Missä ja miten sinä LATAAT ITSESI???
Oletko saanut elämäsi aikana virikkeitä suomalaisessa yhteiskunnassa eläessäsi??? MITÄ??? MISTÄ???
Kun olin vielä alle 20 vuotias (silloin 20 vuotiaana tuli täysi-ikäiseksi), niin isäni totesi, että sinulla ei ole mitään virikkeitä.
Nyt olen tajunnut eläneeni koko elämäni ilman mitään virikkeitä!!! Mitä ne virikkeet olisivat olleet??? TÄÄLLÄHÄN TULEE JOKA TUUTISTA TIES MITÄ PELKKÄÄ HÖMPPÄÄ, MIKÄ EI TOIMI MINKÄÄNLAISENA VIRIKKEENÄ!!!
KÄSITÖIDEN TEKEMINEN JA VILLAPUSEROIDEN KUTOMINEN OMIEN MALLIEN MUKAAN OLISIVAT OLLEET AINOAT VIRIKKEET JA NIITÄKÄÄN EN OLE TEHNYT YLI 54 VUOTEEN... Se että koulussa opetettiin kaunokirjaimet ei edes ollut mikään virike... se oli niin helppoa, että kirjoituksen oppi jokusessa viikossa... MITÄ PIPPURIA... Tukholman yliopistossa minulta kysyttiin, että missä olen oppinut kirjoittamaan... EN TIEDÄ... ei kukaan ole mitään opettanut...
Sitten joku kysyy minulta, että MISSÄ JA MITEN LATAAT ITSESI... kait joku on kokenut minut jotenkin aktiiviseksi... Vastasin vain, että en minä mitenkään itseäni lataa... Missä ja miten sinä lataat itsesi???
Kommentit (11)
Mä lataan itseni metsässä patikoiden.
Opiskellen uutta.
Tekemällä vapaaehtoistyötä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Töissä! 🎢🎡🎠
Sulla on rankka kotielämä. Sellaisethan ne töissä ”rentoutuu”. Valintoja tämä elämä...
Lenkkeilisin mielelläni metsäpoluilla, mutta aina kun olen metsässä tulee vastaani outoja tyyppejä esim. kaksi miestä jotka eivät ole lenkillä. Ym outoja hiipparin näköisiä ja pyöräilijöitä tai sitten kettu, mäyrä tai muu pelottava eläin näyttäytyy. Miten toiset voi kulkea metsässä rauhassa kuulokkeet korvilla, itse en uskalla sulkea korvia että kuulen jos jotain outoa kuuluu.
Ulkomaan matkat säännöllisesti, ihan eri ympyrät tekee hyvää ja päästä pois ankeasta suomesta.
Menen kotiin pieneen kerrostaloyksiöön. Suljen oven ja saan olla yksin. Se on parasta.
JUON KAHVIA JA LIIKUN PALJON ULKONA.
Mutta olenkin aika yksinkertainen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Töissä! 🎢🎡🎠
Sulla on rankka kotielämä. Sellaisethan ne töissä ”rentoutuu”. Valintoja tämä elämä...
Ei vaan tylsä. Talvet nukun talviunta, heräilen taas keväällä, kun puisto kutsuu 🥰
Sohvalla lataan itseäni ja virikkeitä saan menemällä jonnekin syömään tai liikkumaan ulkosalle (juoksulenkki tai frisbeegolf).
Myös vanhempien luokse meneminen käy virikkeestä.
Ajamalla miehen jonnekin koko viikonlopuksi, vaikkapa kaverin luo kylään. Sitten avaan viinipullon, siivoan, teen pizzaa, juon lisää, katson elokuvan, juon ja kännipäissäni kirjoittelen av:lle, koska kello on vasta seitsemän illalla.