Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen PELURI. Perustaisitko kanssani perheen?

Vierailija
08.10.2014 |

Olen peluri.

Otan riskejä, joskus holtittomastikin. Nautin jännityksestä ja tavallinen perusturvallinen elämä tylsistyttää. Kusetan leikkimielisesti aina kun siihen on mahdollisuus.

Väitän kuitenkin olevani rehellinen ja lojaali, koska suurissa linjoissa en kuseta lähimmäisiä tai vieraita ja pyrin pitämään sanani.

Perustaisitko perheen kaltaiseni tyypin kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peluri myös ;) perustaisitko sinä minun?

Vierailija
2/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monikin perustaa, yhteiskunnassa on ongelmana että on ylijäämä naisia, jotka haluavat perustaa perheen. Itsellä on jo perhe, mutta miksei tuollainenkin mies olisi käynyt, spermaahan siinä vaan tarvitaan. Pystyn itse huolehtimaan kaikesta mitä tarvitaan, olen esim. taloudellisesti riippumaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ja ei kai kukaan muukaan. Vaikutat niin epävakaalta että täytyy vaan toivoa ettet niitä lapsia tule koskaan saamaan.

Vierailija
4/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä suuretkaan linjat ei aina kohtaa. Minulle suuri asia voisi olla sinulle pieni ja kusettamisen arvoinen.

Lisäksi jännityksen kaipuu ei oikein lapsiperhearkeen istu. Mistä sitä sitten päädyt hakemaan, pettämisestä, rahapeleistä, extremeurheilusta?

En muutenkaan tasaisena ihmisenä jaksa mitään ihme hösöttäjää.

Vierailija
5/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä perhettä, mutta parisuhteessa olisit varmaankin mielenkiintoista seuraa?

Vierailija
7/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan huumeriippuvaiselta.

Vierailija
8/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen nainen! Ehkä perustaisin, ei tuo peluruus ainakaan sitä estäisi. Impulsiivisuuteni tuo jännitystä elämään, toisaalta myös ongelmia. Järkevä mieheni ei minusta kuitenkaan halua luopua, vaikka helpompaa olisi vakaamman naisen kanssa.

Vierailija
9/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos sinussa on muita puolia jotka kompensoivat. Elämä kanssasi voisi olla mielenkiintoisempaa, kuin tylsän insinöörijampan. Raha olisi ehkä ongelma, koska lapsiperhe vaan tarvitsee rahaa ja se ei ole kiva jos isä juo/pelaa/tuhlaa rahat itseensä. sellaista ei naiset katsele pitkään.

Oletko varma että perhe-elämä on juuri sitä mitä kaipaat?

Vierailija
10/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot seksikäs ja mua 15 vuotta nuorempi, niin joo!

Vierailija
11/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:27"]

Kyllä jos sinussa on muita puolia jotka kompensoivat. Elämä kanssasi voisi olla mielenkiintoisempaa, kuin tylsän insinöörijampan. Raha olisi ehkä ongelma, koska lapsiperhe vaan tarvitsee rahaa ja se ei ole kiva jos isä juo/pelaa/tuhlaa rahat itseensä. sellaista ei naiset katsele pitkään.

Oletko varma että perhe-elämä on juuri sitä mitä kaipaat?

[/quote]

Ohi aloituksen aiheen, mutta mistä tulee typerä yleistys, että insinöörit olisivat tylsiä. Älykkäimmät tuntemani miehet ovat insinöörejä, joko diplomilla tai ilman. Ja kaukana tylsästä, kun päässä liikkuu paljon ja huumori on älykästä. Ja useilla on erittäin meneviä harrastuksiakin. No, jääpähän meille hyville naisille enemmän. ;)

Vierailija
12/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:24"]

Olen samanlainen nainen! Ehkä perustaisin, ei tuo peluruus ainakaan sitä estäisi. Impulsiivisuuteni tuo jännitystä elämään, toisaalta myös ongelmia. Järkevä mieheni ei minusta kuitenkaan halua luopua, vaikka helpompaa olisi vakaamman naisen kanssa.

[/quote]

Sama juttu täällä! Tasaisen jannun kanssa on kyllä kiva olla perheellisenä, mut kaipaan hitosti itteni laisia hörhöjä lähelle. Se on jotenkin nii ihanaa semmonen holtiton meno. Mut tietysti pitää tietyissä jutuissa pystyä luottamaan toisiin.

Vierailija
13/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat perheen?

Vierailija
14/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:35"]

Miksi haluat perheen?

[/quote]

Geenien pitää jatkua. AP

Vierailija
15/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol :D

Vierailija
16/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perustaisi. Luonteet ovat liian erilaiset, että pärjättäisiin yhdessä, koska olen rauhallisesta ja turvallisesta elämästä pitävä ihminen. Peluri ei myöskään kuulosta hyvältä kumppanilta perheenperustusmielessä. Jäisikö kaikki tylsä rutiinisuoritus minun harteilleni, kun mies etsii jännitystä elämään? Lisäksi tuo kuulosti epäilyttävältä, että "vain" pyrkii pitämään sanansa. Vähän poliitikkomaisesti sanottu :) Sana pidetään, eikä vain pyritä.

Vierailija
17/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä parisuhteessa ollessani, pidän työssäni ja vapaa-ajalla kiinni sopimuksista ja olen lojaali niille joihin luotan. Mutta nautin riskeistä kaikilla elämän osa-alueilla ja myös otan niitä holtitomastikin.

Olen yrittänyt muuttua, mutta tarvitsen jännitystä jotta elämä tuntuu elämisen arvoiselta. Tuntuu, että elän väärää aikaa joka ei tarjoa riittävästi haasteita. AP

Vierailija
18/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se vaan on. Itsekin olen yrittänyt muuttua, mutta en vaan muutu. Uskon että miestäni kiehtoo tietty arvaamattomuus ja leikkimielisyys minussa, vaikka hän itse onki nää suht tasainen ja vakaa persoona.

Minkäikäinen ap olet, suunnilleen? :)

Vierailija
19/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:52"]Sellaista se vaan on. Itsekin olen yrittänyt muuttua, mutta en vaan muutu. Uskon että miestäni kiehtoo tietty arvaamattomuus ja leikkimielisyys minussa, vaikka hän itse onki nää suht tasainen ja vakaa persoona.

Minkäikäinen ap olet, suunnilleen? :)
[/quote]
T. Samanlainen nainen

Vierailija
20/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:52"]

Sellaista se vaan on. Itsekin olen yrittänyt muuttua, mutta en vaan muutu. Uskon että miestäni kiehtoo tietty arvaamattomuus ja leikkimielisyys minussa, vaikka hän itse onki nää suht tasainen ja vakaa persoona. Minkäikäinen ap olet, suunnilleen? :)

[/quote]

Olen 43.v. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme