Polyblondi tummilla kulmilla
Sattui äsken silmään tuommoinen. Tiedoksi, ei ole hyvännäköistä. Vaaleat kulmat ja vaalea pää, ja päinvastoin.
Kommentit (9)
Jos on luonnostaan vaaleat hiukset ja tummat kulmat, pitääkö värjätä hiukset tummiksi vai kulmakarvat vaaleiksi? (Mun mielestä just tummat kulmat & vaalet hiukset on hieno yhdistelmä. Mun teiniajan poikaystävällä oli tällainen väritys, samoin oli yhden kaverini siskolla, ja tämä sisko oli kyllä todellinen kaunotar.)
Vierailija kirjoitti:
Jos on luonnostaan vaaleat hiukset ja tummat kulmat, pitääkö värjätä hiukset tummiksi vai kulmakarvat vaaleiksi? (Mun mielestä just tummat kulmat & vaalet hiukset on hieno yhdistelmä. Mun teiniajan poikaystävällä oli tällainen väritys, samoin oli yhden kaverini siskolla, ja tämä sisko oli kyllä todellinen kaunotar.)
Otsikossa lukee polyblondi. Viittaa värjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa lukee polyblondi. Viittaa värjäämiseen.
Niin. Kuitenkin itse avauksessa kerroit, että jos on vaaleat hiukset, pitää olla vaaleat kulmat, koska yhdistelmä tummat kulmat & vaaleat hiukset ei ole hyvännäköistä.
Minusta on aina ollut parhaan (lue: seksikkäimmän) näköinen nainen, joka on blondi tummilla näyttävillä kulmakarvoilla.
Ole blondi, vetäisen kulmat vaikka ruudullisiksi ja Tikkurilan värikarta väreissä, jos niin haluan. NiiN!
Maailma on täynnä tummakarvaisia naisia jotka blondaavat tukkansa.
Rumia ilmeisesti kaikki?
Tiedoksi, huomautuksesi on asiaton. Sinulla ei ole ulkonäköpoliisin valtuuksia. Kellään ei ole.