Miten käyntiin myöhästyneet kuukautiset?
Kommentit (13)
Hiero Tea tree öljyä alaselkään illalla. Seuraavana päivänä pitäisi alkaa. Toimii joka kerta:)
En tiedä mutta mulla on jo vuosia tullut vain joka toinen kuukausi kuukautiset. Ei tosin haittaa. Stressi kai aiheuttaa.
No mietin tota testiä, mut just se kun maksaa... Ja toi tea tree öljy, toimiiko oikeesti? Tuolla laatikossa saattaa olla sitä, täytyy kokeilla! Ärsyttää tietoisuus myöhässä olevista menkoista. Kun ne yleensä sit tulee ihan väärään aikaan.
ap
Mikä siinä sitten ärsyttää/haittaa?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:31"]
Mikä siinä sitten ärsyttää/haittaa?
[/quote]
Yleensä paljon myöhässä olevat on kivuliaammat. Ja koko ajan joutuu olemaan varalta side housussa kun ei tiedä milloin alkaa.
ap
No ala syömään e-pillereitä sitten. Jaa, mutkun se maksaa. Odottele sitten menkkojasi rauhassa ja kärsi kivut kun ne tulevat. Minusta jälkimmäinen on ihan hyvä vaihtoehto.
Tea tree öljy toimii ainakin minulla. Kannattaa kokeilla jos toimisi sinullakin. Vinkin sain aikoinaan ystävältäni:) Kuukautisten säännöstely hormooneilla ei taida olla kaikille se ratkaisu. Itse en ainakaan halua niitä kehooni.
Cittarissa kaksi raskaustestiä maksaa alle kolme euroa :)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:14"]
Miten käyntiin myöhästyneet kuukautiset?
?
[/quote]
synnytä
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:48"]
Tea tree öljy toimii ainakin minulla. Kannattaa kokeilla jos toimisi sinullakin. Vinkin sain aikoinaan ystävältäni:) Kuukautisten säännöstely hormooneilla ei taida olla kaikille se ratkaisu. Itse en ainakaan halua niitä kehooni.
[/quote]
Kiitos, mä kokeilen tuota! :) Tuskin se ainakaan haitaksi on. Ja en halua minäkään ylimääräisiä hormoneja kehooni.
ap
Perinteinen keinohan on pullollinen votkaa ja kiehuva kylpy. Tai karbolisaippualiuosta ruiskulla kohtuun. Joskus toimii ihan sekin kun annat jonkun pitkia itseäsi vatsaan. Huono puolihan nöpissä toki on se, että saattaa tulla pysyviä vaurioita tai henkikin lähteä
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:56"]
Perinteinen keinohan on pullollinen votkaa ja kiehuva kylpy. Tai karbolisaippualiuosta ruiskulla kohtuun. Joskus toimii ihan sekin kun annat jonkun pitkia itseäsi vatsaan. Huono puolihan nöpissä toki on se, että saattaa tulla pysyviä vaurioita tai henkikin lähteä
[/quote]
No sie oot kaikesta päätellen nuo kaikki temput jo kokeillut...
Tee raskaustesti = aivosi tajuavat viestin, kun näkevät negan.
Toimii minulla joka kerta, tulee vaan helvetin kalliiksi!