Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja mitä ajattelisit jos

Vierailija
09.10.2014 |

Toisin mukanani  hiusten värjäykseen omat shampoot ja hoitoaineet? Haluaisin raidoittaa tukkaani, mutta en kestä sitä voimakasta tuoksua jonka kampaamon aineet jättävät hiuksiini, lisäksi minulla on herkkä päänahka johon käytän luonnonmukaisia aineita.. suostuisitko pesemään tukkani omillani vai meneekö yli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin niin kuin pyydät, mutta ajattelisin, että siinä on taas yksi hössö, jolta on puurot ja vellit pahasti sekaisin. Shampoot ja hoitoaineet kun ovat aika pieni haju tai ärsytys verrattuna siihen raidoitusaineeseen. Ja hinta on sama, koska shampoon ja hoitoaineen osuus on muutenkin pieni verrattuna kuluvaan aikaan ja työhön.

Monilla kampaajilla on myö sluonnonmukainen linja ja joillain pelkästään luomutuotteita käytössä. Ehkä sun kannattaa etsiä tämmöinen kampaaja niin saat sen värinkin luomuna?

Vierailija
2/3 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä myös hajustamattomia tuotteita, juurikin tällaisten asiakkaiden varalle, mutta kyllä mä asiakkaan omillakin tietenkin pesisin, jos tahtoisi ja etenkin kun perustelee noin että ymmärtää (pesisin ymmärtämättäkin mutta pitäisin erikoisena). :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vaalennus raidoitus, käyn vakikampaajalla ja olen ollut muutoinkin vaativa asiakas. Kampaajani on mukava ja tulemme hyvin juttuun. Hoitoaine tuoksuu niin voimakkaasti että kotona tahtoisin pestä heti hiukset kun en kestä tuoksua, itse käytän hajuttomia aineita. Hintaa ei tarkoitukseni ollut yrittää laskea vaan tietenkin maksaisin saman kuin ennenkin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan