Moni nuori ei osaa käyttäytyä. Yksi meinasi kiilata mummon eteen kassajonossa sanomatta mitään
Ovatko he niin estyneitä, etteivät uskalla avata suutansa, vai niin ylimielisiä, että tekevät tuollaista?
Kommentit (13)
"moni nuori"--- "yksi nuori"
niin siis kumminko oli?
Kyllä mummo vetelee laukulla päähän että tunttuu jos tarvis vaatii!
Yli 15 vuotta asiakaspalvelutyössä. Huonoimmin käyttäytyvät +50-vuotiaat ”nuoret” ja mummot.
käytetään kaulinta kuten .. niin kyllä oppii!
ja sen minä sanot että,
No enpä ole koskaan tuollaiseen törmännyt. Näin korona-aikana etäisyydet kassajonossa voivat kyllä olla niin suuria, että kiireinen ei huomaa, että jonon pää ei olekaan siinä, missä hän luulee. Ja joskus muutenkin ihmiset vielä kassajonoon mennessään tsiigailevat hyllyjä sen näköisinä, että voi olla paha huomata heidän olevan omasta mielestään jonossa.
Mitään törkeää ja tietoista etuilua en ole vuosiin huomannut, en edes muista koska viimeeksi. Siihen reagoin ihan itse sanomalla kuuluvalla äänellä: hei, minä olen jonossa, tulepa jonon päähän.
N54
No itse olen nuori (22) ja mummot on useasti yrittänyt ohittaa minut kauppajonossa, koskaan ei ole nuoret yrittäneet samaa.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen nuori (22) ja mummot on useasti yrittänyt ohittaa minut kauppajonossa, koskaan ei ole nuoret yrittäneet samaa.
Olin tulossa sanomaan samaa. Mummot vain kiitää kohti kassaa vaikka siinä olisi millainen ihmismuuri. Sitten puolustautuvat kun heillä on vain tämä leipäpussi (ihan kuin sieltä ei tulisi muka ne tuhat lottokuponkia povitaskusta).
Teinit ja lapset kyllä menee yleensä jonon hännille. Joskus joku on nyt korona-aikaan ollut epävarma, mutta ne nuoret osaa kysyä missä jonon pää menee. Ihan esim. Ootko jonossa on riittävä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
"moni nuori"--- "yksi nuori"
niin siis kumminko oli?
Jäin ihmettelemään otsikkoa. Jos nuori ihminen on mummonsa kanssa kassalla, niin miksi isoäiti ei sano jotain lapsenlapselleen? Ehkä isoäitiä ei haittaa, että lapsenlapsi on vähän epäkohtelias? - Suomessa käytetään sanaa mummo nykyisin kaikista vanhoista naisista tai yli viisikymppisistä naisista. Mutta monilla näistä naisista ei ole lapsenlapsia. Joillakin ei ole lastakaan, joten heillä ei voi myöskään olla lapsenlapsia.
No et osaa sinäkään, mummottelet ventovieraita ihmisiä.
Törkeimmin käyttäytyviä ovat 25-30-v naiset. Ne Marin-kloonit.
Ei pysty katsomaan ympärille kun täytyy zoomata yhden somebimbon kuvaan ja etsiä siitä merkkejä kuvankäsittelystä.
Veditkö nilkkaan oikein kunnolla, että oppi?