Onko totta, että ympärileikattujen naisten
pillu viilletään hääyönä auki, jotta aviomies mahtuu työntymään sisään? Koko naisten ympärileikkaaminen on väärin ja kuvottavaa, mutta olipahan tuollainenkin seikka jäänyt tajuamatta :( Kuvia kun olen katsonut olenkin miettinyt miten yhdyntä ja synnytys ym. onnistuu.
Kommentit (9)
Yhdyntä ja synnytys "onnistuu" tuskallisesti.
Katoin just ohjelmaa teemalta ja mulle tuli aivan sairaan paha olo. Sydämeen sattuu.jotenkin sitä on niin parkkiintunut ja kovettunut moniin asioihin ja epäkohtiin maailmassa, mutta tää todella pysäytti naisena ja pienen tyttövauvan äitinä. Aivan sairaalloisen hirveää.
suomessa meillä on joo moni asia huonosti mutta siitä olen tänään, nyt, kiitollisempi kuin koskaan että tällaisia sadistisia rituaaleja ei meidän kulttuuriin liity.
Minuakin ahdisti teeman elokuva. Katsoin omaa kolmevuotiasta lastani, täydellistä ja mietin minkälainen mieli näkee viattomassa lapsessa jotain epäpuhdasta.
Ihan saman elokuvan katsoin ja itku tuli, myös 2kk pikkutytön älti..Tuli tunne, että pienestä sitä valittaa täällä suomessa missä meillä on asiat niin hyvin!!
Tätäkin paskaa on "saatu" Suomeen massamaahanmuuton seurauksena.
Yksi syy miksi somppuperheet tekevät kulttuurimatkoja kotiseudulle...
Toinen on tietty näiden tyttöjen naittaminen niihin maihin josta alun perin "paettiin sotaa pakoon".
Turvapaikkaturisteille ei pitäisi antaa passeja alun perinkään. Millä hyödyllä/tarpeella niitä voi (kehtaa) perustella? M40
Nyt kaikille selväksi: Ei ole olemassa sellaista asiaa kun naisten ympärileikkaus, vaan on olemassa naisten sukuelinten silpominen.
Jossain kyllä. Tai revitään ompeleet auki, miten onkaan tehty. Jokatapauksessa itse ympärileikkaus on julma ja kivulias seurauksineen kaikkineen. Jossain jopa ommellaan uudestaan kiinni jos mies lähtee jonnekin ja avataan taas kun mies kotiutuu. Siveellisyyssyistä. Ettei vaimo voi olla uskoton.