpparilta tai halpiskaupoista). Räsymatot ovat hyviä, muutkin lämpimänsävyiset matot käyvät. Pöydille kirjaillut liinat. Kaikkia näitä paitsi maalia saa kirppareilta ja halpiskaupoista.
Tutki ahkerasti sisustusblogeja ja lehtiä, löydät sieltä seuraavan seurattavan jutun. Toivottavasti se on valkoista värikkäämpi.
Ps. Jos ihan vain miettisit, mistä väreistä ja materiaaleista sekä tyyleistä tykkäät. Sinähän siellä asut, ei sitä kukaan arvostele ja jos arvostelee, haistata paskat.
Jos sulla on valkoist verhot ja valkoisia tyynynpäällisia, vilttejä yms niin osta Dylon kangasvärejä ja värjää pesukoneessa. Stockalta ja Anttilasta saa niitä. Itse ole värjäämässä valkoiset verhot oranssiksi,
Kutsu kaikki lähiseudun lapset kylään ja anna heille pari pakettia väriliituja, tusseja tms. A vot, kohta ovat seinäsi täynnä taidetta ainakin puolentoista metrin korkeudelta. Sitten pitää vain päättää, mitä tehdä tyhjiyyttään huutaville yläpinnoille.
Mulle taas sit kelpais valkoinen... Täällä on synkkää.
Vuokraa Meri-Rastilasta sohvallesi nätti mamu.
Voit vaihtaa mamun paikkaa esim. keittiöön halutessasi.