Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäseksikäs laastarimunaa vailla.

Vierailija
08.10.2014 |

Asia lienee kiteytetty otsikkoon.

Olen siis ei-niin-perinteisen-kaunis ja normaalipainokin on tainnut ylittyä mutta nousu on jo taittunut.

Parisuhde päättyi ja näinä päivinä saan siirrettyä loput tavarat toiseen asuntoon.

Kannattaako irtiottorituaali vai tuleeko siitä vain "likainen" olo?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene tekemään sellaista mikä ei tunnu oikeasti hyvälle ajatukselle, et saa siitä yhtään mitään iloa. Jos eteen osuu joku huono hoito, niin sitäkin vähemmän. Laita aikaasi mielummin itsesi hoitamiseen ja pääsi asioiden järjestämiseen, kiirettä ei varmasti ole ja kenellekään sinun ei tarvitse näyttää yhtään mitään.

Vierailija
2/3 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata mitään irtomunia tilanteeseesi. Kuten edelläkin neuvotaan tee mukavia asioita ja pohdi elämää. Seksi on ylipäätään yliarvostettua. Kun on vieroittanut siitä itsensä, ei enää kaipaakaan. Tosin onko hyvä tehdä niin? Minulla nyt sellainen tilanne, että suhde jo kaukana takana ja muuten voisin jo miettiä uutta, mutta seksi ei oikein enää nappaa. En tiedä miten pään saisi viritettyä ajatukseen että se olisi ok tai jopa mukavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen itsetunnokohotusulkomaanmatkaa. Etelän miehet osaa imarrella naista. Sama se onko kaikki tottakaan, on kiva kuulla kehuja. Ja voihan sitä hypätä sänkyynkin, jos siltä tuntuu. Sitte rinta rottingilla takas kotosuomeen. Mun mielestä jos on vapaa ja vailla parisuhdetta, on vapaa tekemään mitä huvittaa. Mulla oli välillä aika villejä juttuja, joista en paljon huutele. Kerran otin kaksikin miestä baarista mukaan. En ollut edes kännissä, sunnuntai-iltana yhdellä kaljalla kävin ja sattui 2 kivaa miestä kohdalle, jotka olivat työmatkalla. Ei noista kukaan kärsi jos ei ketään petetä.