Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feelia ensimmäinen tilaus, onko koodia?

03.09.2021 |

Olen ajatellut kokeilla Feelian ruokatilausta. Onko kenelläkään jakaa sivustolle alennuskoodia? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä Feelian ruokakaupan kotisivuille ja tilata uutiskirje jos sinulle ei vielä sellaista tule. Uutiskirjeen tilaamalla saat 10%:n alekoodin sähköpostiisi. Paikka löytyy sivun alaosasta:

"Liity superhelpottajien joukkoon

Tilaamalla uutiskirjeen saat sähköpostiisi 10 % alekoodin ja kuulet ensimmäisenä uutuuksista, eduista ja tarjouksista."

Vierailija
2/3 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä kuraa!

https://www.feeliaruokakauppa.fi/collections/all/products/lapin-riistak…

Ruotsalais-tanskalais-saksalais-puolalais-isobritannialaista Lapin riistakeittoa, jossa lihakin on koottu kolmesta hirvieläinlaadusta, tärkkelyksiä ja stabilointiaineita unohtamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siksi sitä ehkä kutsutaan riistakeitoksi, kun se sisältää hirveä ja poroa eikä vain yhtä hirveä tai poroa. Mä en tiedä, miten ruotsalainen poro tai hirvi maistuis erilaisesta kuin suomalainen poro tai hirvi. Tapiokatärkkelystä löydät ruokakermoista. Eli jos väännät itse "paremman" riistakeittosi kerman kera, niin kas kummaa, se sisältää tärkkelystä.

Mä olen tuolta ostanut pari kertaa. Esimerkiksi linssikeitto ja lohikeitto tuli otettua toiseenkin tilaukseen. Osa ei maultaan hirveästi säväytä, mutta edullsia ja hyviä ruokia löytyy kyllä. Jahka edellisen tilaukseni paketit on syöty, niin saatan tilata vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän