Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kun syön kokoajan!!!

Vierailija
08.10.2014 |

Mä en tajuu mikä mun päässä on naksahtanu pois paikaltaan, kun nykyään syön ihan kokoajan jotain herkkua. Esim. tänään oon jo syönyt 2 isoa suklaamuffinsia ja raakaa taikinaa. Eilen vedin sipsiä, jätskiä, muffinsseja jne. Muutamassa kuukaudessa oon myös lihonut normaalipainon ihan ylärajoille. En kestä! Mitä mulle on tapahtunut!! :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla stressiä tai murheita elämässä? Mietin tuota tunnesyömistä..

Vierailija
2/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:10"]Onko sinulla stressiä tai murheita elämässä? Mietin tuota tunnesyömistä..
[/quote]

On stressiä, todella paljon itseasiassa, mutta ei mulla koskaan aiemmin ole ollut tälläistä syömisongelmaa vaikka stressiä toki on aiemminkin ollut... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta,nyt oon ollu neljä päivää ilman herkkuja ja pää kipee kokoajan

Vierailija
4/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tunnesyöminen voi alkaa myöhemminkin.. :/ Syötkö tarpeeksi hyvin vatsan täyttävää ("järkevää") ruokaa päivän aikana? Monesti myös päivän huono syöminen kostautuu illemmalla herkkujen mättämisenä. Koetko saavasi paremman olon herkuilla? T: 2

Vierailija
5/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni syön ihan normaalisti, aamulla puuroa tai leipää, päivällä ihan normaalia ruokaa (tänään esim makkarakeittoa) iltapalaksi olis vielä sämpylöitä, itse leivottuja. Ja tää herkkujen mättö on siis koko päivän samanlaista, saatan herätä jopa yöllä mussuttamaan jotain. Sitä en ole IKINÄ aiemmin tehnyt...

Vierailija
6/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestikin on hyvä tehdä varuilta, jos on olemassa positiivisen tuloksen mahdollisuus. Nyt kannattaa laittaa stoppia tuolle herkkujen syömiselle. Et kertakaikkiaan osta enää herkkuja kotiin. Ja kannattaa juoda paljon vettä, se ainakin itsellä hillitsee tunnesyömistä (jos sulla on sitä). Ja voihan sitä yrittäöä rajoittaa yhteen herkkupäivään/viikko, jolloin saa syödä kohtuullisesti herkkuja. Tsemppiä! :)

Vierailija
7/7 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, mutta lohdutan sua sillä, että et ole ainoa jolla on tämä ongelma. Mulla ylenmääräinen herkuttelu esiintyy kausittain. Tilanne on pahentunut ahmimishäiriön kriteerit täyttäväksi, varasin lääkäriajan jotta pääsen juttelemaan psykologin kanssa. Oikeastaan aika pelottavaa kun välillä tuntuu etten osaa hallita omaa syömistäni. Toivottavasti sulla on vaan ohimenevänä elämänvaiheena tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän