Millainen ihminen rakastaa pimeää?
Ei pidä auringonpaisteesta vaan pimeästä ja viileästä. Ajoittaa ulosmenot iltaan kun on jo hämärää.
Kommentit (25)
Sellainen joka ei pidä paahteesta, kirkkaasta ja kokee että tulee kiva tunnelma pimeässä, joka on oikeasti katuvalojen kirkas loiste suureksi osaksi.
Minä
T. Infp, erakko vampyyrinainen
Pimeää rakastava mieheni on ihminen, joka tykkää koota ihmisiä yhteen. Meillä on usein illan viettoja. Hän on neljän lapsen kummi vaikka onkin vela. Hän on siitä huolimatta myös 20 vuotta ollut dädäke lapsilleni ja heidän kanssaan hyvissä väleissä. Esimies työssä, ja alaistensa kanssa todella hyvissä väleissä. Myös esimiehilään tulee koko ajan pyyntöjä lisähommiin. Innokas matkustamaan ja aikoo jo ennen eläkeikää muuttaa ulkomaille
Aurinko häikäisee, sattuu silmiin, kuumottaa ja aiheuttaa migreeniä. Pimeässä on aina tyyni ja onnellinen olo. Minussa on vähän vampyyrin geeniä.
Toinen valon lapsi on... Toinen yötä raaakaaastaaa.
Peikkolapsi
Vierailija kirjoitti:
Pimeää rakastava mieheni on ihminen, joka tykkää koota ihmisiä yhteen. Meillä on usein illan viettoja. Hän on neljän lapsen kummi vaikka onkin vela. Hän on siitä huolimatta myös 20 vuotta ollut dädäke lapsilleni ja heidän kanssaan hyvissä väleissä. Esimies työssä, ja alaistensa kanssa todella hyvissä väleissä. Myös esimiehilään tulee koko ajan pyyntöjä lisähommiin. Innokas matkustamaan ja aikoo jo ennen eläkeikää muuttaa ulkomaille
Vai aikoo? Muuttaako pimeään aurinkoon?
Minä tykkään pimeästä mutta en kylmästä. Jotenkin hämäryys rauhottaa mieltäni, elokuun lämpmät pimeät yöt ovat ihania.
Minä. Mutta pidän kyllä lämpimästä ja inhoan viileää ilmaa. Pimeys kelpaa, talvi ja lumi ei.
Vierailija kirjoitti:
Gootti
Voin allekirjoittaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai aikoo? Muuttaako pimeään aurinkoon?
Fiilailee sitä, että päivä on lämmin mutta yö pimeä
ei oikein pärjää täällä kesäaikaan . Vaikka itse en koe noin, on kiinnostava ajatus asua välillä muuallakin
Minä. Ensinnäkin pimeys on turvallista, toiseksi mulla on ihosairaus, joka ärtyy auringonvalosta. Käytän suojakerrointa 50 ympäri vuoden.
Ja jos joku pelle tästäkin itselleen ongelman kehittää, niin kehittäköön, pöljä.
Minä minä! INFP.