Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittaako teidän miehet kortsun käytöstä?

Vierailija
08.10.2014 |

Mun mies jaksaa marista kumien käytöstä joutuessaan huolehtimaan nyt ehkäisystä koska mä vielä imetän, enkä siks haluais aloittaa vielä edes minipillereiten popsimista.

Oonko liioitellun varovainen noista hormoneista, niinkuin mies väittää mun olevan?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita. Meillä käytetään e-pillereitä ja kumia joka kerta.

Vierailija
2/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudutaan jostain syystä käyttään niin ei valita. Se on tyytyväinen kun saa seksiä. Vois jäädä muuten ilman. Esim raskausaikana on ollu pakko käyttää kun muuten tuli aina hiiva. Liukkarin kans kortsu on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita meilläkään, päinvastoin ollaan jo vuosia menty kortsuilla jonka mies laittaa omatoimisesti. Hänellä tulee joskus liian nopeasti ja tämä auttaa siinä ja toisaalta on siistimpi eikä tarvitse paperien kanssa olla pyyhkimässä tavaraa jokapaikasta.

Vierailija
4/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:21"]

No hei haloo! Voi teitä naisia. Onhan siinä nyt eroa onko kortsulla vai ilman. Jos noin pelkäät hormoneita, niin miksi et hanki kierukkaa???

[/quote]

Kaverilta on just yritetty poistaa kierukkaa 3!! kertaa. On menossa sairaalaan nukutettavaksi että se härveli saadaan pois. Ei tee mieli ite hankkia. Lääkäri oli vielä sanonut että ei tuo ole ees harvinaista.

Vierailija
5/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäis aina olla nainen joka huolehtii ehkäisystä. Kortsut on ihan ok juttu. Ja tosiaan liukastetta sen kanssa. Eihän se nyt ihan sama ole kuin ilman mutta jos ukko on terve ja normaali niin kyllä se siitä hyvältä tuntuu. Kunhan marisee. Mutta kun on aikansa ilman niin kelpaa kumiukonkin kanssa. 

Vierailija
6/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita. On aikuinen mies, joka haluaa vuorostaan huolehtia ehkäisystä. Jouduin itse luopumaan hormonaalisesta ehkäisystä ja pitkäaikaiselle ehkäisylle (kuten kierukka) ei ole nyt mitään tarvetta. Eli käyttää, koska ei halua lapsia juuri nyt.

Vierailija
7/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, usko pois!

Vierailija
8/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Meillä mies totesi minipillerien jälkeen että se oli 100% ehkäsy, kun minuun ei tohtinut enää edes koskea ja menkat kulki kahen viikon välein :D

Ei meilläkään mies kortsusta tykkää, mutta tyytyy siihen mielummin kuin nuihin pillereihin. Ja itse en enää halua mitään hormooneita, kuitenkin jo NIIN kauan niitä käyttänyt.

Vierailija
9/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minun mieheni käyttää kondomia lähes intohimoisesti, koska on meistä se, joka ei vielä halua lapsia. (Ja kun totesimme tilanteen olevan tämä, tarjoutui siis itse ottamaan ne käyttöön, jolloin itse riemulla luovuin e-pillereistä ja ojensin ehkäisyvastuun hänelle.)

Jos puolisokaan siis ei vielä halua toista vauvaa alulle, luulisi löytyvän motivaatiota myös kumin käyttämiseen.

Vierailija
10/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni kanssa käytimme kondomia aina. Ei valittanut yhtä ainoata kertaa tai ehdottanut muuta ehkäisyä. Nykyinen valitti alussa paljon, mutta on kai jo tyytynyt kohtaloonsa.

Vierailija
11/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut käyttämään kuin yhdyntöjen lopuksi ja juuri ennen kierukan saamista ei ollenkaan. No itse siihen suostuin. Eikä miehellä ole edes mitään vaikeuksia kumin käytössä eikä vaikuta tulemiseen.

Vierailija
12/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo! Voi teitä naisia. Onhan siinä nyt eroa onko kortsulla vai ilman. Jos noin pelkäät hormoneita, niin miksi et hanki kierukkaa???

Vierailija
13/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita. Tosin jos valittaa niin vaihtoehtoina on selibaatti tai vasektomia. Ihan itse saa päättää.

Vierailija
14/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei valita kun vaihtoehto on naps-piuhat poikki...siis mieheltä.

On tyytyväinen kun on seksiä.

Vierailija
15/37 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

onhan se todella houkuttelevaa käyttää ehkäisymuotoa, joka aiheuttaa kohtuun kroonisen tulehdustilan...

Vierailija
16/37 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:09"]

[/quote]

Kaverilta on just yritetty poistaa kierukkaa 3!! kertaa. On menossa sairaalaan nukutettavaksi että se härveli saadaan pois. Ei tee mieli ite hankkia. Lääkäri oli vielä sanonut että ei tuo ole ees harvinaista.

[/quote]

Musta ainakin toi kortsu on hyvä ehkäisyväline etenkin silloin jos ollaan hankkimassa lisää lapsia, mutta halutaan siihen pari - kolme vuotta ikäeroa. Ihan turhaa siinä on silloin alkaa laitattamaan mitään kierukkaa, kun sen joutuis kuitenkin ronkkimaan pois ennen aikojaan. Kaikenlkisäksi kortsujen kanssa homma on naisen kannalta niin paljon siistimpää ja simppeliä.:)

Vierailija
17/37 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita. Me harrastetaan paljon sellaistakin seksiä, jossa ei tarvitse kondomia, joten joka kerta miehen ei tarvitse käyttää sitä.

Kumpikaan ei halua lapsia, kierukka ei ole vaihtoehto ja en halua enää käyttää hormonaalista ehkäisyä, niin ei tässä oikein ole vaihtoehtojakaan. Turha sellaisesta on valittaa, mille ei voi mitään.

Vierailija
18/37 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerran halua lapsia niin käyttää kumia mukisematta. Siinä on se vika kun ei käytä pillereitä niin tota luonnollista kosteutta todella on, että siinä ei kumin kanssa ole yhtään "pitoa" :( ja mun himoni kerkiää kyllä sammumaan siinä kohtaa kun kortsua ruvetaan paikalleen laittamaan....

Vierailija
19/37 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo valittanut, mut kyllä mä luulen, että se kaipaa välillä seksiä ilman kondomiakin. Onneks mies on aina ennemmin valinnut suihinoton kuin panemisen, silloinkin kun mulla oli pillerit ja olisi voinut panna ilman kondomia, niin kumista ei ole niin suunnatonta haittaa meidän seksielämälle :)

Vierailija
20/37 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 10:20"]

Ei oo valittanut, mut kyllä mä luulen, että se kaipaa välillä seksiä ilman kondomiakin. Onneks mies on aina ennemmin valinnut suihinoton kuin panemisen, silloinkin kun mulla oli pillerit ja olisi voinut panna ilman kondomia, niin kumista ei ole niin suunnatonta haittaa meidän seksielämälle :)

[/quote] YÖKS!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä