Muita keinoja tienata kuin 8-16 palkkatyö?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tytär tienaa 6000 euroa kuussa OnlyFansillä. Ei ole kuulemman laittanut edes paljastavia kuvia, sattuu vaan olemaan luonnon kaunis.
Ei paha, jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Huumekauppa. Tulot voi olla jättimäisiä, mutta aina saa jännittää, koska jää kiinni.
Saa tuhota muiden elämiä ja sellaista. Nämä ovat persoonallisuushäiriöisten kenttiä.
Vuorotyö hoitoalalla 24/7, voi olla 12 tunnin vuorot, 5-9 päivän työputki iltaa ja aamua, jos et asu työpaikan vieressä ehdit vetää muutaman tunnin tirsat ja taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Tytär tienaa 6000 euroa kuussa OnlyFansillä. Ei ole kuulemman laittanut edes paljastavia kuvia, sattuu vaan olemaan luonnon kaunis.
Kai tajuat että ilmeisesti useampi tuhat keski-ikäistä miestä on nähnyt tyttäresi pers-reijän zoomattuna?🤭
Vierailija kirjoitti:
Pokeri, mutta raskaampaa se on kuin oikea työ
Ehkä
Crypton osto ja myynti? Voisit valikoida itse tuntisi ja kuinka aktiivinen olisit. Itse leikkinyt juuri tuhannella eurolla ja olen onnistunut tekemään jo 66€ profiittia viimeisen parin kk aikana, näppäilemällä myy ja osta nappulaa sen 5-6 kertaa.
Kirjoittelet ilmeisesti humalassa. Pokeri ei ole todellakaan raskaampaa kuin oikea työ eikä kryptovaluuttakikkailulla ainakaan tällä hetkellä rikastu.
En tajua, miten kukaan valittaa säännöllisestä työajasta. Käykää tekemässä välillä vuorotyötä, niin se 8-16 tuntuu ihan hiton hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissasi, että siellä kukaan tavis tienaa moisia tuloja muulla kuin ponrolla?
Huumekauppa. Tulot voi olla jättimäisiä, mutta aina saa jännittää, koska jää kiinni.