lapsen syntymäpäiväjuhlat kuukausi etukäteen??? Voiko pitää ?
Lapseni haluaa pitää halloween juhlat ja kutsua sinne paljon kavereita. Hänellä on siitä kuitenkin kuukauden päästä synttärit. Mietin,kehtaisiko nuo bileet yhdistää ja juhlia synttäreitä etukäteen?
Kommentit (11)
Sen kun vaan! Mekin ollaan pidetty kesällä syntyneelle lapselle usein jo toukokuussa, niin on kaverit varmemmin paikalla.
Me juhlimme lapsen kaverisynttärit usein etukäteen. Lapsemme on syntynyt juhannuksena ja hänen synttärit juhlitaan jo toukokuun lopusda ennen kuin kaverit (ja me) ehditään lähteä kesäloman viettoon.
Mä pitäisin Halloween-juhlat, mutta en varsinaisesti mainostaisi synttäreinä.
Meillä saa valita isomman (lue kalliimman) lahjan tai kaverisynttärit. Jos pitäisin nuo juhlat, sitten saisi vastaavasti vähän edullisemman lahjan.
Aina on ollut meidän porukalla juhlat liki oikeina päivinä kun on täytetty. Ajattelin,että mahtaako tällainen varaslähtö olla soveliasta :) Taidamme sitten päätyä tekemään niin, kun ei heti lynkattu .
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:09"]
Meillä saa valita isomman (lue kalliimman) lahjan tai kaverisynttärit. Jos pitäisin nuo juhlat, sitten saisi vastaavasti vähän edullisemman lahjan.
[/quote]
Mitäs järkeä tässä on...?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:09"]
[/quote]
Mitäs järkeä tässä on...?
[/quote]
Oisko rahat tiukalla? Mieti!
Tuleeko nuo Halloweenjuhlat sitten kovastikin halvemmaksi kuin synttärit?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:32"]
Tuleeko nuo Halloweenjuhlat sitten kovastikin halvemmaksi kuin synttärit?
[/quote]
Ne on sama asia. Älä väitä ettet tajunnut.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:32"]Tuleeko nuo Halloweenjuhlat sitten kovastikin halvemmaksi kuin synttärit?
[/quote]
Luultavasti ovat reilusti kalliimmat.
Miksei voisi ? Eihän sitä voi kukaan kieltää. Järjestä vaikka vuosia etukäteen jos huvittaa.
Tottakai kehtaa, ihmeellistä pohdintaa... Mitä kehtaamista tuossa on, kehtaatko yleensäkään yhtään mitään?