Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten olette saaneet korkeita testosteroniarvoja alas?

Vierailija
02.09.2021 |

Vinkit kehiin, en voi syödä e-pillereitä valitettavasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se onnistu ilman lääkitystä mitenkään. Tai no alkoholin käyttö nostaa naisilla testosteronitasoja, eli juoda ei kannata yhtään.

Vierailija
2/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttutee. Piparminttu. Taisi olla 5 kuppia minttuteetä päivässä olla toimiva strategia naisille joilla tuo ongelma. Siksi miesten ei suositella juovan minttuteetä paljoa/säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttutee. Piparminttu. Taisi olla 5 kuppia minttuteetä päivässä olla toimiva strategia naisille joilla tuo ongelma. Siksi miesten ei suositella juovan minttuteetä paljoa/säännöllisesti.

5 kuppia?! Huh. Aloitin itse asiassa eilen minttuteen juomisen, ajattelin että yksi iso mukillinen olisi riittävästi.

Ap

Vierailija
4/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan ja tupakan lopetus noin alkuun. Soija? No stress.

Vierailija
5/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se onnistu ilman lääkitystä mitenkään. Tai no alkoholin käyttö nostaa naisilla testosteronitasoja, eli juoda ei kannata yhtään.

Alkoholin onneksi olen jättänyt jo pois, mutta en tiennytkään sen nostavan testoja,

Ap

Vierailija
6/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan ja tupakan lopetus noin alkuun. Soija? No stress.

En juo alkoholia enkä polta ellei passiivista tupakointia lasketa. Naapuri sauhuttaa niin perkeleesti, että kämpässäni haisee tupakka.

Vierailija
7/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsi, minttutee, soija, pellavansiemenet, saksanpähkinät & manteli.

Vierailija
8/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys varmaan mutta mitä ne korkeat testosteronitasot haittaa? En ole mittauttanut mutta luulen että minulla on myös korkeat nyt kun en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. Seksiä tekee nyt mieli, olo on itsevarmempi ja vaikka vieläkin olen ylipainoinen niin huomattavasti vähemmän kuitenkin kun hormonihuuruissa. Mielialat on paljon paremmat nyt, poislukien kuukautisten aikaa. Jos minulla todettaisiin korkeat testotasot niin en todellakaan haluaisi niitä alentaa.

Vierailija
9/9 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla naisella e-pillerit eivät nosta estrogeenia, nykyään niissä on vähemmän estrogeeninmatkijoita kuin elimistö luonnollisesti tuottaa.

Tästä mieleen, raskaus nostaisi estrogeenitasoja 9 kk ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi