Eivätkö ihmiset ymmärrä kolmannen rokotekerran välttämättömyyttä?
Olen pöyristynyt suomalaisten vastuuttomuudesta. Jo useampi on sanonut, ettei ota kolmatta rokotetta. Alusta asti on ollut päivänselvää, että kolmas kerta antaa sen pidemmän suojan ja mahdollistaa normaaliin paluun.
Miksi tätä ei haluta? Suomalaiset eivät halua suojata itseään, vaan haluavat levittää tautia? Rajoituksista ilmeisesti nautitaan, koska niiden poistoa ei haluta mahdollistaa?
Käsittämätöntä vastuuttomuutta.
Kommentit (89)
Ota minun puolestani vaikka 10 rokotusta. Se ei tuohon kolmanteen rokotteeseen nimittäin jää.
Rajoituksia aletaan purkaa, kun rokotekattavuus on 80%. Kannattaisi ottaa se kolmas, että tuohon prosenttiin päästään. Kahdesti rokotettuja ei lasketa kattavuuteen, tietenkään.
Voit ihan vapaasti ottaa rokotteesi. Se ei edelleenkään ole pakollinen joten jorinasi on turhanpäiväistä.
Jos yksi piikki ei riitä niin sitten kuolen. Todella naurettavaa tämä "ota ensimmäinen rokote, ota toinen, ota kolmas, ota neljäs, ota ota!"
Vierailija kirjoitti:
Ei se kolmas rokote enää pelasta mitään. Vaan saahan sitä ottaa.
Tämä.
Ihanko tosissas uskot että se jää tuohon kolmanteen? Kahdenkin piti jo riittää!
Saat pöyristyä rauhassa, pöyristymisen aihetta nimittäin tulee riittämään jatkossakin kun rokotemäärä kasvaa. EU:ssa noita piikkejä on varattu jokaiselle kansalaiselle aika paljon enemmän kuin kolme, ja jokainen niistä toki Vastuullisen Kansalaisen otettava. Jostain syystä Israelissa on tällä hetkellä eniten maailmassa covid-tartunoja per capita, vaikka rokotuskattavuus lienee myös maailman kärkikastia ellei jopa paras - kohta melkein neljännes triplarokotettuja. Hmm...
Vasta aamu-tv:ssä sanottiin, että se tarpeen esimerkiksi syöpäsairaille, joilla rokotevaste on huono. Nyt kolmannelle piikille on ensimmäisenä juoksemassa sama hysteerinen kansanosa kuin tähänkin saakka. Tiedätte varmaan itsekin, keitä he ovat.
Mä en enää ota kolmatta piikkiä vaikka kuulun niihin jotka sai kaks ekaa heti vuoden alussa lyhyellä välillä. Ja olen ammatiltani hoitaja. Kiitti riittää tämä pelleily. Siinäpähän alapeukutatte.
Vituttaa, Ei oo minun syy
Rajoitukset ärsyttää, uutusetkin vituttaa
Ja se niin sattuu sieluun niin
Pidän ovea kii, kun muutakaan ei voi
Kaikki on jälleen kuten vuosi sitten
Virus jatkaa riehumistaan
Virus vain leviää, en jaksa ollenkaan
Hajoan sisältäin
Rajoitukset sai jo loppua pois
Rokotukset ottakaa
Virus ei ota laantuakseen
Kantakaa kortenne kekoon
Jotta voimme palata takaisin normaaliin
Siinähän pöyristelet ...
Ja otat siinä sivussa sen kolmannen rokotuksen ... ja neljännen ... ja viidennen ... ja kuudennen jne.
Kerää koko sarja, ja katso, mitä tulet voittamaan palkinnoksi ...
Eihän sitä ole edes luvattu kuin syöpäsairaille ja tietylle ryhmälle terveydenhoitohenkilökuntaa. Kummasti muissa maissa jakelu onnistuu koko kansalle ja kaikille halukkaille.
Virus muuntuu niin nopeasti, että niitä rokotteita saa kohta ottaa puolen vuoden välein, ellei useamminkin.
Eikös niitä 8 pidä ottaa ja suojautua lopun elämäänsä suoja-asuun. Ikinä ei ole näin paljon nuhaa pelätty.
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä 8 pidä ottaa ja suojautua lopun elämäänsä suoja-asuun. Ikinä ei ole näin paljon nuhaa pelätty.
Ja sun mielestä mustasurma ja espanjan tautikin olivat pelkkä nuha?🤦♀️
Ei kiinnosta en ota ensimmäisäkään