Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako rikos ?

Vierailija
08.10.2014 |

Olen tässä laskeskellut, että minun elinikänäni ennuste 40 vuotta, ei voi työllä, siis työstä josta työantaja maksaa valtiolle sivukuluina n. 2 x työntekijän palkka ja työntekijä palkastaan sen 25-40 % samoin valtiolle voi vaurastua.

Poikkeuksen tekevät elätit eli virkamiehet, ym. julkisen sektorin toimen haltijat (Huom. ei työ, eikä useimmiten edes läsnäolovelvoitetta) jotka koulutetaan ja maksetaan kehdosta hautaan asti työtätekivien palkasta em. veroilla ja sivukuluilla. Pääomastakaan ei ole apua, koska sen realikoron tuotosta max. 4 % maksetaan elättien elintason ylläpitämisesksi vähintään 30 %.

Kannattaisiko rikos ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannattaa,kun hieman ajattelee ennenkuin tekee...tunnen kymmeniä jotka on netonneet hyvin rikoksista verrattuna tuomioon/tuomioihin... parhaimmilla "kuukausipalkka" lusimisesta on noussut jopa 10 000€,toki suurinosa istuu tyhmyyksistä,päissään/huumeessa tehtyjä typeryyksiä vuosia,mutta mä en niitä sanokaan rikollisiksi vaan idiooteiksi

onko tyhmempää ihmistä olemassa,kuin se joka lusii ratteja,pah.pitelyjä,kilikaleja jotka tehty ku ollaan niin saatanan kovia.

vanki joka ei ole tienannut rikoksilla rutkasti rahaa vastineeksi vapaudesta on yksinkertaisesti hlvtn tyhmä ja paljon niitä on suomessa jotka on lusinu 20 vuotta ja kulkevat edelleen reikätaskussa puistosta toiseen ei voi elämää huonommin elää..ja vielä omasta "tahdosta"

paha saa aina palkkansa,hyvä jos pääsee omilleen...

Vierailija
2/3 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Laskin, että nettotuotto oli itselleni korvausten jälkeen 342 € / vrk, kun lusin. Lisäksi tuli asuntoni vuokratuotto n. 630 €/kk brutto ja eläke 1813 brutto.

Kyllä se kannatti ja teen uuden keikan paremmalla katteella, syksymmällä. Siis en aio jäädä kiinni lainkaan.   Korvaukset on maksettu ja ehdonalainen päättyy 23.11.14, suosittelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi umpikahjo vauhdissa täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi