Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ikä on mielestäsi 27-vuotias? Onko odotuksia, millaisia?

Vierailija
04.06.2022 |

Itsellä kriisi.
Ei toimivaa parisuhdetta, ei lapsia.
Kohta valmistun toiseen ammattiin, kenties vakituinen sopimus luvassa mikäli otan sen vastaan. Nyt on varaa valita.

Talousasiat ovat aikalailla pelkkää velkaa enkä edes omista mitään. Velkaa on n. 8000 mutta ehkä saan tuon maksetuksi tämän tai seuraavan vuoden aikana.

Ei ole oikein mitään. Tyhjä pöytä lähinnä ja vain omat haluni sekä haaveeni. Saan päättää mitä haluan tehdä, miten ja miksi. Voin tehdä oikeastaan ihan mitä vain.

En edes tiedä millaisesta elämästä haaveilisin esim kymmenen vuoden päästä. Ehkä minulla olisi rakas lapsi ja hyvä parisuhde. On isompi koti, jota tykkään sisustaa. Olisi joku harrastuskin ja paino normaali.
Olisin selvinnyt riippuvuuksistani ja käynyt pitkän terapian.
Itseasiassa terapia ja rahanteko on nyt tärkein asia, jota kohti mennä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kyllä se siitä, ja kaikki tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi (se parisuhde ja lapsi ja isompi asunto ja niin edelleen). Keskittyminen nyt töihin ja terapiaan on hyvä alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Kyllä se siitä, ja kaikki tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi (se parisuhde ja lapsi ja isompi asunto ja niin edelleen). Keskittyminen nyt töihin ja terapiaan on hyvä alku.

Näin se varmaan on, kiitos.

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua.

Ap

Vierailija
4/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhöän se ole kaikille omanlaisensa. Itse elin ilman ammattia mt ongelmaisena, 26-vuotiaana kuntouduin ja pääsin aloittamaan vasta ammattikoulun. 27 vuotiaana olin siis ammattikoulussa muiden "nuorten" joukossa.  Silloin myös tapasin, netissä, nykyisen mieheni. Muutin myös toiseen asuntoon. Ei minua haittaa että olen tehnyt asiat muita jäljessä, en ole katkera. Tiedostan että on ollut ongelmia ja muita, ja elän rauhassa omaa elämääni eteenpäin. 

Vierailija
5/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ton ikäisenä oo mitään, ei koulutuksia eikä kavereita, mikään ei kiinnosta eikä musta mitään tuu

Vierailija
6/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei se eroa mitenkään vaikkapa niistä kahdesta edeltävästä iästä.

Ihan turha ottaa paineita tai kriiseillä. Ei ole mitään kiveen hakattua etappia mikä ois pitänyt saavuttaa tuohon ikään mennessä. Relax vaan.

Vierailija
7/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen ikä kuin 26. En ole huomannut mitään eroa. Työt ja opinnot jatkuu samalla tavalla ja ikisinkkuna mennään edelleen.

Vierailija
8/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saturn return osuu tuohon, siksi kriisi. 

Vierailija
9/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkistaroille vika.

Vierailija
10/10 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä vuosia nuori. Kohta odottaa aikuiselämä vakiintumisineen, talon hankkimisineen, lasten hankkimisineen ja lasten harrastuskyydityksineen.