Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Digitaalisaatio/slush-pöhinä pois kouluista!

Vierailija
03.09.2021 |

Ja fyysiset kirjat, kynä ja paperi takaisin! Rahaa säästyy ja tulokset paranee. Don't fix it if ain't broken. Toiminut tuhansia vuosia ja toimii jatkossakin. Sähköiset yo-kojeet oli virhe ja sen jälkeen tämä konsultti-pöhinä levinnyt alakouluun asti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke-vouhotus myös poikkeen!

Vierailija
2/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

konsultin ohje onkin ollut; korjatkaa nyt sekin kovaan hintaan meillä (kun meiltä juomat koppuu)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin pääset rahastamaan muita ja sinusta tulee napakukkula!

Vierailija
4/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen täytyy saada tuhottua yksi maailman parhaista koulujärjestelmistä, jotta se voidaan yksityistää 

Vierailija
5/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen täytyy saada tuhottua yksi maailman parhaista koulujärjestelmistä, jotta se voidaan yksityistää 

Näin on. Kokoomus on tehnyt tuhoa Suomessa aika tehokkaasti.

Vierailija
6/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa, vaikkei ihan heti uskoisi. Itse ainakin opin parhaiten kirjoja lukemalla ja itse kirjoittamalla. Kirjat pitäisi vielä saada omaksi, että niihin voisi palata myöhemmin, että niitä voisi alleviivailla ym. Olen siis kuvataiteellisesti luova ihminen, ja mulla toimii nämä näkökonstit oppimisessa ainakin. Digitaalisessa oppimisessa on se, että ruutuaikaa on muutenkin hitokseen, sitä pitää siksi vähentää. En tykkää työpaikoillakaan suositusta digitaalisesta koulutuksesta, koska siinä on työlästä palata taaksepäin, jos haluaa vielä tsekata jonkun oleellisen pointin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi