Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi opettaja/ohjaaja whatever ei koskaan vastaa viesteihin, korkeintaan kun pari kertaa toistaa kysymyksen niin vastaa

Vierailija
03.09.2021 |

Mahdollisesti.

Sitten laittaa minulle viestiä ja ilmeisesti olettaa, että minä vastaan hänelle, vaikka hän ignooraa lähes kaiken mitä minä kysyn. Tavallaan ihan mukava livenä ja silleen mutta samaan aikaan todella ärsyttävä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä erityisoppilaitos kun sielläkin on ohjaajia?

Vierailija
2/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että ongelma korjaantuu nyt kun tulit tänne märisemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä erityisoppilaitos kun sielläkin on ohjaajia?

Öööm. Ei? Ihan tavallinen oppilaitos.

Vierailija
4/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos ei tajua jotain, voi miettiä sen toisen kulmasta.

Esim opella voi olla 30 tai 60 kyselijää ja jokaiselle pitäisi vastata erikseen, vaikka asia olisi jollain ohjeistuksella jo kertaalleen kerrottu.

Vierailija
5/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä itse olet rasittava jankkaaja ja et osaa etsiä ilmoitettua tietoa. Tunnistan kyllä heti sun kaltaisten opiskelijaryhmän ja sama taitaa toistua sitten työelämässäkin. Kovaa kailotetaan omia aivopieruja ja ollaan ihan hukassa samalla. Koko ajan kysymässä kaikkea, mikä muille kuitenkin valkenee kaikessa hiljaisuudessa, jos vain malttaa perehtyä asiaan. Mutta teille mölytoosille on vaikeaa pidätellä itseään ja ottaa iisisti ja selvittää asioita ensin itse. On hyvä osata kysyä apua, kun tarvitsee, mutta ehkä kaikkea keskustelun avausta ei tarvitse siivittää kyselytulvalla ja omien kokemusten lobbaamisella. Ehkä ohjaajasi yrittää tuolla tavalla ohjata sinua paneutumaan ensin itse asiaan.

Vierailija
6/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä itse olet rasittava jankkaaja ja et osaa etsiä ilmoitettua tietoa. Tunnistan kyllä heti sun kaltaisten opiskelijaryhmän ja sama taitaa toistua sitten työelämässäkin. Kovaa kailotetaan omia aivopieruja ja ollaan ihan hukassa samalla. Koko ajan kysymässä kaikkea, mikä muille kuitenkin valkenee kaikessa hiljaisuudessa, jos vain malttaa perehtyä asiaan. Mutta teille mölytoosille on vaikeaa pidätellä itseään ja ottaa iisisti ja selvittää asioita ensin itse. On hyvä osata kysyä apua, kun tarvitsee, mutta ehkä kaikkea keskustelun avausta ei tarvitse siivittää kyselytulvalla ja omien kokemusten lobbaamisella. Ehkä ohjaajasi yrittää tuolla tavalla ohjata sinua paneutumaan ensin itse asiaan.

:DDDDDDD Ööööö no olen ujo ihminen, että muuten ihan hyvä yritys🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Vierailija
7/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDDDDD Ööööö no olen ujo ihminen, että muuten ihan hyvä yritys🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ujotkin voi olla hukassa.

Vierailija
8/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tuntea pienen piston, nimittäin tämä saattaisi olla ihan minun toiminnasta ...

No mutta, mikä on selitys? Näitä viestejä vaan tulee paljon, niin vaan yksinkertaisesti tulvii paljon. Tässä kahden viikon aikana olen pystynyt hoitamaan vain aivan välttämättömimmät asiat ja työt tulvivat myös vapaa-ajalle. Pari viikkoa tosiaan tässä on nyt pyörinyt päivät siten, että nukun, hoidan arjen aivan välttämättömimmät asiat ja sitten teen töitä. Tarkastan, suunnittelen, viestittelen, hoidan asioita ja sitten toki pidän sitten itse ne tunnit. Tänään perjantain kunniaksi ajattelin huilia pari tuntia, mutta illalla rupean tosiaan noita rästiin jääneitä hommia tekemään. Hommat vyörynnee lauantaille ja sunnuntaille myös, ja sunnuntaina onkin jo katse kohden seuraavaa viikkoa. Opiskelijoille en tätä kiireisyyttä halua näyttää, mutta sitten se kostautuu tällä tavoin. 

Jos vähäänkään lohduttaa, niin jos opettaja ei vastaa jonkun säädyllisen ajan sisällä, sinun asia tuskin on ihan tulipalokiireellisin asia. Ikävä kyllä siltä kantilta, jos joudut odottelemaan tyhjän panttina jotain. Opettajan duuni on välillä melkoista kaaoksen hallintaa ja työmuisti kuormittuu. 

Vierailija
9/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos ei tajua jotain, voi miettiä sen toisen kulmasta.

Esim opella voi olla 30 tai 60 kyselijää ja jokaiselle pitäisi vastata erikseen, vaikka asia olisi jollain ohjeistuksella jo kertaalleen kerrottu.

Tässä oli lyhyesti mutta hyvin selitetty mistä mahdollisesti johtuu. Onhan se ärsyttävää odottaa vastausta mutta jos ei ehdi niin ei ehdi. Uskoisin että siitä on kyse. Se taas että jotenkin kostoksi ei sitten itsekään vastaa nopeasti ei ole yhtään sama asia, joten jos itse ehdit vastata nopeammin niin sitten vastaat.

Vierailija
10/10 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen ihminen käyttäytyy näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi