Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keinoja tienata kuin 8-16 palkkatyö?

Vierailija
02.09.2021 |

En jaksa enää

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppa. Tulot voi olla jättimäisiä, mutta aina saa jännittää, koska jää kiinni.

Vierailija
22/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär tienaa 6000 euroa kuussa OnlyFansillä. Ei ole kuulemman laittanut edes paljastavia kuvia, sattuu vaan olemaan luonnon kaunis.

Ei paha, jos totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumekauppa. Tulot voi olla jättimäisiä, mutta aina saa jännittää, koska jää kiinni.

Saa tuhota muiden elämiä ja sellaista. Nämä ovat persoonallisuushäiriöisten kenttiä.

Vierailija
24/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö, yötyö, osa-aikatyö

Vierailija
25/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö hoitoalalla 24/7, voi olla 12 tunnin vuorot, 5-9 päivän työputki iltaa ja aamua, jos et asu työpaikan vieressä ehdit vetää muutaman tunnin tirsat ja taas mennään.

Vierailija
26/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär tienaa 6000 euroa kuussa OnlyFansillä. Ei ole kuulemman laittanut edes paljastavia kuvia, sattuu vaan olemaan luonnon kaunis.

Kai tajuat että ilmeisesti useampi tuhat keski-ikäistä miestä on nähnyt tyttäresi pers-reijän zoomattuna?🤭

Vierailija
27/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työaika 7-11 ja 17-20.

Vierailija
28/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokeri, mutta raskaampaa se on kuin oikea työ

Ehkä 

Crypton osto ja myynti? Voisit valikoida itse tuntisi ja kuinka aktiivinen olisit. Itse leikkinyt juuri tuhannella eurolla ja olen onnistunut tekemään jo 66€ profiittia viimeisen parin kk aikana, näppäilemällä myy ja osta nappulaa sen 5-6 kertaa.

Kirjoittelet ilmeisesti humalassa. Pokeri ei ole todellakaan raskaampaa kuin oikea työ eikä kryptovaluuttakikkailulla ainakaan tällä hetkellä rikastu.

Vierailija
29/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kukaan valittaa säännöllisestä työajasta. Käykää tekemässä välillä vuorotyötä, niin se 8-16 tuntuu ihan hiton hyvältä!

Vierailija
30/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissasi, että siellä kukaan tavis tienaa moisia tuloja muulla kuin ponrolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan