Mitä teillä oli lounaaksi?
Meillä oli perunamuusia, hunajalla ja tuoreella rosmariinilla maustettuja uunivihanneksia ja paistettuja muikkuja tai tofukuutioita sekä jugurttikastiketta.
Kommentit (36)
Lohipastaa syön päivän lämpimänä ruokana.
Meillä oli tänään parsakeittoa purkista ja kasvispizzaa pakastimesta, koska oon niin kipeenä, etten pysty laittamaan ruokaa. Jälkkäriks granaattiomenoita ja viikunoita.
Lounaaksi söin äiti-kaverin tekemää jauhelihakeittoa ja jyväsämpylää, päivälliseksi on tulossa lasagnea.
Tomaatti-juusto omeletti
Kohta syödään nakkikastiketta ja perunaa päivälliseksi
En ole vielä syönyt lounasta, heräsin vasta ja söin aamupalan.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:49"]
Parhaillaan syön tagliatelleä broccolin ja pancettan kanssa.
[/quote]
Sano parsakaali vaan.
[/quote]
Mikäs sinä olet määräämään mitä sanaa kukakin käyttää. Mullekin broccoli on broccolia, toki ymmärrän myös sanan parsakaali mutten käytä koskaan.
Parmankinkku-mozzarella-cantaloupe-salaattia.
juustoista bataattisosekeittoa ja tummaa reissumiestä.
Loppu arkiviikoksi teen joko broilerikeittoa tai värikästä soijamakaronilaatikkoa
Roiskeläpän mikrotin työpaikan ruokailutilassa.
Juustoleipä, teetä ja pähkinöitä. Tein vain itselleni, muut on töissä /päiväkodissa.
Kanasalaattia (koivet paloina, riisi, ananas, herne-maissi-paprika-pussi, purjo sekaisin).
Mä ajattelin osaa jonkun valmismakrulaatikon. Itelle ja lapsille tietty. Siihen ehkä vähän sitruunamelissaa ja ketsuppia päälle. Ja kuoharia kanssa, mulle oikeeta ja lapsille Pommacia.
Senhän sä halusit kuulla?
Lihakeittoa ja ruisleipää. Eikä keitto ollut Saarioisten äitien tekemää.
Parhaillaan syön tagliatelleä broccolin ja pancettan kanssa.
En syö lounasta, mutta nyt söin kalakeittoa tämän päivän lämpimänä ruokana. Riittää huomisellekin.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:47"]
Mä ajattelin osaa jonkun valmismakrulaatikon. Itelle ja lapsille tietty. Siihen ehkä vähän sitruunamelissaa ja ketsuppia päälle. Ja kuoharia kanssa, mulle oikeeta ja lapsille Pommacia.
[/quote]
mitä v? Onko hieman huono päivä?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Halusin kuulla, mitä muilla ihmisilla on ruokana, koska näistä ketjuista saa kätevästi ruokavinkkejä arkeen.
Ap
Rahkaa ja banaania. Lounaspaikoissa tulee aina syötyä "koko rahalla" joka tekee pahaa painonhallinnalle.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:16"]
Kuulostaa hyvältä ap, miten teet jogurttikastikkeen? Muistan sellaista joskus intialaisessa syöneeni mutten osaa itse tehdä..
[/quote]
Ihan vaan turkkilaista jugurttia, valkosipulia, pippuria, suolaa. Intialaisissa ravintoloissa on usein raita-nimistä jugurttikastiketta, ja siihen tulee esim. hinoksi silputtua kurkkua ja tuoretta korianteria. Se on tosi hyvää!
Ap
[/quote]
Kuulostipas helpolta, menee ehdottomasti kokeiluun. Kiitos! :)