Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen rakastaa pimeää?

Vierailija
02.09.2021 |

Ei pidä auringonpaisteesta vaan pimeästä ja viileästä. Ajoittaa ulosmenot iltaan kun on jo hämärää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä! INFP.

Vierailija
2/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamppukauppias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei pidä paahteesta, kirkkaasta ja kokee että tulee kiva tunnelma pimeässä, joka on oikeasti katuvalojen kirkas loiste suureksi osaksi.

Vierailija
4/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronomi/tähtitieteilijä.

Vierailija
5/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

T. Infp, erakko vampyyrinainen

Vierailija
6/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeää rakastava mieheni on ihminen, joka tykkää koota ihmisiä yhteen. Meillä on usein illan viettoja. Hän on neljän lapsen kummi vaikka onkin vela. Hän on siitä huolimatta myös 20 vuotta ollut dädäke lapsilleni ja heidän kanssaan hyvissä väleissä. Esimies työssä, ja alaistensa kanssa todella hyvissä väleissä. Myös esimiehilään tulee koko ajan pyyntöjä lisähommiin.  Innokas matkustamaan ja aikoo jo ennen eläkeikää muuttaa ulkomaille

Vierailija
7/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko häikäisee, sattuu silmiin, kuumottaa ja aiheuttaa migreeniä. Pimeässä on aina tyyni ja onnellinen olo. Minussa on vähän vampyyrin geeniä.

Vierailija
8/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelmallinen ihminen.

Vierailija
9/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen valon lapsi on... Toinen yötä raaakaaastaaa.

Peikkolapsi

Vierailija
10/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Syksyt ja talvet best

Vierailija
11/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, intp

Vierailija
12/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeää rakastava mieheni on ihminen, joka tykkää koota ihmisiä yhteen. Meillä on usein illan viettoja. Hän on neljän lapsen kummi vaikka onkin vela. Hän on siitä huolimatta myös 20 vuotta ollut dädäke lapsilleni ja heidän kanssaan hyvissä väleissä. Esimies työssä, ja alaistensa kanssa todella hyvissä väleissä. Myös esimiehilään tulee koko ajan pyyntöjä lisähommiin.  Innokas matkustamaan ja aikoo jo ennen eläkeikää muuttaa ulkomaille

Vai aikoo? Muuttaako pimeään aurinkoon?

Vierailija
13/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pimeästä mutta en kylmästä. Jotenkin hämäryys rauhottaa mieltäni, elokuun lämpmät pimeät yöt ovat ihania.

Vierailija
14/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootti

Vierailija
15/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyri

Vierailija
16/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta pidän kyllä lämpimästä ja inhoan viileää ilmaa. Pimeys kelpaa, talvi ja lumi ei.

Vierailija
17/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gootti

Voin allekirjoittaa🤣

Vierailija
18/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai aikoo? Muuttaako pimeään aurinkoon?

Fiilailee sitä, että päivä on lämmin mutta yö pimeä

ei oikein pärjää täällä kesäaikaan . Vaikka itse en koe noin, on kiinnostava ajatus asua välillä muuallakin

Vierailija
19/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ensinnäkin pimeys on turvallista, toiseksi mulla on ihosairaus, joka ärtyy auringonvalosta. Käytän suojakerrointa 50 ympäri vuoden.

Ja jos joku pelle tästäkin itselleen ongelman kehittää, niin kehittäköön, pöljä.

Vierailija
20/25 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti tai ambivertti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan